Chidaneh.com placeholder image

میز و صندلی ناهارخوری چوبی؛ لذت یک غذای خوشمزه!

به قلم: سمانه زارعی

میز و صندلی ناهارخوری از جمله وسایلی است که در بازار و فروشگاه ­ها تنوع زیادی دارد. از فرم و شکل­ های مختلف گرفته تا جنس­ های فلزی و ام دی اف و چوبی که هرکدام طرفداران خودش را دارد. اغلب خانواده ­ها میز و صندلی ناهارخوری چوبی را می­ پسندند. برای سفارش و تهیه میز و صندلی ناهارخوری چوبی نکته­ های مختلفی را باید مدنظر قرار دهید. در این مطلب با مجموعه مبلمان نقشینه همراه هستیم تا راجع به میز و صندلی ناهارخوری چوبی صحبت کنیم. این مطلب از چیدانه را از دست ندهید.

 

تابلو فرش ریحان

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

میزو صندلی ناهارخوری چوبی، برای کدوم سبک دکوراسیون مناسبه؟

چوب یکی از متریال­ هایی است که برای اغلب سبک ­های دکوراسیون منزل کاربردی و جذاب است. فقط باید دقت شود که چطور می­ توان از آن استفاده کرد. اگر منزلی با دکوراسیون مدرن و ساده دارید؛ میز و صندلی ناهارخوری چوبی ساده و با رنگ پارچه­ ی خنثی و یا با رنگ چوب ملایم می­ تواند برای منزل شما مناسب باشد. حتی اگر منزلی با دکوراسیون کلاسیک دارید باز هم می­ توانید روی چوب حساب کنید. میز و صندلی ناهارخوری چوبی که با پارچه ­ی طرح دار و یا صندلی­ هایی که در پشتی و یا پایه­ های خود منبت کاری ­های ظریفی دارند انتخاب مناسبی برای خانه کلاسیک شما هستند.

 

انواع میزوصندلی ناهارخوری چوبی؛ مستطیلی یا گرد؟

 

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

میزو صندلی ناهارخوری چوبی مستطیل 

یکی از فرم­ های پرطرفدار میز و صندلی ناهارخوری است. این نوع میز و صندلی ناهارخوری را می­ توانید در گوشه­­ ای از فضای غذاخوری قرار دهید. ظرفیت قرار دادن صندلی در میز مستطیلی بیشتر از میز ناهارخوری گرد است. اگر اتاق غذاخوری به شکل مستطیل کشیده است بهتر است میز مستطیل را عمود بر کشیدگی فضا قرار دهید. گاهی در یک طرف از میز و صندلی ناهارخوری چوبی از صندلی نیمکتی استفاده می­ شود.

 

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

میز و صندلی ناهارخوری چوبی گرد (دایره ­ای)

میز و صندلی ناهارخوری دایره ­ای برای افرادی که به دنبال فضایی صمیمی برای غذاخوری هستند مناسب است. میز گرد به دلیل نداشتن گوشه تیز، برای خانواده­ های بچه ­دار مناسب است. میز و صندلی ناهارخوری چوبی گرد برای ظرفیت­ های پایین مناسب تر است و برای تعداد بیشتر مثل 6 یا 8 نفره بهتر است میز مستطیل باشد چرا که دسترسی افراد به مواد غذایی که در مرکز میز قرار داشته باشد را سخت می­ کند.

 

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

میز و صندلی ناهارخوری چوبی، صندلی نیمکتی رو می­ پسندید؟

در طی چند سال اخیر استفاده از صندلی نیمکتی رواج پیدا کرده است. این نوع صندلی­ های نیمکتی را گاهی در کنار ست مبلمان دیده ­ایم و یا در ورودی خانه هم از آن استفاده می ­شود. یکی از کاربردهای نیمکت در ست ناهار خوری است. وجود نیمکت در کنار صندلی­ های ناهارخوری فضایی گرم و صمیمی را ایجاد می­ کند.

 

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

میز و صندلی ناهارخوری چوبی؛ از جنس کدام چوب؟

میز و صندلی ناهارخوری چوبی تنوع و استحکام بالایی دارند. از انواع چوب مانند: راش، گردو، بلوط، روس و.. برای ساخت مبلمان و ست ناهارخوری استفاده می­ شود. برخی از چوب­ ها نرم هستند و برای تزیینات ظریف بسیار مناسبند و برخی از چوب ­ها سخت هستند و مقاومت بالایی دارند. هریک از چوب­ ها رنگ خاص خود را دارند برخی تیره­ تر هستند و برای ست ناهارخوری کلاسیک مناسبند و برخی رنگ روشن­ تری دارند. همچنین چوب­ ها قیمت ­های مختلفی دارند. 

چوب گردو: یکی از انواع چوب که برای ساخت مبلمان به کار می­ رود. قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارد. مناسب میز و صندلی­ های مجلل است.

چوب راش: یکی از چوب­ های رایج برای ساخت ست ناهارخوری است. رنگ کرمی مایل به قرمز دارد. قیمت میز و صندلی ناهارخوری ساخته شده از چوب راش، به نسبت دیگر چوب­ ها مناسب­تر است.

 

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

خرید میز و صندلی ناهارخوری چوبی

قبل از خرید میز و صندلی ناهارخوری چوبی به موارد زیر توجه کنید.

  • اندازه فضای غذاخوری: اولین معیار برای انتخاب میز و صندلی ناهارخوری، اندازه فضای غذاخوری است. مطمئنا برای فضای کوچک انتخاب ست ناهارخوری بزرگ مناسب نیست.
  • شکل و فرم ست ناهارخوری: با توجه به توضیحات بخش قبل راجع به فرم میز ناهارخوری بهترین شکل و فرم را برای منزلتان انتخاب کنید. میز ناهاخوری در فرم ­های مستطیل، مربع، دایره ­ای و تاشو وجود دارند.
  • تعداد افراد: با توجه به تعداد افراد خانواده و یا میزان مهمانی و رفت و آمد می توانید ست ناهارخوری 4، 6 یا 8 نفره خرید کنید.
  • میزان بودجه: جنس چوی در میز و صندلی ناهارخوری و تعداد صندلی­ ها و ابعاد میز در قیمت آن موثر است. میزان بودجه خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید ست غذاخوری مناسبی انتخاب کنید.
  • سبک دکوراسیون: میز و صندلی ناهارخوری چوبی برای اغلب دکوراسیون­ ها مناسب است. کارشناسان متخصص در زمینه تولید و فروش ست ­های ناهارخوری می­ توانند در انتخاب ست ناهارخوری مناسب با دکوراسیون منزلتان شما را راهنمایی کنند.

 

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

میز و صندلی ناهارخوری چوبی؛ این نکته­ ها را به خاطر بسپارید

  • برای سفارش و تهیه میز و صندلی ناهارخوری سراغ شرکت­ های متخصص و معتبر در این زمینه سر بزنید.
  • قبل از خرید نسبت به اتصالات بخش ­های مختلف محصول به ویژه پایه­ های میز و صندلی اطمینان حاصل کنید.
  • راجع به گارانتی محصول از کارشناس فروش سوال کنید.
  • برای چیدمان میز و صندلی ناهارخوری چوبی در دکوراسیون منزل، به رعایت فاصله ­ی مناسب بین دیوار تا میز ناهارخوری توجه کنید.
  • تناسب بین سبک و چیدمان کوراسیون منزل با رنگ، فرم و اندازه ­ی ست ناهارخوری بسیار اهمیت دارد.
  • پرداخت هزینه­ ی بیشتر و خرید محصول با کیفیت­ تر نسبت به خرید محصول بی کیفیت و ارزان مقرون به صرفه ­تر است.

 

مبلمان نقشینه
انواع مدل میز ناهارخوری چوبی ساده مدرن
مبلمان نقشینه

کلام آخر:

میز و صندلی ناهارخوری چوبی یک انتخاب بسیار مناسب برای انواع سبک ­ها و خانه ­های بزرگ و کوچک است. با توجه به تنوع بالای محصولات به راحتی می­ توانید بهترین ست ناهارخوری را با سلیقه خود انتخاب کنید.

گروه مبلمان نقشینه یکی از شرکت­ های متخصص در زمینه طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون منزل است که شما می­ توانید برای سفارش میز و صندلی ناهارخوری چوبی با این مجموعه در ارتباط باشید. به پروفایل مبلمان نقشینه سر بزنید و نمونه کارهای بیشتری از این مجموعه ببینید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه