Chidaneh.com placeholder image

تجهیزات فضای باز؛ هر آنچه در محوطه نیاز دارید!

به قلم: سمانه زارعی

یکی از کارهای لذت بخش، گذراندن اوقات فراغت در فضای باز و بیرون از چهاردیواری خانه است. حالا چقدر خوب است که این فضای باز در حیاط خانه یا ویلا باشد. حتی برای پذیرایی از مهمان­ های خود می ­توانید روی این فضا حساب کنید. محوطه ­های خانه و ویلا با وجود تجهیزات و امکانات کافی می­ توانند تبدیل به یک فضای زیبا و کاربردی شوند. در این مطلب با مجموعه تولیدات هرمان و اسپوتا همراه هستیم تا راجع به محصولات فضای باز صحبت کنیم. با این مطلب از چیدانه همراه ما باشید.

 

تابلو فرش ریحان

باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا
انواع شومینه باربیکیو باغی جدید
باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا

تجهیزات فضای باز، جاشون تو محوطه­ خالیه؟

تجهیزات فضای باز انواعی از وسایل و مبلمان مانند: آتشدان، میز و صندلی های فضای باز، انواع سایه ­بان، وسایل بازی کودکان، انواع نورپردازی و..است که برای فضاهای باز طراحی شده ­اند. این تجهیزات علاوه بر اینکه نیاز افراد به فضاهای نشستن، نور کافی، فضایی برای پخت و پز و… را رفع می کنند، باعث زیباتر شدن و کاربردی شدن فضای محوطه هم می ­شوند. 

 

باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا
مدل شومینه باربیکیو گرد جدید
باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا

تجهیزات فضای باز، چه نوع آتشدانی نیاز دارید؟

یکی از انواع تجهیزات فضای باز انواع مختلفی از آتشدان­ ها هستند که برای زیبایی، گرم کردن فضا و یا پخت و پز استفاده می­شوند. با توجه به نیازتان می ­توانید یکی از انواع آتشدان­ های هرمان را برای فضای باز خود انتخاب کنید.

 

انواع آتشدان

آتشدان مدل پارتی پیت هرمان 

باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا
انواع شومینه باربیکیو باغی جدید
باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا

آتشدان مدل بارل هرمان

انواع آتشدان

آتشدان­ های هیزمی هرمان در حال حاضر با دو مدل پارتی پیت و بارل عرضه می­ شوند. اگر دوست دارید که از آتشدان بیشتر برای پخت و پز استفاده کنید و در هنگام پخت و پز در اطراف آتشدان جمع شده و از گرمای آن به همراه گریل انواع غذاها و چای آتشی لذت ببرید به شما پیشنهاد می­ شود که از مدل پارتی پیت استفاده کنید ولی اگر پخت­ و ­پز اولویت شما نیست و می­خواهید آتشدانی متفاوت را جهت گرم شدن در فضای باز تجریه کنید به شما پیشنهاد می­ شود که از مدل بارل استفاده کنید.

البته در مدل بارل هم سبد گریلی برای داخل آتشدان تعبیه شده است تا پس از آنکه هیزم کاملا سوخت و به زغال تبدیل شد از محفظه داخل آتشدان همچون یک فر هیزمی برای گریل و پخت غذا استفاده کنید ، به شما پیشنهاد می کنیم که تجربه بی نظیر پخت سیب زمینی تنوری و پذیرایی از میهمانان خود را با این آتشدان تجربه کنید.

 

باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا
انواع اجاق هیزمی فضای باز
باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا

مزایای آتشدان­ های هیزمی هرمان

یکی از لحظات لذت بخش در روزها و شب­های سرد؛ نشستن در کنار آتش آن هم در فضای باز است. آتشدان­های هیزمی هرمان به واسطه ­ی استفاده از ورق ضخیم سه میل در کلیه اجزا باعث می­ شود تا انرژی آزاد شده از هیزم را جذب و به صورت یکنواخت به محیط اطراف منتقل نمایند تا گرمای مداومی را در اطراف آن احساس نمایید و از فضای گرم اطراف حداکثر لذت را ببرید. همچنین سبد گریل کناری به شما این امکان را می­ دهد تا همزمان از گریل یا چای هیزمی نیز لذت ببرید.

 

آتشدان در فضای باز

قیمت آتشدان به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  1. با توجه به اینکه آتش انرژی زیادی آزاد می ­کند، جنس آتشدان نقش مهمی در طول عمر و کیفیت آن خواهد داشت. در تولید کلیه اجزای آتشدان­ های هرمان از ورق ضخیم سه میل استفاده شده تا بدون نگرانی از شرایط جوی و نگهداری، سال ­ها قابل استفاده باشد.
  2. یکی دیگر از مواردی که در قیمت آتشدان­ ها موثر است تعداد و اندازه سبدهای گریلی است که برای پخت و پز به آن نیاز دارید.
  3. آتشدان پارتی پیت در شش سایز قابل عرضه می ­باشد که هرچه سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. اندازه مناسب آتشدان بستگی به فضای شما دارد که از دو نفره تا هشت نفره متغیر خواهد بود.

 

میز و صندلی محوطه

تجهیزات فضای باز، میز و صندلی 

مبلمان فضای باز را می توانید در فضای آلاچیق و یا زیر نور آفتاب در محوطه و همینطور در روف گاردن، تراس و بالکن استفاده نمایید. میز و صندلی­ های آلومینیومی فضای باز اسپوتا می­ تواند یک جای شیک و راحت برای دورهمی­ های خانوادگی و یا یک صبحانه روز تعطیل در تراس و روف گاردن سبز شما باشد. با توجه به اینکه میز و صندلی ­های اسپوتا از آلومینیوم تولید شده این امکان را به شما می­ دهد تا بدون نگرانی از زنگ زدگی و تغییر کیفیت در فضای باز از آن لذت ببرید.

 

صندلی تاشو ساحلی

صندلی تاشو ساحلی اسپوتا

صندلی تاشو آلومینیومی

یکی از محصولات جذاب و پرطرفدار گروه اسپوتا صندلی ­های تاشو آلومینیومی می­ باشد. این صندلی­ ها از پروفیل آلومینیومی تقویت شده اختصاصی تولید شده تا علاوه بر ظرافت و سبکی استقامت بالایی نیز داشته باشد. این صندلی­ ها با وزن حدود چهار کیلوگرمی تحمل وزن 150 کیلوگرمی را دارا می­ باشند. این صندلی در شش وضعیت قابل تنظیم است تا هم بتوانید از آن به عنوان صندلی و هم به صورت تخت جهت لذت از حمام آفتاب در پیست اسکی، ساحل، کنار استخر و یا روف گاردن استفاده کنید و هیچ نگرانی از زنگ زدگی و خرابی نداشته باشید.

 

صندلی تاشو ساحلی

صندلی تاشو ساحلی اسپوتا

نکته­ هایی برای انتخاب تجهیزات فضای باز، باغ و ویلا

جنس: با توجه به اینکه وسایلی که برای فضای بیرون از ساختمان استفاده می شوند در معرض تغییرات آب وهوایی قرار دارند در انتخاب جنس مناسب آنها دقت کنید.

قیمت: خرید محصولات با کیفیتی که قیمت بالاتری دارند به صرفه تر از خرید محصولات با کیفیت پایین تر ولی ارزان تر است.

سبک دکوراسیون محوطه: فرم و شکل و متریالی که در ساخت تجهیزات فضای باز به کار رفته است در هماهنگی آنها با انواع مصالحی که در باغ استفاده شده است اهمیت پیدا می کند.

میزان استفاده از وسایل فضای باز: با توجه به تعداد افراد خانواده و مهمانان خود می ­توانید مبلمان متناسبی انتخاب کنید. مثلا اگر به فضای نشستن بزرگی برای دورهمی ها نیاز دارید، به جای میز و صندلی چهارنفره می ­توانید از تعداد صندلی های بالاتر استفاده کنید.

نیاز افراد خانواده: در تجهیز کردن محوطه به نیاز افراد خانواده توجه کنیم. به طور مثال ممکن است نیاز باشد برای کودکان خود صندلی ­های متناسب و یا وسایل بازی مناسبی تهیه کنید.

 

باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا
انواع شومینه باربیکیو باغی جدید
باربیکیو، آتشدان و اجاق هیزمی هرمان _ اسپوتا

کلام آخر:

تجهیزات فضای باز یکی از عناصر ضروری برای داشتن یک محوطه کاربردی است. با تجهیزاتی مانند مبلمان فضای باز و شومینه و میز و صندلی مناسب محوطه می­ توانید دورهمی­ های دلنشینی را در فضای حیاط، باغ و ویلا برگزار کنید. 

گروه هرمان- اسپوتا یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید تجهیزات فضای باز، باغ و ویلا است. و در زمینه تولید آتشدان و میز و صندلی و تجهیزات آلومینیومی از سال 94 شروع به فعالیت نموده است. برای دیدن نمونه کارهای این شرکت به پروفایل هرمان اسپوتا سر بزنید و برای سفارش محصولات با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه