Chidaneh.com placeholder image

خرید مبل سوزن دوزی، چرا اینقدر مد شده؟

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه فاخر، مدل مبلمان سوزن دوزی را بررسی نماییم.

معرفی و خرید مبل سوزن دوزی

سوزن دوزی به عنوان یکی از میزاث فرهنگی و صنایع دستی ما از قدمت بالایی برخوردار است که با مدرن و به روز شدن به مرور زمان از روی پارچه های و لباس ها بر روی مبلمان دیده می شود. در نتیجه ما با استفاده کاربردی و ایده ای ساده، می توانیم این هنر زیبا را به غیر از لباس، در دکوراسیون خانه نیز مورد استفده قرار دهیم. طرح های سوزن دوزی توسط زنان جنوب کشور و بر روی پارچه های مرغوب ترک دوخته می شوند. نخ مورد استفاده برای این کار معمولا ابریشم مصنوعی است اما شما می توانید بنا به سلیقه و بودجه‌تان از طرح و نخ متفاوت مثل ابریشم طبیعی استفاده نمایید.

چوب و هنر

مبلمان سوزن دوزی فاخر
مبلمان سوزن دوزی سبز
مبلمان سوزن دوزی فاخر

مبلمان سوزن دوزی فاخر
مبل هلالی سوزندوزی
مبلمان سوزن دوزی فاخر

چیدمان مبل سوزن دوزی در دکوراسیون

 این مبلمان هم به صورت تکی وهم به صورت ست هفت نفره قابل سفارش و استفاده است. این که شما چه تعدادی را انتخاب نمایید کاملا بستگی به سبک دکوراسیون منزل‌تان دارد. اما به دلیل پرکار بودن نقش و نگار روی مبل و طرح های رنگارنگی که دارد، می توانید از یک کاناپه و حتی کوسن در کنار مبلمان مدرن‌تان استفاده کنید. 

مبلمان سوزن دوزی فاخر
مبلمان سوزن دوزی
مبلمان سوزن دوزی فاخر

نگهداری از مبل سوزن دوزی

شاید برای خیلی از افراد این نگرانی و دغدغه وجود داشته باشد که این طرح های سوزن دوزی به مرور زمان از بین رفته و یا مشکلاتی از این قبیل روبه رو شوند. اما در واقع در هنگام ساخت، با پرزگیری نخ ها از نخ کش شدن آن ها جلوگیری می شود. در نهایت با بخارشور به راحتی قابل تمیز شدن هستند.

“برای خرید مبل سوزن دوزی، مدل های بیش تر را در پروفایل مبل فاخر مشاهده نمایید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه