Chidaneh.com placeholder image

تابلو دکوراتیو، بوهوبوم ها را حتما ببینید!

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از ترفندهای همیشگی و جذابی که دکوراتورها استفاده می کنند، دیزاین دیوارها در یک فضاست. حتما نمونه ها و تصاویر زیادی در این مورد دیده اید، از چیدمان تابلوهای مختلف گرفته تا رنگ آمیزی. یکی از بهترین راه های تزیین دیوارها، نصب تابلوهای دکوراتیو است که برای سبک های مختلف هم قابلیت استفاده دارد. امروز در این ویدیو با گروه بوهوهوم همراه شدیم تا یکی از متفاوت ترین تزیینات دیوار، یعنی تابلوهاب دکوراتیو را بررسی کنیم. 

سرویس خواب بالسا

تابلو دکواتیو بوهوبوم

بوهوبوم ها تابلوهای دکوراتیوی هستند که از نخ طبیعی بافته شده و و روی دیوار قرار می گیرند. شما می توانید این تابلوهای دکوراتیو را در فرم مربعی، دایره و مستطیل و همینطور در رنگ های متنوع سفارش دهید.

تابلو و اکسسوری های مدرن بوهوبوم
بوهوبوم های پشمالو فلافی
تابلو و اکسسوری های مدرن بوهوبوم

کاربرد بوهوبوم

بوهوبوم ها بیشتر برای سبک بوهمی کاربرد دارند اما می توان در  سبک تلفیقی، مدرن و معاصر به کار برد.
در واقع بوهوبوم های دست ساز به خاطر متریالی که دارند به عنوان نمادی از طبیعت در چیدمان تلقی می شوند. معمولا برای زمینه بوهوبوم از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، خاکی و سفید استفاده می کنند و با انتخاب یک رنگ خاص روی این زمینه روشن، می توانید هماهنگی با سایر المان های دکوراسیون‌تان را ایجاد نمایید

بوهوبوم ها با موضوعات مختلف مانند منظره یا طبیعت بی‌جان، طرح های سبک مدرن یا کلاسیک طراحی می شوند اما این نکته را به خاطر بسپارید که سبک تابلوی انتخابی باید از سبک اصلی دکوراسیون پیروی نماید.

“برای مشاهده انواع مدل های بوهوم و سفارش با گروه بوهوهوم در ارتباط باشید"
 

مطلب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه