Chidaneh.com placeholder image

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی، این موارد را از قبل بدانید!

به قلم: تحریریه چیدانه

سرویس های بهداشتی از مهم ترین فضاهای کاربردی در خانه ها و حتی اداره ها هستند که این روز ها علاوه بر بهداشت، طراحی دکوراسیون و تجهیزات آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این قسمت می خواهیم به کمک تجهیزات بهداشتی کارنو مهم ترین تجهیزات و لوازم سرویس بهداشتی را بشناسیم تا در هنگام خرید آن ها به درستی تصمیم بگیریم.
 

چوب و هنر

خرید تجهیزات بهداشتی: مدل روشویی و آینه

خرید روشویی و آینه برای سرویس بهداشتی تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون حمام و دستشویی دارند. انواع مدل روشویی شامل روشویی کابینت‌دار، روشویی زمینی و روشویی دیواری مدرن می شود که بعضی مدل های آن جمع و جورتر است و مناسب سرویس های کوچک است.

تجهیزات بهداشتی کارنو
انواع فلاش تانک لوکس سرویس بهداشتی
تجهیزات بهداشتی کارنو

 خرید تجهیزات سرویس بهداشتی: فلاش تانک

انتخاب و خرید فلاش تانک مناسب برای سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد. میزان آب مصرفی، شکل ظاهری و میزان فضایی که اشغال می‌کند از عوامل مهمی است که باید در سرویس ها در نظر گرفته شود. استفاده از فلاش تانک‌های توکار این امکان رو می دهد که ظاهری مینیمال‌تر، فضای بیشتر و راحت‌تری در سرویس ها داشته باشید.

تجهیزات بهداشتی کارنو
انواع تجهیزات باکیفیت سرویس بهداشتی
تجهیزات بهداشتی کارنو

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی: کفشور

استفاده و خرید تجهیزات جدیدتر و بروزتری مثل انواع کفشورهای خطی تمام استیل و سرامیک‌خور در دکوراسیون داخلی حمام و دستشویی، نه تنها ظاهر مدرن‌تری دارد بلکه به طور چشمگیری کارآمدتر است و به تخلیه‌ی آب در زمان کمتر کمک می‌کند.

تجهیزات بهداشتی کارنو
جدیدترین مدل‌های آویز فلزی داخل حمام
تجهیزات بهداشتی کارنو

خرید تجهیزات سرویس بهداشتی: حوله خشک کن

حوله خشک کن ها در سرویس های بهداشتی نوعی از رادیاتورها هستند که علاوه بر گرم کردن فضا به عنوان یکی از لوازم دکوری هم شناخته می شوند، چرا که ظاهرشون با رادیاتور های معمولی فرق دارد و زیبا تر هستند.

تجهیزات بهداشتی کارنو
جدیدترین مدل‌های آویز فلزی داخل حمام
تجهیزات بهداشتی کارنو

سرویس بهداشتی برای معالولین

از نکاتی که در سرویس های بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد، تجهیزات سرویس ها برای معلولین است که می شود به صندلی های مخصوص و دستگیره های تاشو اشاره کرد.

 

برای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی جدید و مدرن می توانید از تیم تجهیزات بهداشتی کارنو کمک بگیرید.

 

 

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه