Chidaneh.com placeholder image

مبلمان چوبی ساده، کلید معمای آپارتمان‌های کوچک

به قلم: یاسمین ثریا

برای خرید مبلمان چوبی ساده دل‌دل نکنید. به تصاویر اینستاگرام و مبلمان سلطنتی که در خانه‌ها 70-80 متری چپانده شده‌اند، کاری نداشته باشید. به همین خاطر است که در چنین منازلی آرامش موج نمی‌زند. هرگوشه دکوراسیون داخلی آن نغمه‌ای می‌خواند. اگر برای هال و پذیرایی آپارتمان کوچک‌تان یک دست مبل چوبی مدرن، ساده و کوچک سفارش دهید؛ نه تنها می‌توانید روی آن لم دهید؛ بلکه برای پذیرایی از مهمان‌ها هم فضایی جمع و جور و صمیمی دارید. در صورتی‌که بخواهید فضای داخلی آپارتمان‌تان را هم لوکس کنید، می‌توانید با آباژور، نورپردازی و اکسسوری و پارچه‌های لوکس، وزن اشرافی‌تری به خانه‌تان ببخشید. تمام این نکته‌های ریز طراحی داخلی در ادامه برای‌تان آمده است.

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

چوب و هنر

الفبای خرید مبلمان چوبی ساده

اصلا راحت است؟ شاید با خودتان فکر کنید که مبلمان چوبی ساده، اصلا راحت نیست؛ آدم باید مثل سیخ روی آن بنشیند. اصلا عصرها چطور روی آن لم بدهیم؟ این تصور شما بر می‌گردد به مبل‌های قدیمی دهه 60 و 70. این‌روزها صنعت مبلمان بسیار پیشرفت داشته است. صنعت‌گران مبلمان واقعا مبل‌های راحتی تولید می‌کنند که نشستن و لم دادن روی آنها واقعا لذت‌بخش است.

مزایای مبلمان چوبی ساده چیست؟

به جز راحتی مبلمان چوبی ساده و مدرن، کلی ویژگی خوب دیگر هم در بطن این سبک مبل‌ها نهفته‌است که می‌خواهیم آنها را بررسی کنیم:

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

راحت ست می‌شوند

یکی از مهم‌ترین مزایای مبلمان چوبی ساده این است که به راحتی با  انواع لوازم دکوری و طراحی داخلی ست می شوند. شما می‌توانید با چند روز زمان صرف کردن هر آنچه یک آپارتمان برای طراحی داخلی نیاز دارد را با همان سبک مبلمان‌تان به راحتی پیدا کنید. البته در مبلمان نقشینه تمام لوازم مورد نیاز برای چیدن یک دکور عالی و دیزاین شده، برای‌تان فراهم است؛ انگار خانه‌تان را با یک دستمزد چند 10 میلیونی به دیزاینر سپرده‌اید:

  • میز تلویزیون
  • صندلی کانتر اپن آشپزخانه
  • میز ناهارخوری
  • میز جلو مبلی
  • میز عسلی
  • گلدان ایستاده
  • جاکفشی
  • کنسول
  • آیینه ایستاده

تمامی انواع محصولات و مبلمان چوبی ساده این شرکت را می‌توانید در اینستاگرام آنها مشاهده کنید.

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

قد و قواری آپارتمان کوچک‌اند

شما برای چیدمان مبلمان در هال و پذیرایی باید به فکر فضاهای خالی هم باشید. یعنی اطراف هر میز و صندلی فضایی را برای رفت و آمد در نظر بگیرید. نه این‌که مبل‌های دو نفره، سه نفره یا تک را به هم بچسبانید. مبلمان چوبی ساده که در تصاویر گروه نقشینه می‌بینید، همگی اسکلت ظریفی دارند و دیدن هر روزه آنها در دکوراسیون داخلی، شمار ا عصبی نمی‌کند. اگر حجم فضای منزل شما از حد مشخصی بیشتر پر شود، احساس خشم، اضطراب و دل آشوبی به شما و حتی مهمان‌ها دست می‌دهد.

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

رنگ دلخواه تشک، مدرن و مینیمال

با انتخاب این سبک مبلمان چوبی ساده، می‌توانید رنگ‌های دلخواه‌تان را به دکوراسیون خانه بیاورید. رنگ تشک‌ها هیچ محدودیتی ندارند؛ از طوسی مدرن گرفته تا زرد خردلی. این‌‌که یک رنگ تند یا سرد با پایه و اسکلت چوبی رنگ ملچ، ترکیب شود، فضا را بسیار زیبا و دلچسب می‌کند. هر آنچه از قدیم برای دکوراسیون در سر می‌پروراندید، حالا می‌توانید با انتخاب رنگ یا طرح پارچه مبلمان، واقعی سازدید.

مبلمان نقشینه
مبل مدرن چوبی ساده
مبلمان نقشینه

مکمل‌های دکوری آماده

امروزه به دلیل کوچک بودن آپارتمان‌ها، لوازم و مبلمان چوبی کوچک و جمع و جوری طراحی شده که خانواده‌ها بتوانند هرچه نیاز دارند را در ابعاد کوچک در خانه داشته باشند. مثلا ببینید این ست 3تایی میز جلو مبلی گرد، چطور در هم جفت‌و‌جور می‌شود. وقتی مهمان نداشته باشید، راحت آنها در هم جا می‌اندازید و جلو مبلمان چوبی ساده هال قرار می‌دهید.

مبلمان نقشینه
مبلمان چستر مدرن دو رنگ
مبلمان نقشینه

در پایان

ما درباره این مزایای ریز و درشت مبلمان چوبی ساده با شما صحبت کردیم اما دوست داریم، نظرات شما را هم درباره خرید برای آپارتمان‌های کوچک بدانیم. البته در چیدانه مطالب دیگری هم در زمینه مبلمان چوبی و دکوراسیون خانه‌های مدرن هست که می‌توانید چند تای آن را در ادامه بخوانید. در هر صورت اگر برای انتخاب مبلمان چوبی سوال بیشتری دارید کارشناسان شرکت نقشینه می‌‌توانند به تفصیل شما را راهنمایی کنند.

مطالب پیشنهادی:

ست مبلمان چوبی ساده با میز ناهارخوری مدرن چوبی

10 نکته طلایی در طراحی دکوراسیون منزل کوچک

آپارتمان های کوچک، کوچک نیستند!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه