Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید جهیزیه، اینطوری انجامش خیلی راحت میشه!

به قلم: تحریریه چیدانه

در شوروم گردی ها ما سعی می کنیم به سراغ برندهای متفاوت در حیطه های مختلف برویم که هم از نظر قیمت و هم از نظر سبک و سلیقه راهنمای خوبی برای همه باشد. طبق روال همیشه قرار بر این است تا با هم به خرید برویم و تمامی مراحل طراحی و ساخت یک محصول و حتی نحوه شروع کار برند را بررسی نماییم. البته در کنار این موضوع، با هم یاد می گیریم که برای خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم. پس؛ این ویدیو را ببینید تا باهم سری به شوروم پرشیا دکور واقع دراتوبان خرازی زده باشیم و نکاتی برای خرید وسایل با کیفیت چوبی، از سرویس خواب گرفته تا مبلمان و میز نهار خوری و همینطور وسایل مورد نیاز آشپزخونه مثل: کابینت و گاز را مرور کنیم.

راهنمای خرید جهیزیه از پرشیا دکور:

پرشیا دکور از آن دسته شوروم هایی است که به دلیل تنوع بالا در انواع وسایل و محصولات، امکان خرید کامل جهیزیه را به ما می دهند. که البته این موضوع باعث صرفه جویی بسیار زیاد در وقت و هزینه ها خواهد شد. شما در این مجموعه از مبل و پرده گرفته تا کف پوش خانه را هم می توانید انتخاب کرده و به راحتی سبک مورد علاقه تان را بیابید. پرشیا دکور با شرکت های مختلف در حوزه های متفاوت همکاری می کند تا بتواند محصولات با کیفیت و با تنوع بالا را برای خرید یک جهیزیه کامل ارائه دهد.

چوب و هنر

ویژگی خرید خرید جهیزیه از گروه بازسازی پرشیا دکور:

  • طراحی سه بعدی رایگان، این مدل خدمات باعث می شود تا بتوانیم قبل از انتخاب نهایی تصور کاملی از محیط و آن چه که قرار است اتفاق بیفتد پیدا کرده و در نتیجه انتخاب راحت تری داشته باشیم.
  • قیمت های رقابتی که کل مجموعه ارائه می دهد صرفه اقتصادی بیش تری دارد.
  • کارمزد 15 درصد بانکی تا سقف 20 میلیون تومان و 18 درصد بانکی تا سقف 50 میلیون تومان از آفرهای اصلی این مجموعه است، یعنی بدون هیچ پیش پرداختی می توانید با شرایط اقساطی خرید کنید.
  • گارانتی 24 ماه همه وسایل مجموعه پرشیا دکور.

 

" برای مشاهده نمونه های بیشتر به پروفایل بازسازی پرشیا دکور در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد| فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه