Chidaneh.com placeholder image

طرح چوب مبل، 3 مدل برای مبل کلاسیک!

به قلم: گلنار

مبلمان کلاسیک با همه مزایا و معایب، ویژگی‌های مشخص خودشان را دارند. یکی از بارزترین و البته زیباترین این ویژگی ها، جزییات و طرح چوب این مبلمان است. امروز تصمیم گرفتیم چند طرح چوب مبل کلاسیک را با همراهی گروه مبل اریکه بررسی نمایید. با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

انواع طرح چوب مبل کلاسیک

حتما شما هم انواع طرح و منبت روی چوب مبل کلاسیک را دیده اید و شاید هم تفاوت زیادی بین آن ها قائل نشوید. اما دقیقا برعکس این موضوع، همین تزیینات و منبت کاری ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال می توانیم سه مورد این مدل ها را بررسی کنیم:

  • طرح چوب مبل ترک
  • طرح چوب تاج مبل
  • طرح چوب دسته ها و پایه ها

مبل اریکه
سرویس مبلمان کلاسیک خاص آبی
مبل اریکه

طرح چوب مبل، دسته ها و پایه ها

در این مدل مبل کلاسیک، بیش ترین تمرکز تزیینات بر روی پایه ها، دسته ها و بخشی از تاج مبل است. منبت کاری این قسمت ها با پتینه کهنه کاری شده انجام گرفته که در صندلی ها هم دیده می شوند. علاوه بر این، برای بهتر دیده شدن این طرح چوب، تکیه گاه صندلی ها بدون پارچه طراحی و ساخته شده اند.

مبل اریکه
مبلمان چوبی کلاسیک رنگ روشن
مبل اریکه

طرح چوب تاج مبل

در این مدل مبل، طرح چوب و منبت کاری ها با ظرافت زیادی انجام شده اند و تمرکز بیش تر بر روی تاج مبل بوده است. به دلیل رنگ تیره تری که نسبت به مدل قبل استفاده شده تزیینات کم تر به چشم می آیند و باعث رسمی تر به نظر رسیدن مبل می شوند.  

مبل اریکه
مبلمان کلاسیک لوکس رنگ روشن
مبل اریکه

طرح چوب مبل، سبک ترک

اما این مبل کلاسیک از سایر مدل ها ساده تر و منبت کاری کم تری دارد که در واقع به سبک مبل های ترک طراحی و ساخته شده است. پارچه رومبلی این مدل ها برگرفته از طرح های پتینه به روز در بازار بوده که با مدل مبل هم خوانی و هماهنگی خوبی ایجاد کرده است.

“برای مشاهده انواع مدل ها و سفارش با گروه مبل اریکه در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: نیلوفر شهرامی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه