Chidaneh.com placeholder image

کاغذ دیواری ارزان از کجا بخریم؟

به قلم: گلنار

کاغذ دیواری ها نسل نوینی از دیوارپوش ها بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، کاغذ دیواری همانطور که از نام آن بر می آید تشکیل شده از لایه کاغذی ست که تحت فرآیندهای مختلف طرحدار شده و بسته به نوع جنس آن می تواند شامل لایه های مختلفی باشد؛ کاغذ دیواری ها بسیار بادوام هستند و در برابر شرایط محیطی مختلف از عمر مفید شان کاسته نمی‌شود.

اما مثل هر عنصر دکوراسیون داخلی دیگر ممکن است از نظر خریداران گران به نظر برسد، به همین دلیل یکی از اولین سوالاتی که به ذهن خریداران می رسد این است که: کاغذ دیواری ارزان از کجا بخریم؟ 

چوب و هنر
خرید کاغذ دیواری ارزان

قیمت کاغذ دیواری می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد؛ این عوامل به احتمال زیاد همان عواملی هستند که کیفیت این کالا را تعیین می کنند، عواملی همچون جنس، طرح، رنگ و کشور سازنده شاید از آن دسته از عوامل باشد که قیمت کرا تعیین می کند، اما با این حال برخی از فروشگاه ها به دلیل اینکه خود وارد کننده اصلی هستند، کاغذ دیواری را به قیمت ارزان تری به فروش می رسانند.
به عنوان مثال فروشگاه دکورچوب از آن دسته از فروشگاه هاست که اقدام به واردات انواع و اقسام کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های مختلفی می نماید و به همین دلیل می توان کاغذ دیواری ارزان که کیفیت مطلوبی هم دارند را در آنجا پیدا کرد.

کاغذ دیواری، یک انتخاب ارزان

همه ما نیاز به تنوع در محیط اطراف خود داریم و اگر به احساس تنوع طلبی خود بی اهمیت باشیم با کمبود انرژی مواجه می شویم و یا حتی ممکن است زودتر از کوره دربرویم، اما در مسیر پرداختن به روحیه تنوع طلب حتماً به بودجه بالایی نیز نیاز خواهید داشت! نه همیشه. شاید همین موضوع باعث می شود بسیاری از افراد که تمایل به تغییر دکوراسیون را در خود احساس می کنند از تصمیم خود عقب نشینی کنند، اما این یک پیش داوری ظالمانه است.

برای تغییر دکوراسیون حتماً لازم نیست هزینه هنگفتی متقبل شوید حتی می توان با بودجه اندک اما با ذوق و سلیقه بسیار تنوع بی نظیری را در منزل ایجاد کرد، یکی از ایده های مقرون به صرفه می تواند استفاده از کاغذ دیواری باشد.

دیوارپوش  فضای بزرگی از منزل را می پوشاند و اگر طرح و رنگ آن بدرستی انتخاب شده باشد خواهد توانست منزل را به قول معروف از این رو به آن رو کند، اما این همه تفاوت فقط با صرف هزینه بسیار پایین انجام خواهد شد، شاید برای تغییر اسباب و اثاثیه باید ده ها برابر این مبلغ را بپردازید و در انتها به این حد از تحول نیز دست نیابید.

فروش کاغذ دیواری با قیمت بسیار مناسب

برای خرید کاغذ دیواری ارزان می توانید به سه روش مختلف اقدام به خرید کنید:

  • حضوری
  • فروشگاه‌های اینترنتی
  • شبکه های اجتماعی

البته این روزها افراد تمایل بیشتری به خریدهای اینترنتی پیدا کرده اند و به نوعی خریدهای آنلاین در این حوزه روز به روز بیشتر رواج پیدا پیدا می کند اما با این حال فروش حضوری هنوز سهم بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

خرید حضوری دیوارپوش های ارزان قیمت

برای خرید حضوری کاغذ دیواری به قیمت مناسب باید به مراکز اصلی فروش کاغذ دیواری مراجعه کنید، این مراکز کاغذها را به صورت عمده و از واردکنندگان اصلی خریداری می کنند و به این دلیل که واسطه های کمتری در آن دست دارند قیمت اعلام شده به مشتری قیمت مناسبی است، از طرفی دیگر به علت قرار گرفتن تعداد زیادی فروشگاه در کنار یکدیگر رقابت سنگینی وجود دارد و هر فروشگاه سعی دارد قیمت را تا حد امکان پایین تر اعلام کند.

کاغذ دیواری ارزان

برای مراجعه به این مناطق دچار مشکل نخواهید شد زیرا در مناطق مختلف تهران شرق و غرب و شمال و جنوب می توانید این مراکز را بیابید، به عنوان مثال فروشگاه های واقع در منطقه دلاوران، خاوران، آیت آلله کاشانی و اتحاد همگی مناطقی هستند که می توانید کاغذ دیواری ارزان را در آنجا بیابید.

خرید از فروشگاه های اینترنتی

برای خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب می توانید سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید. بسیاری از شرکت هایی که در این حوزه حرف اول را می زنند دارای سایت های فروشگاهی قوی هستند که امکان خرید را برای مصرف کنندگان تسهیل می کنند. یکی از مزیت هایی که فروشگاههای اینترنتی دارند این است که این امکان را به خریداران می دهند تا در مدت زمانی کوتاه آلبوم های متعددی را مشاهده کنند،
کاری که در خرید حضوری ممکن است یک روز کامل وقت از مشتری بگیرد، یکی از فروشگاه هایی که رابط کاربری خوبی دارد و بسیاری از مشتریان از خرید خود رضایت داشتند فروشگاه اینترنتی دکورچوب https://decorchoob.com است، این فروشگاه دارای تنوع طرح بسیار بالایی ست و اگر سری به آن بزنید قطعاً چند مورد نظرتان را به خود جلب خواهد کرد.

خرید از طریق شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی نیز در کنار سایت های فروشگاهی روز به روز بر سهم خود از فروش کلی انواع و اقسام عناصر دکوراسیون داخلی و از جمله کاغذ دیواری می افزایند، افرادی که در شبکه های اجتماعی اقدام به فروش کاغذ دیواری می کنند به احتمال زیاد خود دارای فروشگاه فیزیکی در مرکز شهر هستند و از این طریق قصد جذب مشتریان بیشتری دارند. این فروشگاه ها برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند اقدام به دادن انواع و اقسام تخفیف های فصلی و مناسبتی می کنند.

اینستاگرام های فعال در حوزه دکوراسیون داخلی

اگرچه خرید از شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام برای محصولی چون کاغذ دیواری می تواند مشکلاتی هم داشته باشد، به عنوان مثال مشاهده دقیق طرح و رنگ در پیج های اینستاگرامی با وضوح بالا امکان ندارد، گذشته از آن برخی از گردانندگان این پیج ها اقدام به دستکاری عکس با فتوشاپ می کنند تا تصویر قرار داده شده خوش آب و رنگ تر شود. غافل از آنکه مشتری با مقایسه نمونه اصلی و آنچه که پیش از آن در پیج دیده ممکن است به اشتباه بیفتد. همچنین، این فروشگاهها ممکن است نتوانند اطمینان مشتریان را برای واریز وجه نقد قبل از دریافت کالا جلب نمایند.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت کاغذ دیواری

اگرچه انتخاب فروشگاهی که قصد خرید از آنجا را دارید در تعیین قیمت نهایی بسیار حائز اهمیت است اما عوامل متعدد دیگری هم هستند که می توانند بر روی قیمت کاغذ دیواری تأثیر داشته باشند.
یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت کاغذ دیواری جنس آن است، کاغذ دیواری ها در جنس های پی وی سی، نانوون و نانوون-پی وی سی عرضه می شوند و هر یک کیفیت و قیمت خاص خود را دارد، به عنوان مثال کاغذ دیواری های پی وی سی از انواع ارازنتر محسوب می شوند و همانطور که انتظار می رود کیفیت پایین تری نیز دارند.

قیمت کاغذ دیواری

کشور سازنده نیز از دیگر عوامل تعیین کننده در تعیین کننده در تعیین قیمت این محصول پرطرفدار محسوب می شود، کشورهای مختلفی اقدام به تولید کاغذ دیواری در حجم وسیع نموده اند که هر یک به نوعی خاص در بازار شناخته شده اند، به عنوان مثال کاغذ دیواری های ایتالیایی یکی از بهترین های بازار هستند، حال آنکه انواع چینی این محصول دارای کیفیت متوسط هستند.
طرح و رنگ، اگرچه ممکن است تصور کنید طرح و رنگ ممکن است تأثیر ناچیزی بر قیمت کاغذ دیواری داشته باشد، اما با این حال این عامل را هم می توان از عوامل تأثیرگذار در نظر گرفت. کاغذ دیواری ها تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند اما برخی از طرح ها به دلیل خاص بودن قیمت بالاتری دارند؛ به عنوان مثال انواع طرح های مدرن نسبت به نمونه های کلاسیک گرانتر هستند.

اولویت در خرید کاغذ دیواری

در انتها توصیه می کنم کیفیت محصول را در اولویت خرید خود قرار دهید و توجه بیش از حد به عامل قیمت خدایی ناکرده منجر به انتخاب اشتباه نشود؛ در واقع کاغذ دیواری های نا مرغوب بسیاری هم اکنون با قیمت پایینی به فروش می رسند کاغذ دیواری های که فاقد گارانتی هستند و طول عمر مفید پایینی دارند.
به همین دلیل توصیه می شود همواره کیفیت و سپس قیمت را مورد توجه قرار دهید. برای دستیابی به محصولات با کیفیت و البته با قیمت مناسب توصیه می شود به مراکز عمده و اصلی فروش کاغذ دیواری مراجعه کنید، مراکزی که فروش کاغذ دیواری را به صورت تخصصی انجام می دهند، در ادامه آدرس وبسایت دکورچوب و شماره تماس با این مرکز را در اختیار تان قرار خواهیم داد.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه