Chidaneh.com placeholder image

تعمیرات مبلمان، راه حلی کم هزینه برای نو شدن چوب!

به قلم: تحریریه چیدانه

این روزها اغلب خانواده‌ها دنبال راه‌کارهایی برای کم کردن هزینه‌های اضافی هستند و خرید وسایل جدید خانه، با توجه به قیمت‌های موجود در بازار ممکن است خیلی راحت نباشد. تعمیر برخی از وسایل و اکسسوری‌هایی که فکر می‌کنید بخش‌هایی از آن‌ها آسیب دیده ولی قابل استفاده هستند، یکی از راهکارهای موثر است که هم از نظر اقتصادی به نفع شماست و هم از نظر محیط‌زیستی راه‌کار بسیار خوبی است. ممکن است مبلمانی داشته باشید که ظاهر آن‌ها برای شما تکراری شده باشد، در این صورت می‌توانید آنها را به تعمیرات مبل (رویه کوبی) بسپارید تا روکش و یا رنگ آن را برایتان تغییر دهند و مبلمانی متفاوت و نو به شما تحویل دهند. در این مطلب با گروه رئاگالری همراه هستیم تا در مورد تعمیرات مبل صحبت کنیم. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

تعمیرات انواع مبلمان خانه 

مبلمان منزل جزو وسایل پرکاربردی است که باید در نگهداری آن دقت به خرج دهید تا بتوانید سال‌ها از آنها استفاده کنید. با تمام توجه در نگهداری مبلمان ممکن است نیاز به تعمیر برای مبلمان خانه شما وجود داشته باشد. در ابتدا باید ببینید مبل شما ارزش تعمیر کردن دارد یا خیر، اگر مبلمان شما اسکلت سالمی داشته باشد می‌توانید برای تعمیر و نو کردن قسمت‌های دیگر مبلمان خود اقدام کنید. در صورت شکسته و فرسوده بودن اسکلت کلی وسیله هم اگر مبلمان شما ارزش داشته باشد می‌توان آن را تعمیر و نوسازی کرد.

مطالب مرتبط: تعمیرات مبل، از نوسازی چوب تا رویه کوبی!

رئاگالری
ساخت و بازسازی کنسول چوبی کلاسیک
diamondرئاگالری

رئاگالری
ساخت و بازسازی کنسول چوبی کلاسیک
diamondرئاگالری

مزایای تعمیر و نو کردن مبلمان و وسایل چوبی

  • کاهش هزینه‌های مربوط به خرید مبلمان جدید
  • تغییر رنگ و طرح مبلمان و ایجاد تنوع طبق سلیقه شما
  • استفاده حداکثری از مبلمان و نفع محیط‌زیستی

رئاگالری
ساخت و بازسازی کنسول چوبی کلاسیک
diamondرئاگالری

مراحل تعمیر و احیای مبلمان چوبی

در مرحله اول مبلمان و میز چوبی قدیمی وارد کارگاه می‌شود. اگر میز خرابی زیادی داشته باشد، در بخش نجاری تعمیرات لازم و مناسب آن انجام می‌شود. بعد از نجاری و تعمیر بخش‌های آسیب دیده، مبلمان چوبی سمباده کشیده می‌شوند تا برای زیرسازی و رنگ آماده شوند. این مرحله بسیار مهم است تا در نهایت اسکلت مبلمان سالم و احیا شوند.

مطالب مرتبط: تعمیرات مبلمان، آیا به‌ صرفه است؟

رئاگالری
ساخت و بازسازی کنسول چوبی کلاسیک
diamondرئاگالری

زیباسازی و تزئینات مبلمان برای نو کردن آن

بعد از عملیات نجاری، نوبت به تغییرات برای تزیینات می‌رسد. در این بخش بسته به سلیقه مشتریان و درخواست آن‌ها تزئینات مورد نظر روی مبلمان اجرا می‌شود. به عنوان مثال تکنیک شابلون یکی از تزئینات زیبایی است که در ویدیوی بالا نیز می‌‎توانید دقیق‌تر مشاهده کنید. 

تعمیرات الو مبل
تعمیر مبلمان استیل
تعمیرات الو مبل

رئاگالری
ساخت و بازسازی کنسول چوبی کلاسیک
diamondرئاگالری

حرف آخر:

در این مطلب راجع به تعمیرات و نو کردن مبلمان صحبت کردیم، اگر شما هم تصمیم دارید که مبلمان خود را زیباتر کنید این مطلب را تا آخر بخوانید و برای گرفتن مشاوره در مورد تعمیرات مبلمان به پروفایل رئاگالری سر بزنید و با کارشناسان این گروه در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه