Chidaneh.com placeholder image

طراحی داخلی رستوران در مزرعه حیوانات!

به قلم: تحریریه چیدانه

طراحی رستوران و کافی شاپ: رستوران «فارما کریتون» (Farma Kreaton) در حیاط یک ساختمان دو طبقه در کشور یونان واقع شده است و طراحی جالبی شبیه مزرعه حیوانات دارد. قبلا رستوران های منحصر به فرد تهران و تعدادی از بهترین رستوران های ایران را به شما معرفی کردیم و رستوران هایی با دکوراسیون داخلی خاص در ایران را نشانتان دادیم. در این مطلب با چیدانه همراه باشید تا حال و هوای غذاخوردن در مرزعه حیوانات در دکوراسیون داخلی رستورانی در کشور یونان را به شما نشان دهیم.

چوب و هنر

هدف اصلی این پروژه خلق فضایی بود که تداعی‌کننده یک مزرعه واقعی است. در این مزرعه خاص اشکال حیوانات در رفت و ، که توسط نقاشی‌های چاپی دیجیتالی نمایش داده می‌شوند، و واقعیت، که توسط افراد واقعی نمایش داده می‌شود، در کنار هم وجود دارند. رستوران نمک در شیراز  و کافه اسپرسو با تم کتابخانه نیز از جمله رستوران هایی هستند که با تم خاص طراحی شده اند.

این رستوران دارای عناصری به شکل حیوانات خانگی، مصالح روستایی مانند چوب خام و کاه در شکل اصلی خود، و نیز وسایلی مانند فانوس و ویژگی‌هایی است که بیش‌تر در روستاها وجود دارند. 

 البته شرکت های ایرانی بسیاری نیز نمونه کارهای متمایزی در زمینه طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ انجام داده اند که آنها را در گالری عکس چیدانه می بینید. طراحی رستوران مزرعه حیوانات در ورودی این رستوران با خرواری از پوشال و گل‌های رنگارنگ موجود در گلدان طراحی شده است. وقتی وارد رستوران می‌شویم دو گاو ورود ما به مزرعه را خوشامد می‌گویند و ما را به سمت فضای اصلی بدون سقف هدایت می‌کنند.

در این‌جا بشکه‌ها نقش میزها و صندلی‌ها را بازی می‌کنند و در عین حال سطل‌های فلزی که از پایین به بالا آویزان شده‌اند نقش چراغ را بازی کرده و فضا را روشن می‌کنند.

در سمت راست و سمت چپ رستوران دو فضای سرپوشیده با میزهای بزرگ و نیمکت‌های دراز طراحی شده‌اند که منظره‌ای رو به مرغزار دارند که در آن اسب‌های مغرور سر خود را از آغل بیرون آورده‌اند و گوسفندان در کنار کسانی که مشغول صرف غذا هستند زندگی می‌کنند.

در انتهای رستوران یک توری مرغی وجود دارد که در آن یک میز بزرگ قرار گرفته ولی در آن‌جا خبری از مرغ‌ها و جوجه‌هایش نیست.  

در هنگام غذاخوردن در مزعه حیوانات می توانیدببینید که غذای شما از کجا آمده است.

اهالی فن: شرکت های معماری داخلی و دکوراتورها

مطالب پیشنهادی: کافه اسپریس ، طراحی داخلی مدرن با مصالح سنتی

 رستوران خاتون، طراحی داخلی زیبا و فست فود با کیفیت

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
info_37917 در تاریخ 15 بهمن 1395
در نوین خانه انواع خدمات دکوراسیون داخلی در کنار تمامی خدمات مربوط به تعمیرات و تاسیسات ارائه می شود. بخش مربوط به اتاق نشیمن در وبسایت نوین خانه : https://goo.gl/SnGufy

ثبت دیدگاه