Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی، رونالدوهای آینده!

به قلم: یاسمین ثریا

اتاق کودک: دنیای بچه ها فاصله زیادی با دنیای ما بزرگ تر ها دارد و همین باعث اختلاف سلیقه هایی می شود که در بیشتر مواقع ما بزرگ ترها نظرات خود را به آنها تحمیل می کنیم، ولی بهتر است این بار را شما کوتاه بیایید و در مورد دکوراسیون اتاقشان با آنها همراه شوید تا اتاق رویاییشان را برایشان بسازید. نکته قابل توجه اینکه اتاق رویایی بچه ها معمولا زیاد هم پر هزینه نیست. بسیاری از پسر بچه ها عاشق فوتبال هستند، ورزش و بازی مورد علاقه شان فوتبال است و کافی است یک توپ به آنها بدهید که تا چند ساعت سرشان گرم شود. مسلم است که اتاق رویایی آنها یک اتاق فوتبالی است. خبر خوب اینکه ساختن یک دکوراسیون فوتبالی می تواند بسیار ارزان تمام شود. در این مطلب ما ایده های ارزان برای ساختن یک دکوراسیون فوتبالی در اتاق کودکتان را به شما معرفی می کنیم:

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی،

رنگ کردن سقف کار چندان پر هزینه ای نیست ولی تاثیرات شگفت انگیزی دارد. در عکس بالا سقف اتاق به رنگ سبز در آمده و با استیکر های سفید خطوط زمین فوتبال روی آن ایجاد شده است. بقیه وسایل اتاق کاملا ساده است اما سعی شده از ترکیب رنگی کلی اتاق پیروی کند. یکی از دیوار ها نیز با کاغذ دیواری به شکل چمن زمین فوتبال در آمده است. مجسمه های برجسته توپ فوتبال نیز بر دیوار و سقف جسبانده شده که بر جذابیت فضا افزوده.

چوب و هنر
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی،
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی،
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی،

قطعا چسباندن چند استیکر بسیار کم هزینه تر از عوض کردن وسایل اتاق است. در اتاق بالا با چسباندن چند استیکر فوتبالی جذاب بر روی یک دیوار ساده سفید و ایده خلاقانه استفاده از یک دروازه فوتبال به عنوان تاج تخت اتاقی فوق العاده برای یک نوجوان فوتبال دوست طراحی شده است.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی،
دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی،

می توانید پالت رنگی را محدود به رنگ های سفید و مشکی توپ فوتبال کنید و دیوارسفید اتاق را با استیکر های ساده مشکی تزئین کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه فوتبالی،

یک دیوار اصلی انتخاب کنید و آن را به گونه ای طراحی کنید که حال و هوای کلی فضا را منعکس کند. کتابخانه طراحی شده به شکل توپ فوتبال بسیار خلاقانه و زیباست. همین طور بر روی تاج تخت نیز طرحی از زمین فوتبال کشیده شده است.

نشستن بر روی یک مبل به شکل توپ فوتبال در کنار یک میز توپی برای هر پسر بچه ای لذت بخش است و فقط کافی است با چند پوستر فوتبالی اتاق را کامل کنید.

اتاق بالا یک اتاق همه چیز تمام برای یک پسربچه فوتبالیست است. تخت با پایه های توپی و پاتختی هایی به شکل کمد های رختکن، توپ های فوتبال نقاشی شده بر روی دیوارها و تابلو سه گانه زیبای پسر کوچولوی فوتبالیست در بالای تخت، به خوبی در هماهنگی با هم قرار گرفته اند.

نظر شما چیست؟ آیا پسر کوچولوی شما هم عاشق فوتبال است؟ آیا از این ایده ها در اتاق او استفاده خواهید کرد؟

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
پرستو در تاریخ 04 تیر 1393
چقدر هیجان انگیزه

ثبت دیدگاه