Chidaneh.com placeholder image

بهترین چوب برای مبل، چرا چوب راش؟

به قلم: گلنار

هنوز مبلمان خانه مادربزرگ ها را خیلی از ما به یاد داریم که جنس شان از چوب های محکم مثل راش فرآوری شده و گردو بود. مبل هایی که هنوز هم با جدیت کار می کنند و شاید تقریبا سالم باشند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید آیا هنوز هم می شود مبلمانی با همان کیفیت پیدا کرد یا نه؟ در این ویدیو با گروه چوب و هنر همراه شدیم تا پاسخ این سوال را با بررسی بهترین چوب برای مبلمان پیدا کنیم.

بهترین چوب برای مبل

در صنعت مبلمان چوب های مختلفی به کار می رود که قطعا هر کدام ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند. در این بین اسم چوب راش، به خصوص در بازار ایران، بسیار شنیده می شود و البته این شهرت بی دلیل هم نبوده است. در ادامه می توانیم چند ویژگی مهم که این چوب را برای ساخت مبلمان مناسب کرده، بررسی کنیم:

سرویس خواب بالسا
  • چوب راش بافت منسجم و یکنواختی داشته که به همین دلیل خوش تراش است.
  • امکان ایجاد کنده کاری بر روی مبلمان را فراهم می کند.
  • در موقع برش به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا نمی شکند.

مبلمان خانگی چوب و هنر
مبلمان خانگی
مبلمان خانگی چوب و هنر

تشخیص چوب راش خوب

فرآوری چوب

مهم ترین بخش استفاده از چوب راش در صنعت مبلمان “فرآوری" آن است که باید اصولی، علمی و صنعتی انجام شود. اهمیت این موضوع در این است که در صورت فرآوری صحیح، محصول تولیدی هم به لحاظ ظاهری و طول عمر کیفیت بالای داشته و هم در مناطق مرطوب دچار مشکل نمی شود. در شرکت چوب و هنر تمامی این مراحل به درستی انجام می پذیرند.

مبلمان خانگی چوب و هنر
مبلمان طرح دار
مبلمان خانگی چوب و هنر

مهندسی سازی محصولات با چوب راش

این اتفاق با استفاده از تکنولوژی های به روز، چوب های فرآوری شده و اتطالات خاق برای مدل های مختلف مبلمان به دست می آید. چوب راش به عنوان یکی از بهترین چوب ها برای مبلمان، می تواند ظرافت در کنار استحکام بالا را به وجود آورد.

“برای مشاهده انواع مدل مبلمان با چوب راش با گروه چوب و هنر در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: طلوع حقیقت | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه