Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب کلاسیک جدید، برای شیک پسندها

به قلم: فرگل سلحشور

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می‌دهید در فضای مجلل و بسیار شیک به خواب بروید یا قصد تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود به سبک کلاسیک را دارید، انتخاب یک سرویس خواب کلاسیک جدید برای فضای اتاق شما بسیار مناسب خواهد بود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به کمک متخصصین در فروشگاه مبلمان لوچیانو چند نکته مهم و طلایی را درباره چیدمان اتاق به سبک کلاسیک با شما در میان بگذاریم.
در این مطلب می‌خوانید:

  • فضایی مجلل با سرویس خواب کلاسیک جدید
  • استفاده از رنگ‌های غنی در اتاق خواب کلاسیک
  • انتخاب سبک در چیدمان سرویس خواب کلاسیک جدید
  • ایجاد تقارن در چیدمان اتاق خواب کلاسیک
  • متریال به کار رفته در اتاق خواب کلاسیک

فروشگاه لوچیانو
سرویس خواب سلطنتی مدل لوئیزا
فروشگاه لوچیانو

تابلو فرش ریحان

فضایی مجلل با سرویس خواب کلاسیک جدید

یک فضای کلاسیک ماهیتی مجلل و شیک دارد. در همین راستا، برای چیدمان اتاق خواب به سبک کلاسیک، در کنار استفاده از یک سرویس خواب کلاسیک جدید و شیک، نیاز به افزودن ملحفه‌ها و بالشت‌های مجلل، تزئینات پنجره و همچنین لوازم جانبی متمایز و جذابی مانند گلدان‌های منحصر به فرد یا مجسمه‌های شیک و زیبا نیاز است تا فضای کلاسیک اتاق خواب تکمیل شود.

فروشگاه لوچیانو
سرویس خواب سلطنتی مدل لوئیزا
فروشگاه لوچیانو

در واقع یک اتاق خواب به سبک کلاسیک، در کنار مجلل بودن، ظریف، زیبا و بسیار شیک است.
در موارد سنتی‌تر و مجلل‌تر سبک کلاسیک، نقاشی‌های سقف و گچ‌بری‌های بسیار زیادی دیده می‌شوند که برحسب سلیقه خود می‌توانید وجود و میزان آن‌ها را در اتاق خواب خود تعیین کنید.

مبل ایماژ
سرویس خواب مدل هرمس رنگ مرمر
مبل ایماژ

استفاده از رنگ‌های غنی در اتاق خواب کلاسیک

رنگ به معنای واقعی می‌تواند یک فضا را فوق‌العاده زیبا یا بسیار ناپسند جلوه دهد. بنابراین بسیار مهم است که رنگ را به ویژه در فضای اتاق خواب، به درستی انتخاب کنید. اگر تناژ رنگی خنثی، پاستلی یا پالت‌های رنگی پررنگ را ترجیح می‌دهید، از ترکیب رنگ‌های غنی در اتاق خواب به سبک کلاسیک هم غافل نشوید زیرا جلوه فضای شما را بسیار خاص‌تر و متفاوت‌تر خواهد کرد.

فروشگاه لوچیانو
سرویس خواب سلطنتی مدل لوئیزا
فروشگاه لوچیانو

بهتر است ابتدا مبلمان، ملحفه‌ها، لوازم دکوری و موارد دیگر را برای اتاق خواب انتخاب کرده و سپس در آخرین مرحله رنگ دیوار را انتخاب کنید. تطبیق رنگ دیوار با وسایل بسیار آسان‌تر از تلاش برای تطبیق لوازم با رنگ دیوار است. زمان بگذارید و نمونه رنگ‌های مختلف را بررسی کنید. توجه داشته باشید که رنگ دیوار شما به نوعی باید باید مبلمان شما را تکمیل کند و نیازی نیست که دقیقا رنگ لوازم اتاق شما باشد.

فروشگاه لوچیانو
سرویس خواب سلطنتی مدل لوئیزا
فروشگاه لوچیانو

انتخاب سبک در چیدمان سرویس خواب کلاسیک جدید

اتاق خواب‌ کلاسیک بسته به عناصر و لوازمی که در آن استفاده می‌کنید، مانند سبک ملحفه‌ها و بالشت‌ها، لوستر، لوازم دکوری و هنری و سایر موارد، می‌توانند در سبک‌های مختلفی از کلاسیک یا تلفیقی از سبک کلاسیک با سایر سبک‌ها باشند.
به معنای واقعی، سبک کلاسیک سبکی ساده و آرامش‌بخش است، به ویژه اگر رنگ‌های به کار در آن رفته ملایم و خنثی باشند. سرویس خواب کلاسیک جدید دارای سبک خاصی است که جلوه‌ای دنج و آرام به فضا می بخشد.

فروشگاه لوچیانو
تخت و سرویس خواب مدل مارینا
فروشگاه لوچیانو

ترکیب سبک‌ کلاسیک با سایر سبک‌ها را امتحان کنید اما در انجام این کار با احتیاط عمل کنید. قطعا تلفیق صحیح سبک‌ها، نتیجه‌ای کاملا خاص و بسیار چشم‌نواز را به وجود خواهد آورد. برای مثال، برای ایجاد کمی حال و هوای روستیک به فضا، می‌توانید لوازم چوبی نظیر مجسمه‌های چوبی و لوستر چوبی را اضافه کنید. 

فروشگاه لوچیانو
تخت و سرویس خواب مدل مارینا
فروشگاه لوچیانو

ایجاد تقارن در چیدمان اتاق خواب کلاسیک

یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های سبک کلاسیک، وجود تقارن در چیدمان فضاست. می‌توانید به هنگام انتخاب سرویس خواب کلاسیک جدید خود، از لوازم به صورت جفت استفاده کنید. به طور مثال در دو طرف تخت، از دو پاتختی به همراه دو آباژور یا مجسمه هم‌سان استفاده کنید. 

فروشگاه لوچیانو
سرویس خواب کلاسیک مدل ژولیت
فروشگاه لوچیانو

متریال به کار رفته در اتاق خواب کلاسیک

مبلمان و لوازم به سبک کلاسیک معمولا از چوب بسیار مرغوب تهیه می‌شوند. البته این مسئله را هم باید در نظر داشت که قیمت سرویس خواب کلاسیک چوبی بسیار بالا خواهد بود. علاوه بر چوب که در واقع متریال اصلی سبک کلاسیک است، گچ و سنگ نیز از دیگر متریال‌هایی هستند که در اتاق خواب به سبک کلاسیک دیده می‌شوند.

این مطلب را بخوانید:‌ دکوراسیون داخلی اتاق خواب کلاسیک، ایده های باشکوه از کف تا سقف!

تاج‌های تخت منبت‌کاری شده از دیگر شاخصه‌های مبلمان اتاق خواب به سبک کلاسیک محسوب می‌شوند. همچنین پارچه‌های مبلمان معمولا از جنس مخمل و به صورت لمسه‌کوبی شده هستند که جلوه بسیار مجلل و زیبایی را به فضای شما می‌بخشند. سرویس خواب کلاسیک عمدتا شامل یک تخت‌‌خواب، یک پاتختی، دو میز کنار تختی و یک میز آرایشی می‌شود. البته ممکن است در هر فروشگاهی این لوازم موجود در سرویس کمی متفاوت‌تر باشند.

فروشگاه لوچیانو
سرویس خواب کلاسیک مدل ژولیت
فروشگاه لوچیانو

اگر قصد خرید سرویس خواب کلاسیک جدید را برای اتاق خواب خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به پروفایل مبلمان لوچیانو در چیدانه بزنید. فروشگاه لوچیانو مفتخر است برای دهمین سال متوالی در زمینه ارائه مبلمان و سرویس خواب در سبک‌های کلاسیک و مدرن فعالیت داشته و با حفظ کیفیت و ایجاد حس اطمینان سعی دارد تجربه‌ای مطمئن و رضایت بخش برای شما مشتریان عزیز فراهم کند. جهت مشاهده نمونه‌ کارهای بیشتر از این شرکت، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه اینستاگرام این شرکت نیز مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه