Chidaneh.com placeholder image

لوستر پذیرایی چی مد شده؟ جدیدترین مدل‌های 2021

به قلم: یاسمین ثریا

هر وقت به لوستر فروشی می‌روید حتما این سوال را از خود می‌پرسید که از بین صدها لوستر پذیرایی چی مد شده؟ کدام یکی به منزل من می‌‌‌خورد؟ درست است که کاربرد لوستر برای روشنایی بخشیدن به منزل است اما نورپردازی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد. علاوه بر آن سبک لوستر هم باید با سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب، هال، پذیرایی، آشپزخانه یا حتی لابی هماهنگی داشته باشد. در ادامه جدیدترین مدل‌های هیلتون لوستر را انتخاب کرده‌ایم تا به کمک آنها نکات انتخاب لوستر در سال 2021 را بیاموزید.

هیلتون
مدل لوستر کریستالی
هیلتون

قالیشویی ادیب

 

لوستر پذیرایی چی مد شده؟

 

نمی‌توانید برای خرید لوستر پذیرایی فقط پیرو مد باشید. ابتدا ببینید که سبک دکوراسیون پذیرایی‌تان چیست؟ مدرن، کلاسیک یا تلفیقی؟ بعد از این که سبک را انتخاب کردید؛ حالا از خودتان بپرسید: این فضای پذیرایی چقدر نور نیاز دارد؟ بنابراین سایز لوستر را هم باید بر اساس متراژ پذیرایی تعیین کنید.

مطلب پیشنهادی: لوستر کریستال پذیرایی به سبک هیلتون

هیلتون
انواع مدل لوستر چند شاخه
هیلتون

اولین قدم‌ها در خرید لوستر

  • بررسی سبک دکوراسیون
  • متراژ  فضا

حالا می‌توانید بگویید چه لوستری، با چه سایز و چند حباب و شاخه برای پذیراییتان مناسب است. در پذیرایی می‌توانید یک لوستر بزرگ را به عنوان کانون نور در نظر بگیرید و در کل فضایی روشنی داشته باشید. لوسترهای بزرگ و تکی در  سال 2021 برای منازل لاکچری خیلی مد هستند. اما در صورتی که منزل ساده‌ای دارید می‌‌توانید مانند تصویر یک لوستر کوچک‌تر انتخاب کنید و برای تکمیل نور از چراغ‌های دیواری یا آباژور کمک بگیرید.

هیلتون
انواع مدل لوستر چند شاخه
هیلتون

در سال 2021 لوستر پذیرایی چی مد شده؟

قبل از این‌که انواع مدل‌های 2021 لوستر، محسورتان کند؛ این نکات را با خودتان مرور کنید؛ اگر به نکانی که گفتیم دقت کنید؛ ممکن است:

  1. مدل  لوستر به فضای پذیرایی‌تان نخورد و دل‌تان را بزند
  2. لوستر خیلی بزرگ باشید و به ناچار مجبور شوید برخی لامپ‌های آن را باز کنید
  3. لوستر خیلی کوچک باشد و مجبور شوید، هزینه نورپردازی اضافه پرداخت کنید

درباره نور هم دقت کنید که میزان نوردهی لوستر  و هدف از خرید لوستر را با پذیرایی خانه‌تان هماهنگ سازید.

هیلتون
انواع مدل لوستر چند شاخه
هیلتون

 

هیلتون
انواع مدل لوستر چند شاخه
هیلتون

برای اتاق خواب لوستر چی مده؟

برای خرید لوستر اتاق خواب می توانید یکی از انواع رنگ های تند لوستر هیلتون را انتخاب کنید. در سال 2021 لوسترهای طلایی و طیف قرمز و صورتی برای اتاق خواب عالی می شوند. اگر طرفدار سبک شابی شیک هستید. می توانید از این لوسترهای خوش رنگ برای اتاق خوابتان انتخاب کنید. بهتر است لوستر اتاف خواب‌تان هم با لوستر پذیرایی‌تان هماهنگی داشته باشد.
 

هیلتون
متنوع ترین لوستر های آویزی
هیلتون

در سال 2021 رنگ لوستر پذیرایی چی مده؟

در سال 2021 رنگ‌های ساد و جذاب مد هستند. اگر از قبل دکوراسیون روشن یا تیره‌ای داشته‌اید؛ می‌توانید با خرید یک لوستر خوش‌رنگ فضای خانه‌تان را نونوار کنید. اگر هم در پالت رنگیتان با رنگ‌های مختلف روبه‌رو هستید می‌توانید از قانون تضاد یا طیف رنگ ها استفاده کنید.

هیلتون
متنوع ترین لوستر های آویزی
هیلتون

طیف نباتی لوستر مده

اگر دوست دارید در سال 2021 مطابق مد روز پیش بروید اما لوستری بخرید که هر سال نخواهید ببینید در اینترنت لوستر چی مده؟ می‌توانید سراغ طیف‌های طلایی و نباتی بروید. این رنگ لوستر هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود. در شوروم هیلتون لوستر از این مدل‌های متنوع تا دلتان بخواهد، وجود دارد. به عبارتی با گشتن در این فروشگاه خوب در می یابید که لوستر پذیرایی چی مد شده؟ 

هیلتون
متنوع ترین لوستر های آویزی
هیلتون

 

هیلتون
متنوع ترین لوستر های آویزی
هیلتون

هیلتون
مدل لوستر جدید شیک
هیلتون

هیلتون
انواع مدل لوستر چند شاخه
هیلتون

طیف زرشکی مد سال 2021

این رنگ به هر سبکی می‌خورد اما بهتر است اگر به دنبال این لوستر زرشکی میروید؛ کانون توجه باشد. مثلا می‌توانید آن را برای یک دست مبل راحتی کرم سفارش دهید. اگر دیوارهای تیره دارید، از دیزاین‌های ساده استفاده کنید تا این رنگ سنگین با دیوارهای طیف مشکی، فشفای خانه را لوکس سازد.

 

هیلتون
انواع مدل لوستر چند شاخه
هیلتون

 

در پایان

تمام این مدل‌های جدید که اشاره کردیم، تنها بخشی از پاسخ به سوال لوستر پذیرایی چی مد شده، است. در اینستاگرام هیلتون لوستر، کلی مدل‌های لوکس و شیک 2021 انتظار شما را می‌کشند. سری به صفحه آنها بزنید تا درباره انتخاب مدل، سبک و قیمت شما را راهنمایی کنند.

مطالب پیشنهادی:

انواع لوستر مدرن؛ این مدل‌ها به سقف می‌چسبند

محبوب‌ترین مدل‌های لوستر که همیشه مد بوده‌اند
 

 روش‌های نورپردازی منزل با لوستر را یاد بگیرید
 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه