Chidaneh.com placeholder image

میز تلویزیون کنج ، برای کدوم خونه ها مناسبه؟

به قلم: نجمه مهران پور

تا همین چند سال پیش، تلویزیون ها از لحاظ ابعاد به گونه ای طراحی می شدند که برای قرار گرفتن در دکوراسیون و استفاده، نیازمند یک میز تلویزیون بودند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ابعاد بورد ها و سایر قطعات الکترونیکی آن ها، به طرز قابل توجهی کوچک شده؛ تا آن جا که می توانید تلویزیون لاغر و باریک تان را به راحتی روی دیوار نصب کنید و از تماشای برنامه ها لذت ببرید! اما با این وجود، چرا هنوز هم میزهای تلویزیون روز به روز با مدل های جدید متنوع تری تولید و عرضه می‌شوند؟!

میز تلویزیون کنج

سرویس خواب بالسا

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون با توجه به قدمت چندین و چند ساله اش، دیگر جزئی از دکوراسیون هر خانه‌ای شده و از آن جا که تلویزیون، وسیله ی گردآوری اعضای خانواده در کنار یکدیگر و کانون توجه همه ی افراد و کم کردن فاصله میان آن هاست، پس حضور یک میز تلویزیون مناسب و زیبا و متناسب با دکوراسیون خانه ی شما از اهمیت زیادی برخوردار است.
مطلب پیشنهادی: میز تلویزیون جدید، خانه مخاطبان چیدانه با این 13 مدل شیک شده!

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون برای کنج دیوار

بهتر است دیوار کانونی اتاق نشیمن را به عنوان محل قرارگیری میز تلویزیون در نظر بگیرید، اما اگر چیدمان مبلمان شما به گونه‌ای است که کانون توجه به کنج میان دو دیوار معطوف می شود، می توانید از میز تلویزیون کنج استفاده کنید. ایده میز تلویزیون کنج، ایده ای متفاوت و خاص می تواند باشد.

میز تلویزیون کنج میز تلویزیون کنج میز تلویزیون کنج

خرید میز تلویزیون کنج

اگر می خواهید تلویزیونتان را در کنج اتاق قرار دهید، بهتر است میز های طولی با طول بیش از 1.2 متر را فراموش کنید! چرا که هرچه طول میز بیش تر باشد، فضای خالی و بی استفاده ی کنج دیوار بیش تر خواهد شد و از لحاظ بصری تاثیر چندان خوبی نخواهد داشت.
اگر هم میزهای کشیده و طولی دوست دارید، باید از انواع بازودار آن ها خریداری کنید تا بدنه ی اصلی میز (محل قرارگیری تلویزیون)، در کنج دیوار قرار گرفته و مفصل های کناری (کشوها و دکور های جانبی)، بر دیوارها مماس شوند.
مطلب پیشنهادی: کدام میز تلویزیون با دکوراسیون منزل شما ست می شود؟

 

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون کنج

مدل میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون های کنجی با تلویزیون های معمولی کمی تفاوت دارند. اگر خوب دقت کنید، متوجه می‌شوید که گوشه‌های آن ها معمولاً پخ خورده است و در بسیاری مدل‌ها، صفحه ی میز با قاعده ی مثلث طراحی می‌شود تا کنج دیوار را به صورت کامل پر کرده و کاملاً میان دو دیوار فیکس شود.
مطلب پیشنهادی: مدل میز تلویزیون، چه مدلی بگیرم بهتره؟


میز تلویزیون کنج

 

میز تلویزیون کنجی دیواری

مدل های میز تلویزیون کنجی، طوری طراحی شده اند که با تعدادی نبشی فلزی یا پایه ی داخلی به راحتی به دیوار کنسول می‌شوند. مزیت این میز تلویزیون‌های کنجی در این است که می‌توانید تلویزیون را دقیقاً در ارتفاع مدنظرتان قرار دهید. علاوه بر آن، از فضای خالی زیر میز هم می توانید به خوبی استفاده کنید.

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون دیواری مدرن

میز تلویزیون های دیواری اصولا به سبک مدرن و مینیمال ساخته می‌شوند و شاید کمتر میز تلویزیون دیواری را پیدا کنید که کلاسیک باشد و این موضوع با اصل پایداری و جزئیات در سبک کلاسیک بی ارتباط نیست.
مطلب پیشنهادی: میز تلویزیون چوبی، مدرن یا کلاسیک؟

میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون کنج

 

میز تلویزیون خاص

میز تلویزیون کنجی شما حتماً نباید ویژگی ها و طراحی عجیب و غریب و پیچیده ای داشته باشد؛ شما می توانید با اضافه کردن یکی دو شلف دیواری و المان های متناسب با میزتان، آن را به یک میز تلویزیون خاص تبدیل کنید. 

برای انتخاب یک میز تلویزیون شیک برای کنج خانه ی قشنگتان، از ثبت درخواست چیدانه هم می توانید کمک بگیرید!

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه