Chidaneh.com placeholder image

طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای با ایده‌های خلاقانه!

به قلم: مژگان احمدی

طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای: حتما بارها برایتان پیش آمده که به فکر ایجاد تنوع و تغییر در محیط زندگی یا محل کار خود افتاده باشید. اما هر چقدر هم که برای این منظور خرید کرده و از وسایل تزئینی جدید استفاده کرده‌اید، باز هم انگار که یک جای کارتان لنگیده ‌است! راه حل چیست؟ چه کار باید کرد؟ درست است که طراحی و دکوراسیون داخلی رابطه‌ی تنگاتنگی با سلیقه شخصی شما دارد و شما هم احتمالا فرد با سلیقه‌ای هستید. اما این کافی نیست! یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن استفاده از نظرات و سلایق شخصی در قالب دانش معماری و اصول زیبایی شناسی و به کارگیری خلاقانه‌ی آن‌هاست که می‌تواند طراحی و دیزاین‌تان را جذاب و حرفه‌ای‌تر کند. در این مقاله از چیدانه با موضوع طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای با ایده‌های خلاقانه همراه شما هستیم. گروه معماری خانه‌آرا حرف‌های جالبی در این زمینه دارند که حتما به کارتان خواهد آمد. پس اگر شما هم این روزها به هر دلیلی درگیر طراحی و دکوراسیون داخلی هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

سرویس خواب بالسا

گروه معماری خانه آرا
طراحی و اجرای قبل پروژه دکتر خلیلیان پارک نوش
گروه معماری خانه آرا

گروه معماری خانه آرا
طراحی و اجرای قبل پروژه دکتر خلیلیان پارک نوش
گروه معماری خانه آرا

طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای، سبک های معماری را بشناسید!

یک نکته‌ی بسیار مهم که می‌تواند طراحی و دکوراسیون منزلتان را حرفه‌ای نشان دهد پیروی درست از سبک‌های معماری و تلفیق اصولی و خلاقانه آن‌ها با یکدیگر است. بنابراین بسیار مهم است که درباره انواع سبک‌های معماری اطلاعات کافی داشته باشید و آن‌ها را تا اندازه‌ای بشناسید. به عنوان مثال سبک معماری سنتی، سبک معماری رمانتیک، سبک معماری معاصر، سبک معماری مدرن، سبک معماری روکوکو، سبک معماری ویکتوریایی، سبک معماری اسکاندیناوی، سبک معماری روستیک، سبک معماری مراکشی، سبک معماری مینیمال، سبک معماری گوتیک و سبک معماری کلاسیک از جمله سبک‌های طراحی و دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند که کم‌وبیش رواج دارند. هر یک از این سبک‌ها ویژگی‌ها و مشخصه‌های خود را دارند که بسته به سلیقه‌ شخصی‌تان ممکن است یکی را به دیگری ترجیح دهید. آنچه اهمیت دارد در واقع استفاده‌ی درست و خلاقانه از این سبک‌هاست.

 

گروه معماری خانه آرا
طراحی منزل مسکونی
گروه معماری خانه آرا

گروه معماری خانه‌آرا با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی به شما کمک می‌کنند تا هر آنچه را درباره سبک‌های معماری لازم دارید، بدانید و با اجرای درست، اصولی و خلاقانه‌ی سبک مورد علاقه‌تان گام بزرگی به سمت طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای منزل یا محل کارتان بردارید.

 

گروه معماری خانه آرا
طراحی منزل مسکونی در خیابان کلیسای مریم آقای سلیمانی
گروه معماری خانه آرا

گروه معماری خانه آرا
طراحی منزل مسکونی در خیابان کلیسای مریم آقای سلیمانی
گروه معماری خانه آرا

طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای، استفاده از پارتیشن‌ها را دست‌کم نگیرید!

حتما می‌دانید که یکی از مهمترین ملاک‌ها در طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای، توجه به کارایی و استفاده‌ی حداکثری از فضاها در کنار توجه به زیبایی است. پارتیشن‌ها از جمله عناصر کاربردی و انعطاف‌پذیر در طراحی و دکوراسیون داخلی می‌باشند که نقش پررنگی در زیباسازی فضا و کارآمد نمودن آن دارند.

 به تصاویر بالا نگاه کنید! کاربرد پارتیشن در داخل فضای منزل قبل و بعد از بازسازی به خوبی گویای این مسئله می‌باشد. از آنجایی که در ورودی آپارتمان به طور مستقیم و بدون راهرو به فضای نشیمن و در مجاورت آشپزخانه باز می‌شود، طراحی یک پارتیشن جذاب برای این فضا نه تنها زیبایی بصری خوبی ایجاده ایجاد کرده است، بلکه به نوعی تفکیک‌کننده فضا و القاء‌کننده‌ی حفظ حریم خصوصی آشپزخانه و نشیمن نسبت به فضای بیرون از خانه نیز می‌باشد.

 

گروه معماری خانه آرا
طراحی منزل مسکونی
گروه معماری خانه آرا

شاید از خودتان بپرسید که در چه فضاهایی بهتر است از پارتیشن استفاده کنیم و کدام یک از انواع پارتیشن در سبک‌های مختلف معماری مناسب هستند؟ و این سوال تنها یکی از هزاران سوالی‌ست که ممکن است در هنگام بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی از خود بپرسید. پس اگر به فکر طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای برای منزل یا محل کارتان هستید، بهتر است که حتما با طراحان و متخصصین مجرب در این حوزه مشورت کنید. متخصصین حرفه‌ای و کاربلد در گروه معماری خانه‌آرا به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیمات را در طراحی و دکوراسیون داخلی بگیرید و نگران هیچ چیز نباشید. پیشنهاد می‌کنیم به پروفایل گروه معماری خانه‌آرا در چیدانه بروید و حتما از نمونه‌کارهایشان دیدن کنید.

 

 

گروه معماری خانه آرا
طراحی و اجرای پروژه تجاری رخ
گروه معماری خانه آرا

گروه معماری خانه آرا
طراحی و اجرای پروژه تجاری رخ
گروه معماری خانه آرا

همه‌چیز یک طرف نورپردازی حرفه‌ای یک طرف!

نکات بسیار زیادی وجود دارند که برای رسیدن به یک طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای باید به آن‌ها توجه کنید. اما توجه به نورپردازی همواراه گل سرسبد همه‌ی آن‌هاست. اگر می‌خواهید بدرخشید، باید خلاق باشید و همه‌ی کارهایتان اصولی باشد. آنچه در طراحی و دکوراسیون داخلی اهمیت دارد در ابتدا شناخت ماهیت فضا و کاربری آن است. اما در نهایت هر چیزی برای بهتر دیده شدن نیاز به نور دارد و قطعا وقتی از نورپردازی خلاقانه حرف می‌زنیم، منظورمان آویزان کردن چند لامپ با لوسترهای خلاقانه از وسط سقف نیست.

فراموش نکنید که نور یک راه ارتباط بسیار قوی‌ست که خود می‌تواند یک پیام‌رسان مستقل باشد. این‌جا را بیشتر نگاه کن، اینجا کاملا امن است، به این سمت بیا و بسیاری حس‌های دیگر از این قبیل که همگی توسط نورپردازی درست و خلاقانه به خوبی منتقل می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم که یک بار دیگر به تصویر قبل و بعد از بازسازی فروشگاه لوازم آرایشی ‌بهداشتی در تصاویر بالا نگاه کنید و ببینید که نورپردازی چه تاثیری بر روی طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای دارد.

 

گروه معماری خانه آرا
طراحی منزل مسکونی
گروه معماری خانه آرا

نورپردازی خلاقانه می‌تواند در سبک‌های مختلف معماری برای یک ساختمان مسکونی، اداری یا تجاری متفاوت باشد. از یک طراح و معمار حرفه‌ای انتظار می‌رود که نیازهای هر فضا را به خوبی بشناسد و پیشنهادهای جذاب و خلاقانه‌ای برای فضاهای مختلف داشته باشد. نورپردازی اصولی نیاز به دانش و تخصص در زمینه‌های فنی و هنری دارد. گروه معماری خانه‌آرا با داشتن دانش و تخصص کافی در این زمینه می‌توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. فراموش نکنید که طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای با ایده‌های خلاقانه در نورپردازی همان تیر خلاص شماست.

 

کلام آخر: طراحی و دکوراسیون داخلی امروزه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. چرا؟ چون دکوراسیون در واقع یکی از بهترین روش‌ها برای نمایش دادن میزان حرفه‌ای بودن شما در هر عرصه‌ایست. طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای منزل، طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای مطب پزشکی، طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای دفتر معماری، و یا حتی طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای مغازه با ایده‌های خلاقانه از جمله مواردی‌ست که اهمیت این مسئله را به خوبی نشان می‌دهند. گروه معماری خانه‌آرا در این مقاله به طور خلاصه بر روی سه نکته‌ی مهم یعنی شناخت سبک‌های دکوراسیون داخلی و تلفیق بجا و خلاقانه‌ی آن‌ها، استفاده‌ی خلاقانه از اِلِمان‌ پارتیشن در دکوراسیون داخلی و همچنین نورپردازی خلاقانه و متناسب با معماری داخلی تاکید نمودند. درست است که با استفاده اصولی از این نکات، بخشی از راه حرفه‌ای شدن را رفته‌اید. اما هنوز راه زیادی در پیش است.

اگر به دنبال طراحی و دکوراسیون حرفه‌ای هستید، همین حالا به پروفایل گروه معماری خانه‌آرا در چیدانه بروید و خدمات این گروه خلاق را از دست ندهید>>>

 

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه