Chidaneh.com placeholder image

مدل کابینت ایرانی جدید، کلاسیک مد شده یا مدرن؟

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان دهیم و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه چیدمان، مدل های کابینت ایرانی جدید را بررسی نماییم.

 

تابلو فرش ریحان

مدل کابینت ایرانی جدید مدرن

به گفته طراحان چیدمان، این کابینت ها همان طور که از نام‌شان پیداست برای آشپزخانه های مدرن بسیار مناسب هستند و امروزه در میان مدل کابینت های جدید طرفداران زیادی نیز دارند. برای این که بتوانید تصمیم بهتری در انتخاب و خرید آن ها داشته باشید باید تا قبل از خرید با ویژگی هایشان آشنا شوید. به عنوان مثال کابینت های گلاس که سطوح براق تری دارند می توانند به بزرگ تر ودلبازتر نشان داده شدن آشپزخانه های کوچک کمک نمایند.

ویژگی کابینت ایرانی مدرن:

  • خطوط صاف و ساده
  • سطوح براق و مسطح
  • تنوع رنگ و طرح بالا

کابینت چیدمان
کابینت مدرن سفید
کابینت چیدمان

مدل کابینت ایرانی چوبی:

کابینت های چوبی جدید هم برای سبک آشپزخانه مدرن مناسب هستند و هم برای آشپزخانه های کلاسیک. مسلما نوع طراحی این کابینت هاست که مشخص می کند شما به کدام یک نیاز دارید. برخلاف تصور عام، چوبی بودن این کابینت ها نه تنها کم دوان نیستند بلکه به دلیل رنگ و موادی که بر رویشان زده می شود، مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حرارت فضایی مانند آشپزخانه نشان می دهند. 

کابینت چیدمان
مدل کابینت کلاسیک
کابینت چیدمان

مدل کابینت ایرانی ممبران

این کابینت ها برخلاف مدل های مدرن، در دسته کلاسیک ها قرار می گیرند که در نتیجه برای آشپزخانه کلاسیک هم مناسب خواهند بود. شما در این مدل کابینت های جدید میت وانید از قفسه های دردار و شیشه ای نیز بهره ببرید. این مدل کابینت ایرانی جدید به کابینت سه بعدی هم معروف هستند و به دلیل استفاده از لایه حفاظتی، در برابر حرارت و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

ویژگی کابینت ایرانی ممبران :

  • تزیینات پرکاربرد چوبی
  • تنوع رنگ محدود
  • تلفیق معرق کاری و منبت
  • دستگیره های آنتیک ویا کلاسیک

“برای مشاهده کدا کابینت های ایرانی جدید بیش تر به پروفایل چیدمان سر بزنید"

مطالب پیشنهادی : 

مجری: حدیث حقیقت | فیلمبردار: استودیو پر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه