Chidaneh.com placeholder image

کافه رستوران ایتالیایی دانته، ترکیب بی نظیر چوب و گیاه!

به قلم: وود آس

شاید به جرات بتوان گفت یکی از زیباترین طراحی ها برای فضای رستوران تلفیق چوب با گیاهان سبز می باشد که باعث زیبایی چشمگیر فضا گردیده و لازم به ذکر نیست که ما انسان ها بصورت طبیعی و ذاتی از دیدن مناظر طبیعی و سبز لذت می بریم. خوشحالیم که یکی از شعارهای شرکت ووداس خلق زیبایی است و امیدواریم که در هر پروژه قدمی برای نیل به این هدف برداریم. پروژه رستوران و روف گاردن دانته واقع در یوسف آباد یکی از پروژه های زیبای داخلی و محوطه سازی و روف گاردن می باشد. جالب است بدانیم که شرکت ووداس هم در زمینه طراحی داخلی و هم لنداسکیپ و محوطه سازی چیره دست بوده و با مدیریتی خلاق و نیروهای کارآمد و متخصص در هر دو حوضه موفق می باشد.

وود آس
آلاچیق چوبی در روف گاردن
وود آس

سرویس خواب بالسا

رستوران دانته از دو طبقه تشکیل شده که یکی از رستوران ها در طبقه آخر یک ساختمان بلند قرار گرفته و دیگری در فضای روف گاردن و پشت بام همان ساختمان اجرا گشته است.
ابتدا به توصیف و طراحی داخلی رستوران مسقف می پردازیم و پس از آن در مورد روف گاردن خاص این مجموعه صحبت می کنیم. 

     

وود آس
طراحی داخلی رستوران
وود آس
 

وود آس
طراحی داخلی رستوران
وود آس
     

                 

وود آس
طراحی داخلی رستوران
وود آس
                   

به محض ورود به رستوران شما با یک ورودی زیبا و پر از انواع قاب های پنجره مواجه می شوید که ما در این پروژه این ورودی را هزار پنجره نام گذاری کردیم. نورپردازی خاص و استفاده از اکسسوری های زیبای نوری، ورودی فضا را بسیار درخشان نموده و شما را برای وارد شدن به رستوران تشویق می کند. یکی از المان های خاص این رستوران استفاده از پارتیشن های دست ساز بسیار یونیک و خاص بوده و تلفیق چوب با زنجیرهای آهنی بسیار به زیبایی فضا افزوده است.

وود آس
طراحی داخلی رستوران
وود آس

وود آس
طراحی داخلی رستوران
وود آس

وود آس
طراحی داخلی رستوران
وود آس

البته اجرای انواع سقف سازی های چوبی بر اساس فضاهای موجود بسیار به صورتی زیبا و مدرن به کار رفته اند. سقف گنبدی چوبی که با دیوارهای قوسی و البته پنجره های شیشه ای، همخوان می باشد یکی از زیبایی ها و نقطه عطف این رستوران محسوب می شود. دور تا دور این فضای گنبدی با مبلمان لمسه گرد که با طراحی سقف همخوان دارد نیز اجرا گردید است
که از طراحی های شرکت ووداس می باشد. پیشخوان چوبی با رنگبندی همخوان با دیگر اجزای این رستوران برای خوشامدگویی به میهمانها طراحی شده و البته نمی توان وجود شلف های چوبی که از داخل نورپردازی شده است را در طراحی فضای پشت پیشخوان در نظر نگرفت.

وود آس
طراحی داخلی رستوران
وود آس

اگر شما بخواهید در این رستوران از فضای خصوصی تری بهره ببرید مثلا برای برگزاری جشن تولد و نظایر آن، وجود دو فضای کاملا خصوصی برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود. ترکیب رنگی مبلمان زرشکی با پرده های آبی فیروژه ای فضای رستوران را بسیار شاد و پرانرژی نموده است. در این طبقه علاوه بر رستوران مسقف یک تراس قوسی شکل هم وجود دارد که با طراحی سقف چوبی خاص و اجرای میز و صندلی های چوبی در فضای تراس برای شما تجربه خوبی به ارمغان می آورد.

وود آس
طراحی و اجرای روف گاردن
وود آس

وود آس
طراحی و اجرای روف گاردن
وود آس

نورپردازی در داخل رستوران نیز بسیار روشن و مناسب فضای رستورانهای لوکس و لاکچری می باشد. شاید از نگاه شرکت ووداس طبقه روف گاردن که قسمت کافی شاپ این رستوران می باشد یکی از زیباترین بخش های رستوران دانته می باشد. این کافی شاپ در پشت بام اجرا شده و شامل چندین نوع آلاچیق مختلف بزرگ با طراحی های خاص می باشد. در ابتدا شما با سه عدد آلاچیق مستطیلی شش نفره مواجه می شوید که با اجرای فلاور باکس های بزرگ چوبی از همدیگر جدا شده و برای ایجاد فضایی خصوصی تر مناسب می باشد. بعد از این سه آلاچیق شما به یک آلاچیق چوبی شش ضلعی با تلفیق فرفوژه می رسید که داخل آن کاملا مبله بوده و میزی متناسب با فضای داخلی آلاچیق اجرا گشته است که ظرفیت تعداد زیادی میهمان را دارد.

وود آس
طراحی و اجرای روف گاردن
وود آس

یکی دیگر از آلاچیق های بزرگ این مجموعه آلاچیق گرد می باشد که در قسمت مرکزی فضا اجرا شده و داخل آن کاملا مبله و میز هم به تناسب دیزاین داخلی آلاچیق بصورت گردی طراحی شده که دسترسی تمامی میهمانان بسیار راحت باشد. اما این روف گاردن علاوه بر تعدادی آلاچیق لوکس و زیبا دارای جذابیت های دیگری نیز هست: اجرای دو سازه کمانی و قوسی با چوب که یکی از آنها در انتهای فضای کافی شاپ قرار گرفته و متناسب با قوس ساختمان چوب ها قوسی اجرا شده و چندین دست میز و صندلی در آن جای گرفته است. یکی دیگر از این سازه های قوسی در جلوی ورودیه روف گاردن می باشد که با فلاورباکس و نیمکت قوسی مکانی برای انتظار میهمان ها فراهم نموده است.

وود آس
طراحی و اجرای روف گاردن
وود آس

قسمت آشپزخانه نیز در این کافی شاپ در همان طبقه پشت بام در نظر گرفته شده که با سقف پرگولایی و پوشش سقف و ورودیه زیبای پیشخوان پذیرای مشتریان عزیز خواهد بود. به محض ورود به این روف گاردن _کافی شاپ شما با آبنمای چوبی خاص مواجه می شوید که وجود صدای آب در کنار سازه های چوبی و انواع گیاهان سبز این فضا را برای میهمانان دلچسب می نماید. البته لازم به ذکر نمی باشد طراحی و اجرای این نوع آینماهای چوبی از کارهای شرکت ووداس می باشد. کفسازی این مجموعه بصورت چوبی همراه با تلفیق چمن در نظر گرفته شده و احساس وجود چوب در زیر پای شما باز هم فضا را یونیک تر و زیبا تر نشان می دهد. نورپردازی از دیگر المانهایی است که زیبایی فضا را دو چندان نموده است .استفاده مناسب از نورهایی که در کف کار می گردد با نوری کم اما هنرمندانه و تعدادی نورهای سقفی برای فضای آلاچیق ها بسیار زیبا و متناسب به کار رفته اند.

کلام آخر : ما در شرکت ووداس علاوه بر خلق زیبایی به کاربردی بودن فضای شما نیز می اندیشیم و براساس لیست خواسته های شما بهترینها را برایتان اجرا می نماییم.

با کافه و رستوران های بیش تری در چیدانه آشنا شوید :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه