Chidaneh.com placeholder image

طراحی ویلا برای یک تعطیلات استثنایی!

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای مسکونی: ساختمان رو به خلیجی که در عکس می‌بینید در منطقه اُشن سیتی (Ocean City) در شهر ورسستر کانتی (Worcester County) ایالات متحده واقع شده است و دارای یک معماری جذاب، هفت اتاق خواب، و مناظر بسیار زیباست. با چیدانه همراه شوید تا طراحی دکوراسیون داخلی ویلا را با هم ببینیم.

قالیشویی ادیب

این خانه به دلیل داشتن توفال‌های سنتی از جنس درخت سرو، بام سنگی، و جزئیات ظریف نمای خارجی معروف است. این خانه 2250 متر مربعی دارای منطقه‌ای خصوصی برای قایق‌سواری و ایوان‌های مختلف برای گذراندن وقت‌های آزاد در فضای بیرونی است.  

اگر به درون خانه قدم بگذارید متوجه طراحی مجلل آن می‌شوید. احساس روشنی و درخشندگی که هنگام ورود به این خانه می‌کنید در اتاق‌های دیگر حتی با شدت بیش‌تری نیز وجود دارد.

مطلب پیشنهادی: بهترین هتل های ایران برای سفر

جزئیات کلاسیک در این خانه به وفور دیده می‌شود و زیبایی و ظرافت در طراحی داخلی آن به چشم می‌آید. مرکز عمومی این خانه یک اتاق نشیمن وسیع، اتاق غذاخوری، و آشپزخانه است که در نور طبیعی غرق است و از منظره دریا بهره می‌برد.

یک لوستر باابهت در فضای غذاخوری وجود دارد و منتظر مهمانان برای صرف غذا است.

دکوراسیون داخلی ویلا باید همیشه یک نشیمن راحت و صمیمی داشته باشد.

در آشپزخانه از جزیره ای قهوه ای که کنتراست زیادی با کابینت های سفید چوبی دارند استفاده شده  و از این طریق زیبایی منحصر به فردی به وجود آمده است.

در فضای سرگرمی  همه آنچه لازم است دور هم جمع شده اند.یک میز بیلیارد، یک آبدارخانه جمع و جور و یک نشیمن و تلویزیون دارد و به آسانی با فضای بالکن در ارتباط است.

اتاق خواب ویلای ساحلی برای تعطیلات قطعا باید پر از آرامش باشد و استفاده از رنگ های روشن در ترکیب با رنگ آبی و قهوه ای آرامش را به این اتاق خواب زیبا آورده است.

ورودی بزرگ و زیبای این ویلا سادگی و شکوه را هم زمان داراست.

از بالای راه پله های مار پیچ بر فضای ناهار خوری تسلط دارید.

سرویس بهداشتی و حمام نیز دارای فضایی لوکس اما راحت است و یک شومینه فوق العاده نیز در کنار وان حمام دارد.

تماشای منظره امواج دریا از روی بالکن ویلا در غروب و طلوع آفتاب بسیار رویایی است.

آیا این ویلا شبیه ویلای رویایی شما بود؟ سوالات خود را برای ساخت ویلای رویاییتان در قسمت بحث و گفتگو چیدانه مطرح کنید تا اهالی فن این حوزه و علاقه مندان به شما پاسخ گویند.

مطالب بیشتر: ویلای رویایی شکیرا در میامی!

طبیعت و زیبایی ایرانی در خانه حقیقی

خانه جنیفر لوپز ، طراحی داخلی پر از لطافت

منبع: astirk | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه