Chidaneh.com placeholder image

مبل نسکافه ای روشن، شیکه و قدیمی نمی‌شه!

به قلم: یاسمین ثریا

 

برای انتخاب رنگ اثاثیه و تم دکوراسیون منزل باید رنگ مبلمان را درست انتخاب کنید. اگر به دنبال رنگی هستید که هم شیک باشد، هم بعد از گذشت یکی دو سال، دل‌تان را نزند؛ پیشنهاد ما به شما انتخاب مبل نسکافه‌ای روشن است. اگر رنگ روشن دوست دارید، نسکافه‌ای تا حدودی رضایت شما را جلب می‌کند و از طرفی، سریع کثیف نمی‌شود. اگر هم رنگ‌های تند، مثل زرشکی یا سبز یشمی، مشکی یا حتی آبی نیلی شما را خسته می‌‌کند، باز نسکافه‌ای روشن، برای سلیقه‌تان رضایت‌بخش است. به علاوه مبل نسکافه‌ای روشن خانه را هم کوچک جلوه نمی‌دهد. در ادامه نکاتی که برای این رنگ مبلمان نیاز دارید، بدانید را برای‌تان شرح می‌دهیم.

قالیشویی ادیب

مبلمان کارنیکا
مبل راحتی مدرن برای پذیرایی
مبلمان کارنیکا

نکات مهم انتخاب مبل نسکافه ای روشن

ترکیب رنگ مبلمان منزل باید خیلی هوشمندانه انتخاب شود؛ در غیر این صورت بعد از مدتی حس آرامش‌بخشی را برای ساکنان خانه تامین نمی‌کند.

مزایای مبل نسکافه ای روشن

  • التهاب فضا را کم می‌کند
  • با سایر لوازم منزل هارمونی دارد
  • رنگ آرامش‌بخشی است
  • با رنگ‌های تند کوسن و لوازم روشنایی ترکیب خوبی دارد
  • رنگ خوبی برای تنوع بخشی با اکسسوری‌های دکوری است
  • خنثی بودن آن، سال‌ها مد روز است
  • طیف رنگی وسیعی دارد
  • با طیف‌های تند‌تر یا ملایم‌تر نسکافه‌ای ترکیبی زیبا دارد

مبلمان کارنیکا
مبل راحتی مدرن برای پذیرایی
مبلمان کارنیکا

چرا مبل نسکافه ای روشن همیشه مد است؟

 

اگر ژورنال‌های دکوراسیون مربوط به 50 سال پیش را ببینید یا اگر نگاهی به مطالب قدیمی چیدانه یا تورهای خانه‌گردی ما بیاندازید. همچنین با ورق زدن شماره‌های سال‌های گذشته مجله منزل، متوجه می‌شوید که همیشه رنگ مبل نسکافه ای روشن و حتی تیره، در دکوراسیون منزل مد روز بوده است. شرکت مبلمان کارنیکا نیز به دلیل این حجم بالای تقاضای رنگ محبوب نسکافه‌ای، انواع طیف رنگ نسکافه‌ای را در نمونه کارهای خود دارد.

رنگ نسکافه‌ای به دلیل خنثی بودن، به راحتی در صفحه کار دیزاینرها مخلوط می‌شود و اثری زیبا را خلق می‌کند. بنابراین هم طراحان مبلمان و دیزاینرهای دکوراسیون داخلی آن را دوست دارند. هم مشتری‌ها همه ساله علاقه‌ای پایدار به رنگ مبل نسکافه ای روشن دارند.

مبلمان کارنیکا
مبل راحتی مدرن برای پذیرایی
مبلمان کارنیکا

نکات مهم در انتخاب ترکیب رنگ مبل

اگر دوست دارید مبل نسکافه ای روشن بخرید و ترکیب رنگ ست آن، مانند انتخاب دیزاینرها باشد؛ بهتر است این موارد را از نظر بگذرانید.

  • تضاد بیافرینید
  • تعادل رنگی ایجاد کنید
  • امواج طیف رنگی ایجاد کنید
  • با طیف‌های رنگی بازی کنید
  • یکی در میان طیف روشن یا تیره را بچینید
  • رنگ‌های سلطه‌گر مثل مشکی یا سفید را به کار برید
  • نقاط کانونی دکوراسیون را پررنگ کنید
  • از رنگ مبل در کاغذ دیواری استفاده کنید

مبلمان کارنیکا
مبل راحتی مدرن برای پذیرایی
مبلمان کارنیکا

تضاد رنگی در مبل نسکافه ای روشن

اگر به نمایشگاه مبلمان کارنیکا بروید و نمونه کارها را ببینید؛  حتما مشاده می‌کنید که در ترکیب رنگ مبل نسکافه‌‌ای از عنصر تضاد به خوبی استفاده شده  است. این گروه تولیدکننده مبلمان نه تنها از ایجاد کیفیت بالا برای محصولات خود می‌‌کوشد، بلکه برای ست کردن مبلمان از تضادهای رنگی به خوبی بهره می‌برد. در این فروشگاه می‌توانید درباره جنس مرغوب پارچه مبلمان و اسکلت‌بندی هم با کارشناسان، گفتگو کنید. با رنگ نسکافه ای می توانید انرژی رنگ‌ها را مطابق قوانین فنگ شویی در خانه برقرار و متعادل سازید. به کمک چرخ رنگی یک گرادیانت زیبا از یک یا چند رنگ تعریف کنید و در مراجعه به فروشگاه مبلمان، بهترین طیف مبل نسکافه ای روشن را بخرید.

مبلمان کارنیکا
مبل راحتی مدرن برای پذیرایی
مبلمان کارنیکا

مبلمان کارنیکا
مبل راحتی مدرن برای پذیرایی
مبلمان کارنیکا

مبلمان کارنیکا
مبلمان راحتی خانگی در تهران
مبلمان کارنیکا

ست اکسسوری با مبل نسکافه ای

رنگ مبل نسکافه ای روشن را می توانید با انواع اکسسوری های مد روز ست کنید. چه نقره ای چه طلایی. اگر طلایی را بیشتر می پسندید، نمای دکوراسیون داخلی منزل تان به سمت کلاسیک و لوکس میل می کند اما انتخاب اکسسوری های نقره ای فضایی مدرن و جوان پسند به منزل می دهد. ترکیب اکسسوری با مبلمان، خرج اضافه نیست، زیرا سبب وزن بخشیدن به دکوراسیون داخلی می شود. در شوروم مبلمان کارنیکا می توانید در این باره با کارشناسان این شرکت بیشتر مشورت کنید. اکسسوری ها معمولا نقاط ضعف طراحی داخلی را میپوشانند.

مبلمان کارنیکا
مبلمان راحتی خانگی در تهران
مبلمان کارنیکا

در پایان

انواع طیف مبل نسکافه ای روشن را با هم بررسی کردیم. شاید با خواندن این نکات، ایده های بهتری هم به ذهن شما برسد. برای گرفتن ایده و دیدن سایر نمونه کارهای مبلمان کارنیکا میتوانید سری به صفحه اینستاگرام کارنیکا بزنید. اگر از مدلی خوشتان آمد، با کارشناسان این شرکت تولید کننده تماس بگیرید و مشورت کنید. این شرکت ارسال مبلمان را به تمام نقاط کشور انجام میدهد. با این اوضاع کرونا خرید از چنین فروشگاهی یک مزیت محسوب می شود.

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه