Chidaneh.com placeholder image

خرید مبل خانگی، چرا برندها بهترن؟

به قلم: آلاله جعفری فرد

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه مبلمان لاوین، صحبتی در مورد خرید از برندهای مبلمان داشته باشیم.

خرید مبل خانگی، چرا از برندها بخریم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید مبل خانگی بین برندها و شرکت های کوچک و بزرگ مردد باشید و ندانید که بالاخره کدام یک می توانند نیازتان را با بهترین کیفیت تامین نمایند! گاهی می خواهید بز یک برند نام آشنا خرید کنید اما گران بودن محصول مانع این کار می شود، گاهی نیز می واهید از کارگاه های کوچک تر مبل خانگی‌تان را بخرید که از کیفیت مطمئن نیستید. در یک جمع بندی مزایای خرید از یک برند و کارخانه را می توانیم در موراد زیر خلاصه کنیم:

چوب و هنر
  • استفاده از تکنولوژی و وسایل روز دنیا
  • کنترل کیفی و تست شدن دقیق مبلمان
  • برش دقیق پارچه ها با کم ترین خطا و…

خرید مبل خانگی از برندهای برتر، چرا لاوین؟

برند لاوین مبلمان خود را به دودسته لوکس و گران قیمت و ارزان قیمت دسته بندی کرده است. شما می توانید مدل های گران تر را از لاوین و ارزان تر را از بهار نارنج خریداری نمایید. این کار عالوه بر افزایش تنوع مدل مبلمان، امکان خرید با هر بودجه ای را فراهم می کند. تمامی چوب های به کار رفته در مبل خانگی لاوین چوب روس و راش هستند و می توانید یک ست کامل از تمامی وسایل مثل مبلمان، میزغذاخوری، سرویس خواب و … را با هم خریداری نمایید.

مطالب پیشنهادی: 

مجری: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه