Chidaneh.com placeholder image

چوب ترمووود واقعی را چگونه تشخیص دهیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

مواد و مصالح: گاهی اوقات اطلاع از واقعی بودن مصالح باعث تردید در انتخاب و خرید آنها می شود. یکی از این مصالح که امروزه استفاده های زیادی نیز در صنعت ساختمان و فضای داخلی دارد، ترمووود است. تشخیص چوب معمولی از چوب های ترمو و فرآوری شده ساده نیست. شرکت چوب نمای ساختمان SLP برای تشخیص ترمووود واقعی شما را راهنمایی می کند:

چوب نمای ساختمان slp
ترموود کفپوش راش slp
چوب نمای ساختمان slp

چوب و هنر

روش های فراوانی برای متوجه شدن اصالت ترمووود وجود دارد که عملا تنها دو روش قابل اعتماد است. تمامی تولیدکنندگان ترمووود در جهان که فقط سیزده شرکت هستند، عضو انجمن بین المللی ترمووود بوده و به صورت مداوم توسط این انجمن ممیزی می شوند و تمامی این شرکت ها را می توان در سایت www.thermowood.fi در قسمت Member list مشاهده نمود. در ایران بسیاری از افراد تحت عنوان نمایندگی شرکت های مذکور و سایرین افراد سودجو هستند که چوب های معمولی را تحت عنوان ترمووود و به قیمت ترمووود واقعی به فروش می رسانند.

چوب نمای ساختمان slp
ترمووود در طراحی بام سبز
چوب نمای ساختمان slp

یکی از روش های مورد اعتماد مورد اعتماد جهت اطلاع از اصالت نمایندگی ایشان و محصول ترمووود، ارتباط با کارخانه تولیدکننده توسط ایمیل و یا تماس تلفنی و پرسش در رابطه با نمایندگی ایران با خاور میانه ایشان است.

تمامی شرکت های اروپایی که دارای نمایندگی در سطح جهان مخصوصا خاور میانه هستند، به محض دریافت ایمیل استعلام نمایندگی از طرف مشتری، نهایتا ظرف 24 ساعت ملزم به پاسخ هستند و در صورتی که پاسخی از شرکت اروپایی تولیدکننده دریافت نشد، به معنی این است که عنوان نمایندگی صحت ندارد و فروشنده تلاش در فروش چوب های معمولی به چند برابر قیمت یعنی به قیمت ترمووود واقعی است.

چوب نمای ساختمان slp
چوب ترمووود در نما
چوب نمای ساختمان slp

به گفته شرکت چوب نمای ساختمان SLP روش دیگر یافتن نام و مشخصات نماینده خاور میانه در سایت تولید کننده اروپایی است که در صورت صحت نمایندگی، حتما مشخصات کامل ایشان در سایت کارخانه تولیدکننده تحت عنوان نمایندگی خاورمیانه وجود دارد. خوشبختانه اخیرا یکی از شرکت های بسیار معتبر اروپایی در سایت رسمی خود، زبان فارسی را هم اضافه نموده است که این امر کمک بسیار خوبی به خریداران عزیز جهت اطلاع از نمایندگی های واقعی و همچنین اصالت محصول دارد.

چوب نمای ساختمان slp
چوب نما ترمووود
چوب نمای ساختمان slp

ضمنا آگاه سازی مشتری و انجام هر دو مورد فوق جهت اطمینان خریداران عزیز، از وظایف خود نمایندگی است، چرا که فروشنده رسالت آگاه سازی و خریدار رسالت تصمیم گیری را بر عهده دارد. پس جهت انجام یک خرید درست و با اطمینان، لطفا از فروشنده بخواهید با انجام یکی از دو روش فوق شما را از واقعی بودن نمایندگی و همچنین اصالت محصول مطمئن سازد و در صورتیکه فروشنده به هر دلیل نتوانست با ارتباط با ارتباط با کارخانه اروپایی اصالت نمایندگی و محصول را به مشتری ثابت کند، یقینا کالا تقلبی بوده و قیمت واقعی آن حدود یک چهارم ترمووود واقعی است.

چوب نمای ساختمان slp
طراحی دیوار با ترمووود
چوب نمای ساختمان slp

بسیاری از شرکت های معتبر تولید کننده ترمووود که در اروپا مشغول به تولید هستند، تا به حال هیچ فروشی به ایران نداشته اند. ولی افراد سودجو خود را نماینده ایشان معرفی کرده و با فروش چوب های معمولی تحت عنوان برندهای معتبر خارجی اقدام به فروش چوب های معمولی و فراوری نشده به جای ترمووود می نمایند که این امر موجب بی اعتمادی سازندگان به این کالای زیبا و لوکس می شود.

با انتخاب ترمووود واقعی از نمایندگی رسمی در سطح خاورمیانه که مرکز آن در تهران است و عدم خرید کالاهای تقلبی عرضه شده توسط سودجویان، می تواند در جهت حفظ فرهنگ استفاده از این کالای لوکس و ماندگار، در نماهای مدرن گام هایی اساسی برداشت.

چوب نمای ساختمان slp
طراحی محوطه با پرگولا
چوب نمای ساختمان slp

راهنمای بررسی اصالت چوب

شرکت پارند رستار نماینده انحصاری شرکت SLP  فنلاند در خاور میانه است. تلاش این گروه این است که افراد استفاده کننده از اصالت نمایندگی و چوب عرضه شده اطمینان حاصل نموده و خریدی مطمئن داشته باشند. بنابراین در صورت تمایل تمامی مراحل ذکر شده را انجام دهید تا نام و اطلاعات شرکت پارند رستار را در سایت  SLP فنلاند مشاهده نمایید. همچنین شیوه تماس با کارخانه  SLP فنلاند نیز برای شما توضیح داده شده است.

چوب نمای ساختمان slp
چوب ترمووود در طراحی محوطه
چوب نمای ساختمان slp

برای اطلاع از راه های ارتباطی با این گروه به پروفایل اهالی فن شرکت چوب نمای ساختمان SLP در وبسایت چیدانه مراجعه کنید و با نمونه پروژه های آنها بیشتر آشنا شوید.

نویسنده: شرکت پارند رستار | گردآوری در تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه