7 قفسه و کتابخانه مدرن، برترین‌ها در ویترین کالای چیدانه!

7 قفسه و کتابخانه مدرن، برترین‌ها در ویترین کالای چیدانه!

به قلم: حدیث حقیقت

قفسه و کتابخانه از عناصری هستند که دکوراسیون داخلی را متنوع کرده و آن را زیباتر می کنند. برای انتخاب یک قفسه و یا کتابخانه مناسب باید به فضا و سبک دکوراسیون دقت نمود تا بتوان ظاهر جذابی در فضا ایجاد کرد. در این مطلب از چیدانه به بررسی تعدادی قفسه و کتابخانه مدرن که از محصولات مبلمان ادوا هستند، می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مبلمان مدرن ادوا
قفسه ااستیل کد 1030
مبلمان مدرن ادوا

سرویس خواب بالسا

قفسه فلزی مدرن

این مدل قفسه فلزی که با چوب ترکیب شده و طبقات چوبی دارد، علاوه بر ظاهر جذاب و سبک مدرنی که دارد، برای فضاهایی به سبک مدرن و مینیمال مناسب است. بخش های مکعب شکل این قفسه جلوه بسیار خاصی دارد و برای قراردادن وسایل دکوری فضای مناسبی است. همچنین از طبقه های آن می توان برای قرار دادن کتاب استفاده کرد. شما می توانید طبق سلیقه خود این چیدمان را انجام دهید. پس اگر خانه شما به سبک مدرن است و وسایل دکوراتیو شیک و جذابی دارید این مدل قفسه فلزی گزینه مناسبی برای شما است.

مبلمان مدرن ادوا
قفسه چوب کد 1363
مبلمان مدرن ادوا

کتابخانه و بوفه چوبی با طرح خاص

این مدل کتابخانه چوبی مدرن که در ترکیب آن فلز استیل نیز به کار برده می‌شود، از تولیدات جذاب مبلمان ادوا است. برای استفاده در اتاق خواب، اتاق نشیمن و دفتر کار  این مدل، انتخاب بسیار خوب و مناسبی است و به راحتی می توان از آن برای نگهداری انواع مختلف کتاب استفاده کرد. عرض زیاد این کتابخانه، ظاهر جذابی به آن داده است و مدل خاصی و منحصر به فردی به وجود آورده است.

مبلمان مدرن ادوا
بوفه مشکی کد 1284
مبلمان مدرن ادوا

قفسه مدرن مشکی و استیل

این مدل قفسه خاص و جذاب به دلیل طراحی مدرن و خاصی که دارد، یکی از انواع مناسب برای دکوراسیون های مدرن می باشد و باعث جذاب شدن فضا می شود. ترکیب رنگ مشکی با استیل نقره ای بسیار هارمونی دارد و برای افرادی که علاقه مند به استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون هستند، پیشنهاد می شود. شما می توانید با قرار دادن گلدان و یا گل روی طبقات آن، به فضا روح بدهید و آن را جذاب تر کنید.

مبلمان مدرن ادوا
قفسه چوب و شیشه کد 1360
مبلمان مدرن ادوا

قفسه مدرن چوب و شیشه

این مدل قفسه چوبی که از محصولات بی نظیر مبلمان ادوا می باشد، ظاهری مانند باکس های مکعبی داشته و بسیار جذاب و زیبا است. فضاهایی که عنصر چوب در آن ها به کار رفته است، فضای مناسبی برای قرار دادن این مدل قفسه چوبی‌اند. ترکیب شیشه به همراه چوب، باعث می‌شود تا این قفسه ظاهر ساده اما خاصی داشته باشد و برای افرادی که علاقه‌مند به وسایل ساده هستند، انتخاب ایده آلی است. این قفسه فضای کافی و وسیع برای قرار دادن کتاب و وسایل دکوراتیو دارد و استفاده از آن در دکوراسیون تان لذت‌بخش خواهد بود.

مبلمان مدرن ادوا
قفسه استیل کد 1412
مبلمان مدرن ادوا

قفسه استیل مدرن

قفسه مدرن استیل یکی از ساده ترین مدل ها برای استفاده در فضاهای مدرن بوده و بسیار کابردی است. همان‌طور که می‌دانید این روزها قفسه های مدرن جای ویترین های چوبی قدیمی را گرفته اند و برای قرار دادن کتاب، قاب عکس و وسایل دکوراتیو قابل استفاده هستند. از آنجایی که استیل فلز سنگینی است می توان با اطمینان کتاب های قطور و وسایل دکوری سنگین را نیز بر روی آن قرار داد.

مطلب یپشنهادی: چیدمان کتاب در کتابخانه، 7 ترفند ساده!

مبلمان مدرن ادوا
قفسه استیل مدرن کد 1370
مبلمان مدرن ادوا

قفسه استیل دوقلوی مدرن

این مدل قفسه های دوقلوی مدرن و استیل برای فضاهای کوچک و مدرن انتخاب بسیار خوب و ایده آلی هستند. این قفسه به دلیل اندازه کوچکی که دارد، فضای کمتری اشغال می کند و به راحتی می توان آن را در دکوراسیون خانه قرار داد. ظاهر ساده این قفسه بسیار شیک و جذاب است و ترکیب آن با کمد چوبی و یا مانند تصویر کمد مشکی، ترکیب بسیار خاص و منحصر به فردی به وجود می آورد.

مبلمان مدرن ادوا
کتابخانه چوب کد A469
مبلمان مدرن ادوا

کتابخانه چوبی مدرن

این مدل کتابخانه چوبی به دلیل طراحی جذاب و اندازه مناسبی که دارد، از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون های سبک مدرن می باشد. پایه استیل آن نیز به جذاب تر شدن کتابخانه کمک زیادی می کند. این کتابخانه مدرن چوبی با خانه های یک اندازه و مربعی، باعث می شود تا فضا مرتب‌تر به نظر برسد و هم برای قرار دادن کتاب و هم وسایل دکوری قابل استفاده است. این مدل قفسه و کتابخانه مدرن، علاوه بر آنکه در اتاق نشیمن و اتاق خواب قابل استفاده است، برای فضاهای اداری و اتاق کار نیز انتخاب مناسبی است.

درباره مبلمان ادوا

گروه معماران و طراحان ادوا فعالیت خود را از سال 1378 در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی، طراحی و همچنین تولید تجهیزات دکوراسیون آغاز نمود. ادوا همواره کوشید تا بتواند محیطی مانوس، مفید و امن با طراحی مدرن و مینیمال ایجاد کند.  این مجموعه در سال 1390 وارد عرصه تولید و فروش کالاهای مدرن و دکوراسیون شامل انواع مبلمان اداری و مسکونی گردید.

کتابخانه مدرن فلزی

در انتها

گالری ادوا که متشکل از کادری مهندس، متخصص و مجرب است، با مبلمان و وسایل تزیینی مدرن و زیبا، همراه با رنگ های ساده و نافذ خود، فضای خانه و محیط کار شما را آرامبخش و دلپذیر می‌کند، بطوری که در نهایت زیبایی، اوج سادگی فضا را به تصویر می‌کشد. در این مطلب توضیحی درباره قفسه و کتابخانه مدرن داده‌ایم و انواع مدل این قفسه‌ها را بررسی می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات و مشاهده محصولات بیشتر به پروفایل مبلمان ادوا در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه