Chidaneh.com placeholder image

ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از پرطرفدارترین تزیینات دیواری که می تواند چهره دکوراسیون شما را دگرگون کند تابلو است، اما اگر تابلو ها را در محل و ارتفاع مناسبی نصب نکنیم می تواند عاملی برای برهم زدن توازن موجود در دکوراسیون داخلی ما شود؛ به همین منظور در این ویدیو با گروه لوشا همراه شدیم تا اطلاعات دقیق تری را در مورد انتخاب و ارتفاع مناسب تابلوها بررسی کنیم.

chidaneh ad banner


چیدمان مناسب نصب تابلو

زمانی که تصمیم به انتخاب تابلو برای بالای مبلمان را دارید باید به نکات مهمی توجه کنید:

  • اندازه مبلمان
  • ابعاد دیوار
  • ابعاد تابلو

بعد از بررسی دقیق همه این موارد باید در مورد نحوه چیدمان تابلوها و تعداد آن ها تصمیم بگیرید. فراموش نکنید که ارتفاع مناسب تابلو ها در همه موارد یک استاندارد مشخص و ثابتی خواهد داشت.

[[nid:370867]]

چیدمان تابلوی مستطیلی بالای مبل:

اگر دیوار بزرگی دارید تابلوی مستطیلی با ابعاد بزرگ به صورت افقی گزینه مناسبی خواهد بود. طرح این تابلو باید با سبک و ترکیب رنگی دکوراسیون‌تان هم‌خوانی داشته باشد. فاصله تابلوها باید ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر از کاناپه فاصله داشته باشند.

نصب تابلو

چیدمان گروهی تابلوها بالای مبل:

برای داشتن چیدمان گروهی می توانید از ۳ تابلوی مربع با طرح های مختلف استفاده کنید. ابعاد تابلوها باید به گونه ای باشند که با درنظر گرفتن فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی متری بین‌شان، از عرض مبل بیشتر نشوند. البته این فاصله را می توانید متناسب با طول مبل تغییر بدهید. در این حالت هم مرکز هر تابلو باید حدود 152 الی 156 سانتی متر با سطح زمین فاصله داشته باشد.

چیدمان عمودی تابلو روی دیوار:

اگه در خانه دیوار عمودی خالی دارید می توانید از یک چیدمان عمودی برای تابلوها استفاده نمایید. در این حالت ۳ تابلو با فاصله های ۱۵ سانتی متری از هم قرار می گیرند و البته ارتفاع تابلوها از زمین از مرکز تابلوی وسطی در نظر گرفته میش ود.

“برای مشاهده انواع مدل تابلو و سفارش با گروه هنری لوشا در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه