Chidaneh.com placeholder image

سرویس خواب فانتزی نوزاد، اینطوری اتاقش رو جذاب کن!

به قلم: حدیث حقیقت

وارد شدن عضو جدید به خانواده و منتظر ماندن برای او از زیباترین و شیرین ترین لحظات زندگی به حساب می آید. آماده کردن و خریداری وسایل مختلف و چیدمان اتاق مخصوص نوزاد برای هر پدر و مادری بسیار جذاب است. یکی از مهم ترین وسایلی که برای اتاق نوزاد تهیه می شود، سرویس تخت خواب نوزاد است که باید با دقت زیادی خریداری شود. در این مقاله از وبسایت چیدانه به همراهی شرکت مبلمان سنا چوب به بررسی سرویس خواب فانتزی نوزاد پرداخته ایم. در ادامه با ما همراه باشید. 

سرویس خواب سنا چوب
سرویس خواب فانتزی اتاق نوزاد
سرویس خواب سنا چوب

chidaneh ad banner

سرویس خواب فانتزی نوزاد

همان طور که اشاره شد سرویس خواب نوزاد از مهم ترین وسایل در اتاق نوزاد می باشد. سرویس خواب فانتزی نوزاد معمولا شامل تخت، کمد، گهواره، تشک و لحاف است. یکی از دلایل اهمیت آن، خواب و آرامش نوزاد است. به علاوه سرویس خواب نوزاد تاثیر زیادی در فضای اتاق دارد.

در ساخت سرویس خواب فانتزی نوزاد که توسط شرکت سنا چوب ساخته و تولید می شود و یکی از انواع سرویس خواب‌ های شیک و محبوب به حساب می آید، از طرح های عروسکی و کودکانه الهام گرفته می شود و بر روی بدنه و دستگیره ها اجرا می گردد. بنابراین جذابیت اتاق نوزاد بیشتر شده و جلوه ای بسیار دوست داشتنی و زیبا خواهد داشت.

سرویس خواب سنا چوب
سرویس خواب فانتزی اتاق نوزاد
سرویس خواب سنا چوب

از آنجایی که سرویس خواب نوزاد بزرگ ترین وسیله در اتاق خواب نوزاد است، گروه سنا چوب پیشنهاد می کند تا در ابتدا محل قرارگیری آن ها یعنی تخت و کمد در اتاق را مشخص کنید. به این ترتیب چیدمان مابقی وسایل آسان تر می شود. 

برای آن که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید در ابتدا به نکاتی توجه داشته باشید:

  • جنس سرویس خواب فانتزی نوزاد
  • رنگ سرویس خواب فانتزی نوزاد
  • استانداردهای ایمنی سرویس خواب نوزاد
  • میله ‌های سرویس خواب فانتزی نوزاد

سرویس خواب سنا چوب
سرویس خواب فانتزی اتاق نوزاد
سرویس خواب سنا چوب

جنس سرویس خواب فانتزی نوزاد

از ویژگی های یک سرویس خواب فانتزی نوزاد این است که باید راحت، زیبا و جذاب باشد و تا زمانی که نوزاد 3-2 ساله شد نیز برای او مناسب باشد. بنابراین جنس آن اهمیت زیادی دارد. سرویس خواب فانتزی نوزاد اغلب از جنس چوب، نئوپان و یا ام دی اف هستند. 

رنگ سرویس خواب فانتزی نوزاد

رنگ ها همیشه در فضا تاثیرگذاری زیادی دارند. پس انتخاب و رنگ مناسب برای سرویس خواب فانتزی نوزاد نیز بسیار مهم است. رنگ های پیشنهادی گروه سنا چوب برای سرویس خواب فانتزی نوزاد رنگ های شاد و روشن هستند. همچنین می توانید برای سرویس خواب، ترکیب رنگی های جذابی انتخاب کنید تا در اتاق نوزاد فضایی شاد و پر از انرژی ایجاد شود، به این ترتیب در روحیات و رشد و خلاقیت نوزادتان نیز تاثیر خواهد گذاشت. 

رنگ سفید به دلیل پاک و لطیف بودن، یکی از رنگ‌ های مناسب برای سرویس خواب نوزاد می باشد که هم برای دختران و هم پسران قابل استفاده است. این رنگ  برای سرویس خواب فانتزی نوزاد می توانید از ترکیب رنگ های صورتی کم رنگ، آبی کم رنگ، کرم و سبز روشن با سفید استفاده کنید و فضای آرامش بخشی ایجاد کنید. رنگ های پر انرژی مانند قرمر و نارنجی برای نوزادان مناسب نیستند.

سرویس خواب سنا چوب
سرویس خواب فانتزی اتاق نوزاد
سرویس خواب سنا چوب

استانداردهای ایمنی سرویس خواب نوزاد

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب سرویس خواب نوزاد باید در نظر داشته باشید، استانداردهای ایمنی آن است که یکی از مهم ‌ترین عوامل نیز به حساب می آید. رعایت استانداردهای ایمنی برای تمام اجزای سرویس خواب اهمیت دارد. ارتفاع مناسب تخت خواب کودک حدود 34 تا 40 سانتی متر می باشد تا کودک نوپا بتواند به راحتی از آن بالا رود، در غیر این صورت پدر و مادر همیشه نگران افتادن فرزند خود از تخت هستند. 

کمد لباس کودک نیز باید به اندازه کافی استحکام داشته باشد و محکم بر روی زمین قرار بگیرد. محکم بودن کمد به این دلیل اهمیت دارد زیرا کودک در سنین پایین با دست کمد را می گیرد و بلند می شود. پس باید به این موارد توجه داشته باشد. 

میله ‌های سرویس خواب فانتزی نوزاد

نرده ‌های سرویس خواب فانتزی نوزاد نباید کمتر از 5 سانتی ‌متر و بیشتر از 10 سانتی ‌متر فاصله‌ داشته باشند. ارتفاع این نرده ‌ها نیز اغلب 70 سانتی ‌متر است. نکته مهمی که در میله ‌ها اهمیت دارد این است که باید محکم و بدون هیچ گونه ترک و یا شکستگی باشند.

سرویس خواب سنا چوب
سرویس خواب فانتزی اتاق نوزاد
سرویس خواب سنا چوب

درباره شرکت سنا چوب

شرکت سنا چوب، به عنوان یکی از اولین شرکت های ایرانی تولیدکننده محصولات به روش صنعتی، فعالیت خود را در سال 1370 و در زمینه طراحی ، تامین و تولید محصولات چوبی در تهران آغاز نمود. سرلوحه قرار دادن صداقت، دقت، کیفیت و سرعت در انجام خدمات، استفاده از نیروهای انسانی کارآزموده و مجرب و اعمال مدیریت یکپارچه و هماهنگ، باعث رضایت مشتریان از عملکرد این شرکت و متعاقبا افزایش درخواست نمایندگی سبب گسترش زمینه فعالیت شرکت گردید. 

برای مشاهده سایر محصولات این شرکت به پروفایل شرکت سناچوب در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه