Chidaneh.com placeholder image

طراحی بیوفیلیک، تو خونه های ایرانی هم جذاب میشه!

به قلم: آلاله جعفری فرد

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه خانه الوا، صحبتی در مورد طراحی بیوفیلیک در دکوراسیون داشته باشیم.

 

سرویس خواب بالسا

طراحی بیوفیلیک چیست؟

طراحی بیوفیلیک یا طبیعت گرا، به زبان بسیار ساده درباره آوردن محیط بیرون و طبیعت به فضای داخلی صحبت می کند. در واقع به این موضوع می پردازد که چقدر الهام از طبیعت و هماهنگ بودن با آن در حال افراد، داشتن زندگی با کیفیت بالا و همین طور ایجاد انرژی در فضا تاثیرگذار خواهد بود. این نوع طراحی گستره بسیار بیش تری از دکوراسیون را در برمیگیرد و مباحث جدی در معماری و طراحی شهری مطرح می نماید.

مبلمان خانه الوا ELVA Home
میز جلو مبلی و عسلی مدل لاوندر
مبلمان خانه الوا ELVA Home

کاربرد طراحی بیوفیلیک در دکوراسیون

اگر ما هم بخواهیم با روش هایی ساده از یک دکوراسیون دوستدار طبیعت در خانه‌مان استفاده کنیم باید بدانیم که از چه رنگ ها و متریال هایی باید استفاده نماییم. با وجود این که موضوع طراحی بیفیلیک یک موضوع جدید و گسترده ای است اما  با این حال می توان با ایده هایی از آن به عنوان یک راه برای دوستی با طبیعت استفاده کرد. فقط فراموش نکنید که این سبک به غیر از خانه ها، در فضاهای عمومی، ادره ها و حتی فضاهای درمانی قابل استفاده و موثر است. با این روش ها می توان یک دکوراسیون بیوفیلیک داشته باشید:

  • متریال های طبیعی مانند سنگ، چوب، حصیر و …
  • استفاده از رنگ های خنثی
  • ترکیب چوب با رنگ طوسی، سفید و زرد
  • قابل استفاده در کنار سبک هایی مانند مدرن

[[nid:352529]]

خرید وسایل بیوفیلک در خانه الوا

خانه الوا توانسته با طراحی و تولید وسایل چوبی به سبک مینیمال، محصولات خاص و زیبایی را ارائه نماید. همچنین استفاده از رنگ های غیرپوششی باعث می شود تا بافت چوب به طبیعی ترین شکل ممکن خودنمایی کند. شما می توانید برای دیدن مدل های بیش تر به پروفایل خانه الوا مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی:

مجری: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: استودیو پر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه