Chidaneh.com placeholder image

انتخاب کوسن مبل، یک دنیا خلاقیت در دکوراسیون خانه

به قلم: پروا رحمتی

همیشه با تغییر و کمی خلاقیت می‌شود کسالت را از زندگی روزمره حذف کرد. یک تغییر مثبت می‌تواند حس و حالمان را کاملا عوض کرده و انرژی تازه‌ای به زندگی‌مان وارد کند. یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد تغییر سریع و کم هزینه اما اساسی در دکوراسیون خانه، اضافه کردن کوسن‌ است. کوسن‌ها را به راحتی می‌توان عوض کرد و هربار می‌شود با انتخاب‌های خاص، رنگ و نور تازه‌ای به دکوراسیون خانه بخشید. این حجم‌های نرم دوست داشتنی بهترین دوست دکوراسیون خانه هستند!

گروه هنری ارمغان
پاف و کوسن مدرن و رنگی
گروه هنری ارمغان

چوب و هنر

رنگ، طرح، رنگ!

شاید مهم‌ترین ویژگی کوسن‌ها که می‌تواند جلوه‌ی تازه‌ای به دکوراسیون خانه‌تان ببخشد همین تنوع رنگ و طرح آن‌هاست. انتخاب کوسن‌هایی با رنگ و طرح هوشمندانه، جلوه‌ی متفاوت و جذابی به دکوراسیون خانه‌ی شما می‌دهد. نمونه‌هایی از کوسن‌های خوش‌رنگ و طرح را می‌توانید در پروفایل گروه هنری ارمغان ببینید.

گروه هنری ارمغان
پاف و کوسن مدرن
گروه هنری ارمغان

اگر مبلمان نشیمن شما رنگ‌های خنثی دارند پس کاملا دستتان برای انتخاب رنگ و طرح کوسن باز است. رنگ‌های تند و پرانرژی در زمینه‌ی رنگی خنثی ترکیب فوق‌العاده زیبایی را ایجاد می‌کنند. در این حالت می‌توانید با خیال راحت رنگ و طرح‌های مختلف را در کنار هم قرار بدهید و مطمئن باشید که نتیجه‌ی کار چیز خوبی از آب درمی‌آید!

گروه هنری ارمغان
پاف و کوسن فانتزی و مدرن
گروه هنری ارمغان

 اگر مبلمان‌تان به اندازه‌ی کافی رنگ و طرح دارند جای نگرانی نیست! همچنان می‌توانید با انتخاب هوشمندانه‌ی کوسن‌ها جلوه‌ی تازه‌ای به نشیمن‌ خانه‌تان بدهید. استفاده از کوسن‌های ساده با رنگ‌های ملایم و یا خنثی می‌تواند انتخاب خوبی برای این دست از مبلمان باشد. اگر به دنبال انتخاب‌های هیجان‌انگیزتری هستید می‌توانید کوسن‌هایی را انتخاب کنید که مقدار کمی از رنگ غالب مبلمان‌تان در ترکیب رنگی آن‌ها به کار رفته باشد. برای پیدا کردن طرح و رنگ‌های مختلف و زیبای کوسن می‌توانید ازپروفایل گروه هنری ارمغان دیدن کنید.

ست کردن کوسن‌ها

گروه هنری ارمغان
پاف و کوسن مدرن و رنگی
گروه هنری ارمغان

همانقدر که یک ترکیب درست از کوسن‌ها می‌تواند دکوراسیون‌ خانه‌تان را چند برابر زیباتر کند، یک ترکیب بد هم می‌تواند جلوه‌ی دکوراسیون خانه‌ را کمتر کند. برای کنار هم قرار دادن تعدادی کوسن‌ بهتر است این موارد را رعایت کنید:

 

• کنار هم قرار دادن کوسن‌هایی با اندازه‌های مختلف
• استفاده از طرح و رنگ‌های متنوع (مکل یا متضاد)  
• به کار بردن خلاقیت!

 

گروه هنری ارمغان
پاف و کوسن مدرن
گروه هنری ارمغان

یکی از جذابیت‌های استفاده از کوسن‌ها در دکوراسیون خانه این است که می‌توانید در انتخاب و ترکیب آن‌ها کاملا خلاق باشید. در نهایت انتخاب‌هایتان می‌توانند نشان دهند‌ه‌ی سلیقه و سبک خاص خودتان باشند.

ترکیب کوسن و پاف

پاف و کوسن هر دو از آیتم‌های هیجان‌انگیزی هستند که می‌توان در دکوراسیون مدرن به کار برد. ترکیب هنرمندانه‌ی این دو جلوه‌ی دکوراسیون خانه‌تان را بسیار بیشتر خواهد کرد. برای ایده گرفتن و انتخاب کوسن و پاف‌‌هایی با رنگ و طرح‌های هماهنگ می‌توانید از پروفایل گروه هنری ارمغان دیدن کنید.

گروه هنری ارمغان
پاف و کوسن مدرن
گروه هنری ارمغان

بر کسی پوشیده نیست که رنگ‌ها تأثیری جادویی در دکوراسیون خانه دارند. کوسن و پاف‌ از مهم‌ترین آیتم‌هایی هستند که می‌توانند رنگ، طرح و حس خوب را به دکوراسیون خانه‌تان بیاورند. پاف‌ها با کاربردهای متنوعی که دارند یک انتخاب عالی در دکوراسیون مدرن خصوصا برای خانه‌هایی با متراژ پایین محسوب می‌شوند. همه چیز به خلاقیت خودتان بستگی دارد که از چه رنگ و طرح‌هایی استفاده می‌کنید و کدام چیدمان را برای جلوه‌ی بیشتر این آیتم‌های دوست داشتنی در نظر می‌گیرید.  

گروه هنری ارمغان
کوسن
گروه هنری ارمغان

مطلب پیشنهادی:

مدل کوسن مبل،چی برای خونه شما بهتره؟

رازهای چیدمان کوسن ها برای مبلمان در دکوراسیون منزل

با کوسن تخت خواب خود را از یکنواختی در بیاورید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه