Chidaneh.com placeholder image

10 ایده نورپردازی حیاط با ریسه های ال ای دی تزیینی!

به قلم: تحریریه چیدانه

نورپردازی: فصل پاییز است و هوا کمک کم رو به زمستانی شدن گرایش دارد، هیچ چیز نمی تواند مانند نورپردازی گرما تابستان را به حیاط خانه ی شما بیاورد، نورپردازی فضاهای بیرونی شما می تواند به اشکال مختلفی اجرا شود. اما امروز در چیدانه قصد داریم ایده های نورپردازی با ریسه های ال ای دی تزیینی را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.

استفاده از ریسه های تزیینی بالای درختان

چوب و هنر

استفاده از ریسه های تزیینی بالای درختان

اگر در حیاط و فضای بیرونی شما درختان و درختچه های مختلف قرار دارد پس بهترین ایده برای استفاده از ریسه های ال ای دی تزیینی، پستن آن ها روی درختان می باشد. با این کار به سادگی می توانید گرمای تابستان را به فضای بیرونی خود بیاورید ظاهر رویایی به حیاط خود بخشید.

استفاده از ریسه های تزیینی بالای ایوان

استفاده از ریسه های تزیینی بالای ایوان

با استفاده از ریسه های تزیینی بالای فضای ایوان خود به سادگی می توانید علاوه بر نورپردازی مناسب این فضا ظاهر فضای ایوان خود را زیباتر از قبل کنید و گرمای خاصی به این فضا بخشید. در انتخاب نور لامپ ها برای چنین فضاهایی همواره دقت داشته باشید چرا که لامپ های رنگی با رنگ های تند ظاهر نامطلوبی به فضای شما می بخشند.

استفاده از ریسه های تزیینی بالای پرگولا

استفاده از ریسه های تزیینی بالای پرگولا

 شاید شما با مفهوم پرگولا آشنا نباشید پرگولا در واقع سازه های مسقف و یا غیر مسقفی که در حیاط ها؛ باغ ها و یا روی بام و ایوان ساختمان ها ساخته می شود . معمولا از این نوع سازه در کنار دیوارها و یا گذرگاه ها برای ایجاد نمادهای زیبای بصری و یا فضای سبز و یا سایه بان استفاده می نمایند. با استفاده از ریسه های ال ای دی تزیینی به سادگی می توانید ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون فضای بیرونی خود ببخشید.

استفاده از ریسه های تزیینی در بدنه درختان

استفاده از ریسه های تزیینی در بدنه درختان

همان طور که در بندهای قبلی گفته شد با کمک ریسه های ال ای دی تزیینی می توانید بدنه ی درختان خود را متمایز کنید و جلوه ی خاصی به آن ببخشید در نظر داشته باشید که این ریسه ها را می توانید در رنگ های خاص تهیه کنید و ظاهر فضای بیرونی تان را متمایزتر کنید.

استفاده از ریسه های تزیینی دست ساز

استفاده از ریسه های تزیینی دست ساز

خلاقیت خود را به کار ببنید و با کمک لوازم ساده ریسه های تزیینی دست ساز خودتان را بسازید و آن را در بخش های مختلف فضای داخلی یا بیرونی تان به نمایش بگذارید و ظاهر ایده آلی با خلاقیت خودتان به فضای داخلی تان بخشید.

تزیین میز پیک نیک با ریسه های تزیینی

تزیین میز پیک نیک با ریسه های تزیینی

اگر شما هم در فضای بیرونی خود میز پیک نیک دارید پس بد نیست با کمک ریسه های ال ای دی تزیینی ظاهر ویژه تری به آن ببخشید برای این منظور بهتر است ابعاد و اندازه های میز خود را در نظر بگیرید، اگر میز شما کوچک است به یک یا دو ریسه ی ساده  برای آن اکتفا کنید.

تزیین کامل سقف با ریسه های ال ای دی

تزیین کامل سقف با ریسه های ال ای دی

این ایده بیشتر مناسب سقف رستوران ها و یا کافه های فضای باز است. اما اگر شما هم شیفته ی این فضای رمانیک شدید کافی است دست به کار شوید و ظاهر فضای بیرونی خود را دگرکون کنید.

استفاده از ریسه های تزیینی رنگی

استفاده از ریسه های تزیینی رنگی

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید با تلفیق ریسه های ال ای دی تزیینی و تلفیق ریسه های رنگی کاغذی به سادگی می توانید ظاهر ویژه ای به فضای بیرونی خود ببخشید و نرژی ئ نشاط را به این فضا بیاورید.

تزیین گلدان ها با ریسه های ال ای دی

تزیین گلدان ها با ریسه های ال ای دی

یکی از ایده های بسیار چشم نواز که می توانید از آن برای ورودی فضای بیرونی تان استفاده کنید، تلفیق ریسه های ال ای دی تزیینی با گیاهان رونده است که فضایی رویایی و دعوت کننده را برای ورودی شما ایجاد می کند.

استفاده از ریسه های تزیینی به عنوان حائل

استفاده از ریسه های تزیینی به عنوان حائل

شاید شما هم بخواهید بخش های مختلف فضای بیرونی تان را با کمک حائل های ساده و شفاف از یکدیگر جدا کنید ریسه های ال ای دی تزیینی به بهترین شکل می توانند فضای شما را از یکدیگر جدا کنند بدون آنکه برای این منظور از دیوار و یا سایر جداکننده های غیر شفاف استفاده کنید و ظاهر ویژه و رمانتیکی به حیاط و فضای بیرونی خودتان ببخشید.

اگر به دنبال طراحی حیاط و فضای بیرونی منزل تان هستید، پیشنهاد می کنم به شرکت های طراحی محوطه و فضای سبز که از زیرگروه های اهالی فن چیدانه هستند، سری بزنید و نمونه کار های آن ها را ببینید.

منبع: housebeautiful |مترجم: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه