Chidaneh.com placeholder image

کابینت کمجا، طراحی منحصر به فرد آشپزخانه

به قلم: تحریریه چیدانه

پر کاربردترین فضای داخلی خانه مسلما آشپزخانه است که دکوراسیون آن جز اولین آیتم های پر اهمیت برای ساکنین خانه محسوب می‌شود. طراحی کابینت ها در جهت بالا رفتن کارایی و زیبایی چالشی مهم برای طراحان است. در ادامه ویدیویی از طراحی کابینت های کمجا خواهید دید که  ویژگی های یک کابینت خوب و مناسب را به شما می‌گوید 

chidaneh ad banner

طراحی کابینت کمجا

از منحصر به فردترین طراحی های کابینت، میشه به طرح های کابینت کمجا اشاره کرد، چون در کنار جلوه‌ی ساده ای که دارند باعث می‌شوند کارکرد فضا بیشتر شود و در عین حال از دکوراسیون آشپزخانه خسته نشوید.

کابینت کمجا

ویژگی کابینت مدرن کمجا

استفاده از کابینت‌های کمجا که درب هایی صاف و بدون درز دارند که فقط با یک خط کوچک و باریک مرز بین کابینت های کمجا نمایان می‌شود، جلوه ای مدرن را به آشپزخانه می‌دهد. در چنین آشپزخانه‌ای اگر یک کانتر و اپن با طرح چوب و سنگ کار شود، قطعا جلوه فضا زیباتر خواهد شد.

کابینت کمجا

رفع کمبود فضا با کابینت های کمجا

از آنجایی که محیط آشپزخانه به دلیل نوع فعالیت هایی مثل آشپزی شلوغ‌تر به نظر می‌آید، طراحی کابینت هایی که فضا را خلوت‌تر نشان دهد اهمیت زیادی دارد. از ویژگی های دیگر کابینت های کمجا این است که که علاوه بر انتخاب رنگ مناسب که از نظر بصری باعث شود فضا ساده تر دیده شود؛ جمع و جور بودن آن این قابلیت را به شما می‌دهد که راحت تر به وسایل و قسمت های دیگر آشپزخانه دسترسی داشته باشید.

 

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و گرفتن مشاوره می توانید سری به پروفایل کم جا چوب پارک وی بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه