Chidaneh.com placeholder image

لابی ساختمانهای کلاسیک، عکس‌های پروژه‌های لوکس

وقتی لابی ساختمانهای کلاسیک را می‌بینید؛ تصور نکنید لابی از قدیم در فرهنگ و معماری خانه‌های اشرافی ما وجود نداشته است. حتما وقتی قدیم‌ها رمان می‌خواندید واژه سرسرا را در توصیف یک ساختمان، در انواع کتاب‌های نویسنده‌های مشهور دیده‌اید. جایی که معمولا یک میز بزرگ گرد بود و روی آن یک گلدان بزرگ. حتی اگر میز و گلدان هم نبود؛ سرسرا یا لابی ساختمانهای کلاسیک، از در ورودی شروع می‌شد و در انتهای به پله‌های طیقات می‌رسید و در دو دیوار کناری‌اش چند در به تالارهای بغلی بود؛ شبیه خانه بزرگ آقا در سریال شهرزاد. حالا دوست دارید اصول طراحی داخلی یک لابی لوکس و کلاسیک را یاد بگیرید؟ این مطلب را بخوانید.

chidaneh ad banner

مبلمان ویژه برای لابی ساختمانهای کلاسیک

افرادی که وارد لابی برج شما می‌شوند، الزاما سریع به طبقات مختلف نمی‌روند و ممکن است لازم باشد، مدتی در فضای لابی منتظر باشند؛ در این صورت باید یک یا چند ست مبلمان مناسب برای مهمان‌های ساختمان در نظر بگیرید. مانند تصاویر زیر.

بسته به فضایی که دارید دقت کنید که انواع میز‌های عسلی جلو مبلی، شزلون و هر مبل کلاسیکی که شکوه فضای لابی ساختمانهای کلاسیک را بیشتر می‌کند را در طراحی داخلی لابی به کار ببرید.

لوازم دکوری برای لابی ساختمانهای شیک

برای این‌که بیننده‌ها را به دوران اوج هنر و قصرهای فرانسویو انگلیسی ببرید؛ می‌توانید از انواع آباژور، مجسمه یا تابلوهای هنری لوکس به کار ببرید. ختی انتخاب آیینه‌های زیبا هم برای ساختمان‌های مجلل بسیار عالی هستند. این نقاشی‌های زیبا فضای ورودی و راهرو‌ها را باشکوه می‌کنند. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه