Chidaneh.com placeholder image

عکس سقف کشسان برای خانه، از راهرو گرفته تا آشپزخانه

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب سقف کاذب در فضاهای مختلف یک منزل مسکونی، از جمله مواردی است که بستگی به سلیقه و نظر صاحبان خانه دارد، اما در این میان نیز طراح دکوراسیون داخلی باید شرایط پروژه از نظر محدودیت‌های اجرایی و … را بررسی کند تا پیشنهاد های مناسبی در انتخاب متریال مناسب سقف سازی به کارفرما ارائه دهد. سقف کشسان با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، نظیر سرعت نصب بالا هنگام بازسازی منازل، انعطاف پذیری و قابلیت اجرا در انواع فرم‌های هندسی و تنوع رنگ و مدل و هماهنگی با المان‌های دیگر در دکوراسیون داخلی محیط، به بهترین سقف کاذب و پیشنهاد همیشگی مهندسین و معماران به کارفرما تبدیل شده است. در ادامه با نمونه‌هایی از سقف ‌های کشسان را خواهیم دید.

سقف کشسان طرح درخت در نشیمن

کاربرد سقف کشسان برای خانه

با توجه به مقاومت سقف کشسان در برابر رطوبت و بخار آب، پایداری در دمای -5 تا +65 درجه سانتی گراد و همچنین خاصیت ضد گاز کلر بودن آن، می‌توان این محصول را به عنوان سقف کاذب آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، استخر و سونا اجرا نمود، چنان‌که در صورت ایجاد اشکالات تاسیساتی در پشت سقف کشسان باز شدن و نصب مجدد این سقف کاذب امکان پذیر نیز است. امکان پیاده سازی و نصب نورپردازی، امکان چاپ روی سقف کشسان، تنوع رنگ بی‌نظیر و امکان فرم‌دهی، سقف کشسان را تبدیل به متریالی انعطاف‌پذیر می‌کند. به دلیل آن‌که سقف کشسان امکان چاپ طرح‌های متنوعی را دارد، می‌توان عکس و یا منظره‌ای دلخواه را روی آن چاپ کرد و از آن لذت برد. به همین دلیل سقف کشسان مورد علاقه افراد هنرمند و زیبایی پسند است. آنچه در تصاویر به وضوح قابل مشاهده است هماهنگی رنگ و سبک سقف با دکوراسیون منزل می‌باشد. این سقف‌ها حق انتخاب گسترده‌ای دارد که باعث می‌شود، با هر سبک دکوراسیونی آن را مطابقت داد.

سرویس خواب بالسا
دکوراسیون نشیمن با سقف کشسان با طرح گل قرمز

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این سقف‌های کشسان برای خانه، قابلیت ترکیب با انواع سیستم‌های متداول نورپردازی نظیر لوستر، هالوژن، چراغ سقفی و… و همچنین نورپردازی منحصر به فرد فیبر نوری و کریستال سواروفسکی است که برای خانه‌هایی که متراژ کوچکی دارند و از نور طبیعی کمی برخوردارند نیز مناسب است.

مطالب مشابه: قیمت سقف‌ کشسان، از کجا بخرم ارزان تره؟

سقف کشسان در نشیمن با طرح آسمان
سقف کشسان با طرح کهکشانی
سقف کشسان در نشیمن

سقف کشسان در نشیمن خانه

نشیمن یکی از اصلی‌ترین فضاها در هر خانه‌ای است که همیشه دکوراسیون آن دغدغه‌ای بزرگ و پرچالشی به حساب می‌آید. سقف،  اولین اجزای فضای داخلی نشیمن است که به چشم می‌آید، پس طراحی و زیبایی آن مهم است. سقف کشسان، طرح‌های بی‌نظیری دارد و در هر متراژی قابل اجرا است. اگر متراژ نشیمن کوچک باشد طرح‌های روشن‌تر یا منظره‌های سه بعدی، پیشنهاد بهتری است و چون این سقف‌های کشسان در خانه با نورپردازی هماهنگ می‌شوند، خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

سقف کشسان در آشپزخانه
سقف کشسان  زرد در آشپزخانه
سقف کشسان در آشپزخانه با طرح آسمان

سقف کشسان در آشپزخانه

بهترین پیشنهاد این سقف‌ها برای آشپزخانه است، مخصوصا اگر پنجره‌ای در آن نباشد. برای سقف کشسان آشپزخانه، طرح‌های آسمانی که نورپردازی طبیعی دارند و زیبایی منحصربه‌فردی را نشان می‌دهند، بهترین گزینه هستند تا فعالیت‌های آشپزی، راحت‌تر انجام شود. 

دکوراسیون اتاق خواب با طرح سقف کشسان
سقف کشسان در اتاق خواب
سقف کشسان در اتاق خواب با طرح گل
سقف کشسان در اتاق خواب رویایی
اتاق خواب کودک
اتاق خواب با سقف کهکشانی
اتاق خواب کودک با سقف بابانوئل
اتاق خواب کودک با سقف کشسان کهکشانی
سقف اتاق کودک

سقف کشسان در اتاق خواب

اگر در اتاق‌خواب‌تان به دنبال آرامش در کنار زیبایی هستید، سقف کشسان مناسب شما است. اجرای سقف کشسان در اتاق خواب خانه، معمولا با طرح‌های کهکشانی و یا عکس گل‌ با رنگ‌های ملایم انجام می‌شود که فضای رویایی و خیال‌انگیزی ایجاد می‌کند. از این سقف‌های کشسان در اتاق کودک نیز می‌توانید استفاده کنید تا فضای دلنشین‌تری برای بازی و گذراندن اوقات فراغت‌شان فراهم کنید و همچنین خواب بهتری را در چنین فضایی خواهند داشت.

سقف کشسان در راهرو
سقف کشسان در راهرو با طرح برگ
سقف کشسان در راهرو با طرح آسمان
سقف کشسان در راهرو با طرح آسمان
سقف کشسان در راهرو با طرح آکواریوم
سقف کشسان در راهرو با طرح برگ پاییزی

سقف کشسان در راهرو

راهروها، معمولا از تاریک‌ترین قسمت‌های خانه هستند و به همین دلیل روشنایی آن از چراغ‌های سقفی باید تامین شود. سقف‌های کشسان در راه‌روها، مخصوصا اگر طول آن‌ها زیاد باشد، می‌تواند به روشنایی و همچنین دلباز بودن آن کمک شایانی کند. برای اجرای سقف کشسان در راهروها، طرح‌هایی که عمق بیش‌تری را القا می‌کنند مناسب‌تر هستند.

در پایان:

اگر دوست دارید در دکوراسیون منزل‌تان تغییراتی ایجاد کنید و از سقف ‌هایی برای زیبایی و نورپردازی خاص بهره ببرید می‌توانید از متخصصین تزئینات و خدمات سقف در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه