Chidaneh.com placeholder image

خرید وسایل چوبی، چطوری سفارش بدیم؟

به قلم: گلنار

به نظر شما چه جنس مبلمانی حس گرما و صمیمیت فضا را بیش تر می کند؟ قطعا جواب اکثر ما “مبلمان چوبی" خواهد بود. وسایل چوبی از گذشته تا امروز همیشه به عنوان یکی از وسایل شیک در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گرفتند. بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این ویدیو با همراهی گروه یولکا خرید وسایل چوبی را بررسی نماییم. 

قالیشویی ادیب

خرید وسایل چوبی:

یکی از زیباترین و شیک ترین متریال ها در هر خانه ای وسایل چوبی است. این محصولات علاوه بر دوام بالا و ماندگاری زیاد، حس خوب و زیبایی طبیعی را هم به فضا می بخشند. برای خرید وسایل چوبی بزرگ خانه می توانیم آن ها را در سه دسته زیر قرار دهیم:

  • میز و صندلی چوبی
  • کتابخانه چوبی
  • کنسول چوبی

یولکا چوب
میز و صندلی تمام چوب مدرن
یولکا چوب

خرید میز و صندلی چوبی

از محصولات چوبی می توانیم به میز و صندلی های چوبی اشاره کنیم که در دکوراسیون جای کم تری را اشغال می کنند. از قابلیت های این مدل میز وصندلی های چوبی، طراحی انعطاف پذیر آن هاست که می توانند به صورت تاشو طراحی شده و قابلیت تغییر ساز داشته باشند. به طور مثال به راحتی می توانید میز و صندلی 4 نفره را به 6 یا 8 نفره تبدیل نمایید.

یولکا چوب
کتابخانه خانگی چوبی ایستاده
یولکا چوب

خرید کتابخانه چوبی

کتابخانه های چوبی می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند. مثل کتابخانه های دوطرفه که قابلیت جدا کنندگی فضا را دارند یا مدل مثلثی که با فرم خاص‌شان یک دکوری جذاب در دکوراسیون محسوب می شوند. در هنگام خرید این وسایل چوبی می توانید به سراغ مدل های ترکیبی با میز تحریر بروید که کارآیی بیش تری نیز برای‌تان دارد. 

یولکا چوب
میز آرایش تمام چوب کشودار اتاق خواب
یولکا چوب

خرید کنسول چوبی

کنسول ها می توانند نقطه عطف یک دکوراسیون باشند. با قرار دادن یک کنسول چوبی در قسمتی از خانه جلوه فضا بیشتر شده و در کنارش فضای ذخیره سازی بیش تری هم فراهم می شود. کنسول ها معمولا کنار دیوار قرار می گیرند اما اگر دوست ندارید کل دیوار گرفته شود، می توانید کنسول های پایه دار ساده و بدون کمد خریداری کنید.

“برای مشاهده مدل های بیش تر و خرید با گروه یولکا چوب در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: نیلوفر شهرامی | فیملبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه