Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون جدید منزل، این 12 مبلمان هیچ وقت از مد نمی افتند!

به قلم: تحریریه چیدانه

مد همیشه یک موضوع جالب و جذاب بوده و هست که بسیار سریع هم در حال تغییر است. تنهایی زمانی می توانیم یک مد یا سبک را مناسب بدانیم که آزمون زمان را طی کرده و بعد از گذشت سالیان زیاد کماکان شیک و به روز به نظر برسد. مسلما خیلی از برندها در این دسته قرار دارند اما من یک لیست 12 تایی از مبلمان و وسایلی را آماده کرده ام که در هیچ زمان و هیچ مکانی از مد نیفتاده و شما از سرمایه گذاری بر روی آن ها پشیمان نخواهید شد. 

دکوراسیون جدید منزل

دکوراسیون جدید منزل با مبل چستر فیلد

در دکوراسیون جدید منزل از لحاظ فرم و طراحی، هر مبل با تکیه گاه و دسته های یکسان، چسترفیلد نامیده می شود. طراحی خارق العاده همراه با خطوط آرام که ترکیبی از سبک رسمی و راحتی را با خود به همراه می آورد. اگر چه به طور سنتی این مبلمان باید چرمی ساخته شوند، اما امروزه  در انواع پارچه های مخملی و کتانی نیز ارائه می شوند.

سرویس خواب بالسا

مطلب پیشنهادی : مبل چسترفیلد، بهترین انتخاب برای دکوراسیون لوکس!

دکوراسیون جدید منزل

دکوراسیون جدید منزل با قالیچه ایرانی

هیچ نوع فرشی کلاسیک تر از یک فرش ایرانی نیست. مطمئنا قدیمی ترین مورد در این لیست ما، فرش های معتبر ایرانی هستند. امروزه، این قالی ها متناسب با هر سبک اتاق، از معاصر تا سنتی به کار می روند. این فرش ها چندین طرح و رنگ را با یکدیگر ترکیب کرده و نرمی را در زیر پایه های ما به وجود می آورند.

 

مطلب پیشنهادی : انتخاب فرش ، دکوراسیون منزل خوش رنگ و لعاب

دکوراسیون جدید منزل

تخته پشتی تخت خواب

با یک نگاه سریع به تصاویر اتاق خواب های مدرن می توانید ببینید که پشتی تخت خواب به خصوص مدل پارچه ای، هنوز هم در بین طراحان طرفداران زیادی داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از طرح ها که از سالیان بسیار دور طراحی شده اند، نیازهای امروز ما را نیز برآورده می کنند. مانند همین پشتی های تختی خواب که علاوه بر عایق صوت بدون، یک تخت خواب خواب راحت را نیز برایمان فراهم می آورند. 

مطلب پیشنهادی : 20 ایده جذاب برای تخته‌های پشتی تخت‌ خواب‌ها

دکوراسیون جدید منزل

دکوراسیون جدید با آینه ونیزی

مورانو، جزیره ای در ونیز، محل تولد آینه های ونیزی است. سال ها پیش، روش و ساخت و ساز این آینه ها یک راز بسیار محرمانه بود و تنها افراد بسیار ثروتمند می توانستند آن ها را در خانه خود داشته باشند. اما امروزه در دکوراسیون جدید منزل، این آینه ها به عنوان یک سبک در طراحی آینه شناخته شده و دیگر فقط منحصر به ونیز نیستند.شما به راحتی می توانید این مدل آینه را تهیه کرده و برای ایجاد فضایی لوکس در خانه تان به کار بگیرید.

مطلب پیشنهادی : آینه دکوراتیو، 30 مدل شیک و جدید برای تزیین دیوار!

دکوراسیون جدید منزل

تاج بالای تخت خواب

تاج بالای تخت خواب هم به عنوان یک عنصر کاربردی شناخته می شود و هم به عنوان عامل زیبایی در اتاق خواب. زیرا علاوه بر این که شیک و جذاب هستند، با وجود پرده های حریر آویزان شده، حریم خصوصی بیش تری برای تخت خواب ایجاد می کنند. این تاج های تخت خواب هنوز هم با پرده های حریر برای خلق فضای رمانتیک و شاعرانه به کار می روند. البته ممکن است در بعضی موارد، تاج تخت خواب بدون هیچ پرده و پوششی و فقط به صورت ساختار بدنه اصلی دیده شود. این کار نیز علاوه بر زیبایی باعث می شود که بتوانید برای سبک های بیش تری در اتاق خواب از آن ها یاری بگیرید. 

مطلب پیشنهادی : 10 نکته کلیدی انتخاب سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون جدید منزل

صندلی های Bentwood

صندلی های Bentwood به عنوا ن صندلی های منحنی شناخته می شوند. از همان اوایل در ساخت آن ها از چوب های قابل انعطاف برای خم شدن استفاده می شد که سپس بعد از خشک شدن به همان شکل ثابت باقی می ماند. طراحی بی نظیر و ظریف این صندلی ها باعث شده تا هماهنگی لازم برای استفاده در انواع سبک های طراحی و دکوراسیون را داشته باشند. شما این مدل ها را هم در خانه های پدربزرگ و رستوران های خیلی قدیمی می یابید و هم در خانه های مدرن امروزی.

مطلب پیشنهادی : صندلی لهستانی و کاربرد آن در دکوراسیون منزل

دکوراسیون جدید منزل

ست مبلمان چرمی

تا کنون با خود فکر کرده اید که چرا مبل های چرمی هیچ گاه از مد نمی افتند؟ شاید دلیل آن را بتوان در خطوط منحنی ساده، ارتفاع کم و راحتی پشتی و دسته ها و همچنین کاربردشان در فضاهای مختلف اداری و در خانه ها پیدا کرد. البته لازم است مطلب آنچه قبل از خرید مبل چرم باید بدانید! را نیز مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی : چگونه مبل چرم را تمیز کنیم؟

دکوراسیون جدید منزل

دکوراسیون جدید با مبل شزلون

ممکن است نام این مبل فرانسوی باشد، اما ترکیبی از یک صندلی و تخت است که به مصر باستان برمی گردد، البته یونانیان و رومیان نیز آن ها را دوست داشتند. این مدل مبل ها به راحتی در گوشه ای تنها از دکوراسیون شما قرار می گیرند و با متریال های مختلف مانند چرم، پرم براق، مخمل و … یک ترکیب عالی را به وجود می آورد. 

مطلب پیشنهادی : مبل شزلون، معجزه دکوراسیون خانه های لوکس!

دکوراسیون جدید منزل

دکوراسیون جدید منزل با صندلی روح

این مدل صندلی که کاملا تداعی کننده صندلی های کلاسیک است، با ظاهر شیشه ای خود فرمی مدرن پیدا کرده و راه خود را برای ورود به فضاهای مدرن امروزی باز کرده است. شما به راحتی این مدل را می توانید در اکثر سبک ها استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی : صندلی پلاستیکی شفاف، صندلی که به نام روح معروف شد!

 دکوراسیون جدید منزل با مبلمان توکار

دکوراسیون جدید منزل

در دکوراسیون جدید منزل به کارگیری مبلمان های توکار، آن ها را به بخش جدایی ناپذیر از معماری خانه تبدیل خواهد کرد. قفسه ها، کتابخانه ها و حتی میزها، یک روش ساده برای ایجاد فضای مخصوص به خودتان هستند. این مدل ها نه تنها فضاهای ذخیره سازی بیش تری را به فضای شما اضافه می کنند، بلکه بدون شک به زیبایی آن نیز می افزایند. 

مطلب پیشنهای : 10 راه برای افزودن فضا به دکوراسیون منزل کوچک

دکوراسیون جدید منزل

دکوراسیون جدید منزل با صندلی بارسلونا

جذابیت و خاص بودن این مدل صندلی ها ترکیب فرم فلزی بدنه با تشک های پارچه ای روی آن هاست. شاید به همین دلیل هم هست که در سالیان دراز مورد استفاده قرار گرفته و هیچ گاه از مد نمی افتند. البته این مدل ها تحت تاثیر صندلی های تاشو مصری و رومی طراحی شده و همچنان هم محبوب هستند. 

مطلب پیشنهادی : صندلی های شیک و زیبا برای دکوراسیون منزل 

دکوراسیون جدید منزل

سرویس خواب تخت

طراحی سرویس خواب های قدیمی به صورت صاف و تخت انجام می شده به این معنا که تشک بر روی یک صفحه صاف قرار می گرفته است. در فضاهای معاصر و مدرن امروزی نیز فریم تخت ها بسیار ساده و با پایه با حتی بدون پایه در نظر گرفته می شوند. 

 

 

مطالب بیشتر: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه