Chidaneh.com placeholder image

فنگ شویی عنصر چوب، چطوری تو خونه بچینیمش؟

به قلم: گلنار

چوب همیشه و همه جا باعث ایجاد حس مثبت و گرما می شود. علاوه بر این در علم فنگ شویی نیز به عنوان یکی از عناصر اصلی و بسیار مهم مطرح شده است. در این ویدیو تصمیم گرفتیم تا با همکاری گروه توفرم، ویژگی های و خصوصیات چوب در فنگ شویی را بررسی کرده و بر همین اساس کاربردش در دکوراسیون را نیز مرور کنیم.

 

چوب و هنر

عنصر چوب در فنگ شویی

بر اساس فنگ شویی استفاده از چوب، هر چقدر هم که کوچک و جزئی باشد در متعادل شدن روح و روان ما تاثیرات مثبت زیادی دارد. همین طور اگه درست و به جا استفاده شود می تواند ثروت و فراوانی ایجاد نماید.

رنگ عنصر چوب در فنگ شویی رنگ سبز بوده مثل برگ گیاهان و شکل آن هم با مستطیل شناخته می شود اما ما از سه طریق می توانیم از این عنصر در دکوراسیون استفاده کنیم:

  • چوب طبیعی
  • مبلمان چوبی
  • گل ها و گیاهان

صنایع چوب و فلز توفرم
مبلمان چوبی پایه فلزی مدرن
صنایع چوب و فلز توفرم

صنایع چوب و فلز توفرم
کنسول مدرن
صنایع چوب و فلز توفرم

فنگ شویی چوب، مبلمان چوبی:

مبلمان چوبی وسایلی هستند که هیچ موقع از مد نمی افتند. اما اگر تمایل دارید از چوب برای تغییرات ساده تر و کم هزینه تر استفاده کنید، می توانید سراغ آینه کنسول های چوبی بروید. آینه هم که یکی از وسایل مهم در فنگ شویی محسوب می شود و با چوب ترکیب جالبی را خلق می نماید. البته از نظر فنگ شویی بهتر است آینه کنسول را روبه روی در ورودی قرار ندهید.

صنایع چوب و فلز توفرم
جا گلدانی با چراغ
صنایع چوب و فلز توفرم

فنگ شویی چوب، استند گل:

بهترین راه برای استفاده از عنصر چوب در فضای داخلی خانه استفاده از چوب زنده مثل گیاه های آپارتمانی است که وقتی روی استندهای چوبی هم قرار بگیرند ترکیب شما را هم از لحاظ فنگ شویی و هم از لحاظ دکوراسیونی کامل می کنند.

صنایع چوب و فلز توفرم
دکوری های دیواری خاص مدرن
صنایع چوب و فلز توفرم

صنایع چوب و فلز توفرم
ظروف بامبو طرح ماهی و دریا
صنایع چوب و فلز توفرم

فنگ شویی چوب، اکسسوری ها:

اکسسوری ها هم می توانند انرژی چوب را در فضا فعال کنند. مثل مجسمه ها، آباژورها و حتی ظروف چوبی که هم کاربردی هستند هم دکوری. (

یادتان باشد که برای استفاده از چوب در فضا حتما باید تعادل و هماهنگی درستی برقرار شود وگرنه فضای خانه احساس انعطاف ناپذیری و عدم تعادل پیدا می کند! در مقابل هم عدم استفاده از چوب می تواند خلاقیت را از بین برده و باعث دلسردی و افسردگی شود.

“برای مشاهده مدل های بیش تر و سفارش با گروه توفرم در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: طلوع حقیقت | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه