Chidaneh.com placeholder image

موفقیت شرکت شما در گرو طراحی دفتر کارتان!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای اداری و تجاری: وقتی شغلی را شروع می‌کنید قرار دادن آثار هنری در دفتر کارتان معمولا جزء کارهای پایانی و کم‌اهمیت است.  اما داشتن یک طراحی داخلی خوب در دفتر کار می‌تواند تاثیرات مثبتی بر شغل شما بگذارد. در حقیقت، چیدمان جذاب می‌تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد و بازدهی و روحیه کارمندان را افزایش دهد.

تابلو فرش ریحان

گزینه‌های زیادی برای طراحی داخلی دفتر کار وجود دارد. هدف اصلی از طراحی داخلی دفتر کار می‌تواند موارد زیر باشد:

1.گسترش تصویر شغلی شما.

2. بازتابی از برند شما.

3. بازتابی از فرهنگ صنفی شما.

4. کاهش استرس کارکنان.

5. افزایش بازدهی.

در اینجا مراحلی که به شما کمک می‌کند تا کار خود را به خوبی انجام دهید را به شما معرفی می‌کنیم.

آثار هنری

آثار هنری که برای دفتر کار خود انتخاب می‌کنید بیش از یک طراحی ساده و تزئینی اثر دارند و تصوری از فلسفه و فرهنگ شرکت شما به مشتری می‌دهند. عکس‌های سیاه وسفید نشانه‌ای از توجه، تعهد، و صداقت شماست. رنگ‌های مدرن هوش و خلاقیت شما را نشان می‌دهند، و نقاشی‌های کلاسیک با قاب‌های پر تزئین سنت شرکت شما را نشان می‌دهد.

گیاهان داخلی

وجود گیاهان در طراحی داخلی می‌تواند محیط دفتر شما را ارتقا دهد. تحقیقات نشان داده است که گیاهان فضای داخلی می‌توانند به کاهش سطح استرس و افزایش روحیه کارکنان کمک کنند و بازدهی و کیفیت هوا را افزایش دهند. گیاهانی که انتخاب می‌کنید به میزان نور طبیعی موجود در دفتر کار و محدودیت‌های فضایی شما بستگی دارد. استفاده از گیاهان مصنوعی هم می‌تواند تا حدودی اثرگذار باشد.

مبلمان قسمت پذیرش

برداشت نخستین مشتریان بالقوه و آینده شما هنگامی که پا به دفتر شما می‌گذارند از قسمت پذیرش است. اگر معمولا مشتریان مختلف به دفتر کار شما می‌آیند در قرار دادن مبلمان مختلف در قسمت پذیرش خست به خرج ندهید. از سوی دیگر اگر مشتریان به دفتر کا شما نمی‌آیند می‌توانید از کاناپه و یک میز استفاده کنید.

فرش

استفاده از فرش‌های مختلف در اتاق انتظار می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی در دفتر کار شما بگذارد.

چراغ رومیزی

اگر نورهای سقفی کافی نیستند برای جلوگیری از خستی چشم می‌توانید از چراغ‌های رومیزی استفاده کنید. هر کارمند درمیز کار خود باید دارای یک چراغ رومیزی مخصوص به خود باشد. مدل مناسب این چراغ‌ها را بر اساس طراحی دفتر کار، فرقی نمی‌کند که دفتر کار شما سنتی یا مدرن باشد، انتخاب کنید.

راهنمایی:

·  وقتی کاناپه یا صندلی برای دفتر کار خود انتخاب می‌کنید به یاد داشته باشید که رنگ‌های روشن زودتر کثیف می‌شوند. هم‌چنین به موقعیت دفتر کار خود توجه کنید.

·  از استفاده از گیاهانی که حساسیت‌زا هستند و یا بوی تندی دارند پرهیز کنید.

اگر برای طراحی دکوراسیون محل کارتان به دنبال طراح هستید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: home-designing | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ستی در تاریخ 26 تیر 1393
کاش محیط کار ما هم اینجوری بود...
avina در تاریخ 29 تیر 1393
وای دیگه توقع ما با دیدن این محیط کار خیلی بالا رفت ....

ثبت دیدگاه