Chidaneh.com placeholder image

میز آرایش مدرن، 9 ایده برای همه اتاق خواب ها

به قلم: حدیث حقیقت

میز آرایش از جمله عناصر مهم در دکوراسیون اتاق خواب است که البته گاهی اوقات به دلیل ابعاد و اندازه کوچک یک اتاق، تنوع مدل و همین طور چیدمان را محدود کرده و به همین دلایل ممکن است نادیده گرفته شود. در این مطلب با کمک گروه چیرو چوب، چندین نمونه متفاوت را برای شما انتخاب کردیم تا علاوه بر آشنایی با انواع مدل ها، بتوانید ایده های مختلف چیدمان آن را نیز ببینید. این مدل ها که بسیار ساده اما مدرن هستند می توانند برای اتاق خواب های کوچک تا بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. 

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

چوب و هنر

استفاده بهینه از فرورفتگی ها

هر فرو رفتگی که در اتاق وجود دارد ممکن است باعث زیبایی فضا شود یا به دلیل آن که بی استفاده است موجب ناراحتی تان شود. اما کافیست کمی حوصله و سلیقه به خرج دهید و به درستی از این فرو رفتگی ها استفاده کنید. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که از فرورفتگی برای قرار دادن میز آرایش استفاده کنید و آن را به فضایی خاص و منحصر به فرد تبدیل کنید. به این ترتیب بخش های دیگر اتاق نیز مرتب و منظم باقی می مانند. اگر فرو رفتگی عمیق باشد می توانید حتی از قفسه نیز در اطراف میز توالت استفاده کنید.

مطلب مرتبط : میز توالت، 10 انتخاب خانم های با سلیقه !

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش درون کمد دیواری

کمد دیواری در بیشتر اتاق خواب ها دیده می شود. اگر اتاق خواب کوچکی دارید و در آن فضای کافی برای میز آرایشی وجود ندارد، می توانید از کمد دیواری کمک بگیرید و از آن استفاده کنید. به این صورت که کمد دیواری را به چند بخش تقسیم کنید و طبق سلیقه تان یک بخش از آن را برای میز آرایش در نظر بگیرید.   

اگر از آن دسته افرادی هستید که نظم اتاق خواب برایتان بسیار مهم است، چیرو چوب پیشنهاد می کند تا میز آرایشی تان را درون کمد دیواری قرار دهید. ویژگی خوبی که این مدل دارد این است که هر زمان که بخواهید می توانید در کمد را ببندید تا فضا مرتب تر دیده شود و یا به هم ریختگی میز آرایشی پشت در کمد پنهان شود. همچنین فضای قابل توجهی از اتاق آزاد می شود.

دقت کنید که کمد دیواری باید به اندازه کافی فضا داشته باشد تا تمام وسایل تان در طبقات و قفسه های آن جا شود.

مطلب مرتبط : مدل میز آرایش، خوشگلاسیون به این سبک!

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش رنگی

استفاده از رنگ های شاد در اتاق خواب حس بسیار خوب و فوق العاده ای در فضا ایجاد می کند. اگر عاشق رنگ های پر انرژی و شاد هستید و یا روحیه شادی دارید، میز آرایشی رنگی انتخاب جذابی برای شما است.  

مطلب مرتبط : چیدمان میز آرایش، چطور از بی نظمی رها شم؟

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش های چند منظوره

یکی از مشکلاتی که برای اتاق خواب های کوچک وجود دارد این است که میز آرایش کجا قرار بگیرد و یا چگونه باشد. یکی از راه حل هایی که برای این فضاها وجود دارد این است که از میزهای توالت کوچکی استفاده کرد که فضای کمی اشغال کنند و در عین حال چند کاره هم باشند، برای مثال بتوان از آن به عنوان میز کار هم قابل استفاده باشد.

مطلب مرتبط : میز آرایش، 8 مدل جدید برای دکوراسیون مدرن شما

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش دیواری

میز آرایش دیواری بدون پایه یک راه حل هوشمندانه برای اناق های کوچک است. به دلیل آن که پایه ندارد فضای خیلی کمی را اشغال می کند و می تواند با پر کردن فرو رفتگی بین دو دیوار یک قفسه کاملا کاربردی بشود. برای داشتن چنین میزی اصلا لازم نیست که هزینه زیادی برای خرید بپردازید، کافی است متناسب با ابعاد مکانی که می خواهید آن را نصب نمایید، به یک نجار سفارش دهید.

مطلب مرتبط : مدل تخت خواب دو نفره جدید، با ست میز توالت کاربردی

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش فلزی با آینه لامپ دار

این مدل میز آرایشی برای افرادی مناسب است که به استفاده از مدل های یکنواخت علاقه ای ندارند و طرفدار مدل های خاص هستند. میز آرایش فلزی مدرن و جذاب به همراه یک آینه مستطیلی شکل با قاب پهن و لامپ ‌دار بسیار جذاب و ایده آل است و برای اتاق خواب هایی به سبک مدرن گزینه بسیار خوبی است. 

مطلب مرتبط : چیدمان لوازم آرایش، 10 راه ساده برای میز توالت دوست‌داشتنی‌مان!

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش سفید با آینه بیضی شکل

رنگ سفید از رنگ هایی ست که می توان آن را تقریبا با هر دکوری هماهنگ کرد. اگر نمی دانید که چه میز آرایشی برای شما مناسب است، یک میز آرایش چوبی به رنگ سفید همراه با آینه ای بیضی شکل و جذاب می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. قرار دادن یک چهارپایه مربعی در کنار آن می تواند ظاهر جذاب و یکدستی ایجاد کند.   

مطلب مرتبط : بهترین میز آرایش برای جهیزیه، تازه عروس ها بخوانند!

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش خلاقانه

اگر نمی توانید هزینه ای برای تهیه یک میز آرایش خاص بپردازید، از خلاقیت تان استفاده کنید. یک چمدان قدیمی را به راحتی بر روی یک کنسول قرار دهید ووسایل مورد نیاز مانند وسایل آرایش، عطرها، برس ها و حتی یک گلدان گل را در آن جای دهید. می توانید از ریسه های لامپ را دور درب چمدان بپیچید و آن را با این خلاقیت جداب و خاص کنید.

مطلب مرتبط : آینه چراغ دار، چرا خانم ها باید داشته باشن؟

چیرو چوب
جدیدترین مدل‌های میز آرایش جذاب اتاق خواب
چیرو چوب

میز آرایش ساده و تاشو

گزینه دیگری که می تواند بسیار کارآمد باشد، نمونه های تاشو است. در این مدل چند کمد کشویی زیر یکدیگر قرار دارند که به راحتی در زمان هایی که به آن ها نیاز ندارید جمع می شوند. همچنین ممکن است میز باریک روی آن باشد که این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از آن به عنوان میز آرایش استفاده نمایید. 

“برای سفارش انواع مدل میز آرایش مدرن با گروه چیرو چوب در ارتباط باشید"

مطالب پشنهادی :

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه