Chidaneh.com placeholder image

دیزاین خانه‌ای شیک، با لوازمی که راحت پیدا میشه!

به قلم: فائزه میرسلطانی

در آپارتما‌ن‌های کوچک امروزی، طراحی درست دکوراسیون خانه، حرف اول را در کسب آرامش می‌زند. دکوراسیونی که علاوه بر زیبایی، جای چندانی در خانه نگیرد و تنها به راحتی زندگی کمک کند. در این مطلب از چیدانه قصد داریم که به شما در چیدمان آپارتمان‌ با لوازمی کوچک و جمع‌وجور کمک کنیم و محیط اطراف‌تان را با ساده‌ترین چیزها زیباتر کنیم. در ادامه با سلیقه‌ چیدانه‌ای‌ها و لوازم زیبای فروشگاه خانه رویایی ایکیا همراه شوید.

خانه رویایی ایکیا
اکسسوری
خانه رویایی ایکیا

سرویس خواب بالسا

جزئیات در زیبایی دکوراسیون خانه معجزه می‌کنند

بهتر است اول از همه سراغ جاهایی از خانه برویم که رسیدگی به دکوراسیون آن‌ها را فراموش کرده‌ایم. برای مثال آشپزخانه و تراس در بیش‌تر مواقع، آخرین جایی هستند که بعد از سالن نشیمن و اتاق‌ها سراغ طراحی و چیدمان آن‌ها می‌رویم. اگر آشپزخانه یا تراس کوچکی دارید، اصلاً جای نگرانی نیست. با یک دست میز و صندلی به‌روز و جمع‌وجور، می‌توانید بیش‌ترین استفاده را از فضای موجود داشته باشید.

 

خانه رویایی ایکیا
اکسسوری
خانه رویایی ایکیا

 

دست شما در انتخاب رنگ این میز و صندلی‌های دوست‌داشتنی باز است و می‌توانید بنابر سلیقه و تناژ رنگی خانه آن‌ها را انتخاب کنید. اگر سبک سلیقه‌تان به سفید یا رنگ طبیعی چوب متمایل است یا اگر طرفدار رنگ‌های فانتزی همچون قرمز، سبز، آبی، زرد و… هستید، باز هم فرقی نمی‎‌کند. اگر طرفدار هماهنگی رنگ‌های لوازم دکوراسیون آشپزخانه با میز و صندلی هستید یا از یک رنگ متضاد مدرن استقبال می‌کنید، تنوع رنگ مطلوب این میز و صندلی‌های کوچک، در انتخاب کمک‌تان می‌کند. خانه رویایی ایکیا در انتخاب رنگ این سبک از میز و صندلی می‌تواند به‌خوبی شما را راهنمایی کند.

 

خانه رویایی ایکیا
میزوصندلی نارنجی
خانه رویایی ایکیا

 

لوازم دکوراتیو کوچک اما مهم در دکوراسیون خانه

یکی از زیباترین و کم‌هزینه‌ترین لوازم دکوراتیو که تأثیر فوق‌العاده‌ای در طراحی و دکوراسیون خانه شما دارد، شمع‌ها و شمعدانی‌های خوش‌طرح و خوش‌رنگ هستند. تنوع محصولات دکوراتیو در بازار امروزی به‌حدی است که تمام سلیقه‎‌های کلاسیک و مدرن را در انتخاب شمعدانی پوشش می‌دهد.

 

خانه رویایی ایکیا
اکسسوری
خانه رویایی ایکیا

 

 برای شما که به‌دنبال یک دکوراسیون ساده و درعین حال شیک و مدرن در آپارتمان کوچک خود هستید، پیشنهادهای زیبایی داریم. به گوشه‌های خانه توجه کنید. همیشه در قسمت‌های سه‌کنج خانه می‌شود، میزی کوچک را جا داد که روی آن چیدمان شمعدانی‌ها بی‌نظیر می‌شود. روی این میزهای کوچک بهتر است، سراغ شمعدانی‌های پایه‌دار نروید و از مدل‌های ساده و مدرن استفاده کنید.

 

خانه رویایی ایکیا
جاشمعی ایستاده
خانه رویایی ایکیا

 

البته اگر طرفدار سبک کلاسیک در دکوراسیون خانه هستید، می‌توانید یک جفت شمعدانی پایه‌بلند تهیه کنید. این شمعدانی‌های خوش‌قدوقامت برای روی میز غذاخوری در سالن نشیمن جلوه فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.

 

خانه رویایی ایکیا
جاشمعی رومیزی
خانه رویایی ایکیا

 

 بنابراین اگر در دکوراسیون سالن نشیمن خانه شما، میز غذاخوری کوچک یا بزرگی وجود دارد، می‌توانید به سبک کلاسیک، دو شمعدان پایه‌دار را به‌شکل قرینه روی آن قرار دهید.

 

خانه رویایی ایکیا
جاشمعی
خانه رویایی ایکیا

 

دکوراسیون تراس خانه را فراموش نکنید

برای تراس هم می‌توانید از میز و صندلی کوچک کمک بگیرید و نگران کمبود فضا نباشید. در تراس هم مثل آشپزخانه این میز و صندلی‌های کوچک کاربرد بسیار خوبی دارند. برای تزئین تراس حتماً از گلدان‌های کوچک و زیبا کمک بگیرید و با کاشت گل محبوب‌تان طبیعت را به خانه خود بیاورید.

 

خانه رویایی ایکیا
میزوصندلی فضای باز
خانه رویایی ایکیا

 

اگر تراس خانه‌ شما کوچک است، بهتر است سراغ گلدان‌های آویز بروید. این سبک گلدان‌ها علاوه بر اشغال فضای بسیار کم، زیبایی منحصربه‌فردی نسبت سبک‌های دیگر گلدان‌ها دارند. اما اگر تصمیم به استفاده از گلدان‌های ایستاده دارید، بهتر است از شلف‌های دیواری برای قرار دادن آن‌ها کمک بگیرید و دیوار تراس را پر از گلدان‌های رنگارنگ کنید.

 

خانه رویایی ایکیا
گلدان دیواری
خانه رویایی ایکیا

 

برای داشتن تراسی متفاوت و دنج در دکوراسیون خانه، می‌توانید گوشه‌ای از سقف را که به نظر خودتان جلوه‌ی بیش‌تری دارد، با شمعدان‌های فانوسی بیارایید و با کمک یک آویز کوچک، این فانوس‌ها از سقف آویزان کنید. رنگ این فانوس‌ها را با رنگ وسایل به‌کار برده شده در تراس هماهنگ انتخاب کنید.

 

خانه رویایی ایکیا
فانوس وجاشمعی آیکیا
خانه رویایی ایکیا

 

با کمک این فانوس‌های فانتزی و زیبا، یک نور ملایم و دوست‌داشتنی در تراس خانه جا خوش می‌کند تا عصر شما را دلنشین‌تر ‌کند. نشستن روی صندلی و خوردن یک فنجان چای بعد از یک روز خسته کننده، دراین تراس حسابی می‌چسبد.

 

خانه رویایی ایکیا
شمع های رنگی
خانه رویایی ایکیا

 

برای دکوراسیون خانه‌های امروزی، پیشنهادهای فراوانی وجود دارد که نیاز به هزینه‌های چندانی ندارد. با کمک لوازم بسیار کوچک و در دسترس، می‌توانید خانه‌‌های دنج و زیبا داشته باشید. به صفحه‌یپروفایل خانه رویایی ایکیا بروید تا برای چیدمان خانه با لوازم‎‌های دکوراتیو، ایده‌های زیبایی در ذهن‌‌تان جرقه بزند.

مطلب پیشنهادی: لوازم دکوری که با سبک دکوراسیون منزل شما ست می شوند!

مطلب پیشنهادی: لوازم دکوری لوکس، 9 برندی که کل دنیا قبول دارند!

مطلب پیشنهادی: انواع شلف های دکوری در دکوراسیون منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه