Chidaneh.com placeholder image

بازار مبل پاسارگاد: مبل خریدن دیگه سخت نیست

به قلم: مژگان احمدی

بازار مبل پاسارگاد: همه ما اغلب ترجیح می‌دهیم که برای خرید وسایل بزرگ خانه مثل مبلمان، سرویس خواب، وسایل دکوراتیو و حتی فرش به فروشگاهی برویم که از همه چیز با هر تنوعی داشته باشد. در این مقاله از چیدانه می‌خواهیم بازار مبل پاسارگاد را به شما معرفی کنیم. تازه‌عروس‌ها و تازه دامادها به گوش باشید!

بازارمبل پاسارگاد
بازار مبل بزرگ پاسارگاد در تهران
بازارمبل پاسارگاد

چوب و هنر

معرفی مجموعه بازار مبل پاسارگاد

بازارهای قدیمی را اغلب با راسته‌های مختلف‌شان می‌شناسیم. مثلا فروشندگان طلا همه در راسته‌ی طلافروشی در کنار هم هستند. در بازارهای مدرن نیز تجمع شوروم‌ها و فروشگاه‌های هر صنف در یک مجتمع بزرگ در کنار هم رایج است. این مجتمع‌ها – مجموعه مجلل بازار مبل پاسارگاد یکی از همین مجموعه‌هاست- اغلب خدمات و امکانات رفاهی دیگری نیز ارائه می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود تا مشتریان و خریداران کالا و خدمات بتوانند به راحتی و به طور صحیح از خدمات برخوردار شوند، در وقت‌شان صرفه‌جویی شود و همچنین احساس رضایت و تجربه‌ی خرید بهتری داشته باشند.

بازارمبل پاسارگاد
بازار مبل بزرگ پاسارگاد در تهران
بازارمبل پاسارگاد

آدرس بازار مبل پاسارگاد کجاست؟

بازار مبل پاسارگاد در قلب خیابان یافت آباد شرقی قرار دارد.. مجتمعی بسیار بزرگ و مدرن که امکانات و خدمات رفاهی بسیار زیادی دارد. 

آدرس کامل بازار مبل پاسارگاد به صورت «بزرگراه آیت الله سعیدی، چهارراه یافت آباد، خیابان یافت آباد شرقی، مجتمع پاسارگاد» است. دسترسی عمومی به این مجموعه از طریق مترو، BRT و تاکسی امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین در صورتی که با خودرو شخصی به این مجموعه بیایید هیچ دغدغه‌ای برای پارک خودرو نخواهید داشت و می‌توانید از خدمات پارکینگ اختصاصی مجموعه استفاده کنید.

خواندن مقاله و تماشای ویدئوی زیر را که در بازار مبل پاسارگاد تهیه شده پیشنهاد می‌کنیم:

بازار مبل تهران، انواع مدل ها در بازار پاسارگاد (به همراه ویدئو)

بازارمبل پاسارگاد
بازار مبل بزرگ پاسارگاد در تهران
بازارمبل پاسارگاد

چه برندهایی در بازار مبل پاسارگاد شوروم دارند؟

نزدیک به 50 برند خوب مبلمان، صنایع چوبی و سایر صنایع وابسته در این مجتمع شوروم دارند و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. 

چه خواهان سبک مدرن باشید چه کلاسیک فرقی نمی‌کند. در این مجموعه می‌توانید تنوع بی‌نظیری از انواع مبلمان و وسایل جانبی هوم دکور را پیدا کنید که برای سبک‌های دکوراسیونی مختلف مناسب بوده و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند.

بازارمبل پاسارگاد
بازار مبل بزرگ پاسارگاد در تهران
بازارمبل پاسارگاد

امکانات رفاهی بازار مبل پاسارگاد چیست؟

برخورداری از خدمات و امکانات رفاهی را می‌توان مهم‌ترین مزیت خرید مبل از بازارهای مبل تهران دانست که بازار مبل پاسارگاد یکی از آن‌هاست. مشتری‌ها با خرید مبل از مجموعه پاسارگاد از خدمات و امکانات زیر بهره‌مند خواهند شد:

  1. دسترسی به سه طبقه تخصصی مبلمان منزل، سرویس خواب و فرش
  2. امکان برخورداری از خدمات پس از فروش حرفه‌ای که بسیاری از فروشندگان در این مجموعه ارائه می‌دهند
  3. امکان شرکت در جشنواره‌ها و قرعه‌کشی‌هایی که از طرف مجموعه برگزار می‌شود
  4. تجربه حضور در یک بازار مبلمان لوکس با دیزاین حرفه‌ای و جذاب حتی اگر خرید نکنید
  5. امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی مجموعه (سه طبقه پارکینگ با ظرفیت 300 ماشین)
  6. امکان استفاده از اتاق سیگار اختصاصی
  7. امکان مراجعه به واحد پیگیری شکایات مشتریان در صورت لزوم

بازارمبل پاسارگاد
بازار مبل بزرگ پاسارگاد در تهران
بازارمبل پاسارگاد

حرف آخر:

بازار مبل پاسارگاد یکی از بهترین بازارهای لوازم مبل در تهران است که برای خرید مبلمان باید به آن سر بزنید. برخورداری از خدمات مجموعه و قدم زدن در یک بازار مبلمان لوکس و مدرن بدون شک فرآیند انتخاب و خرید مبل، سرویس خواب و امثالهم را برایتان آسان و شیرین می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که برای دیدن تصاویر بیشتر از فضای داخلی مجموعه پاسارگاد و دسترسی به راه‌های ارتباطی این مجموعه شامل شماره‌های تماس، آدرس وبسایت، پیج اینستاگرام و آیدی تلگرام به پروفایل آن‌ها در چیدانه بروید.

بر روی این لینک کلیک کنید تا به پروفایل بازار مبل پاسارگاد در چیدانه هدایت شوید

مطالب پیشنهادی مرتبط:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه