Chidaneh.com placeholder image

ظروف چوبی ایرانی، هم تولید ملی هم باکیفیت!

به قلم: مژگان احمدی

انتخاب متریال مناسب برای ظروف آشپزخانه و یا حتی ظروف تزئینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل هم هست که پیش از خرید انواع ظروف باید بررسی های لازم را انجام دهید تا در نهایت بتوانید به بهترین انتخاب دست یابید. یکی از بهترین ظروف آشپزخانه و یا حتی تزئینی که امروزه با استقبال بسیار بالایی نیز رو به رو شده، ظروف چوبی هستند.

 این نوع از ظروف در وهله اول به واسطه برخورداری از ظاهری زیبا و طبیعی، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده اند، اما امروزه مدل های کاربردی تر و باکیفیت تری از این ظروف نیز در بازار موجود هستند که می توانند ظروف چوبی را به انتخاب های هوشمندانه ای تبدیل کنند. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه شما هستیم تا به طور مفصل در رابطه با ظروف چوبی ایرانی صحبت کنیم.

سرویس خواب بالسا
ظروف چوبی ایرانی
ظروف چوبی خاص
ظروف چوبی شیک
ظروف چوبی پذیرایی
ظروف چوبی زسبا
ظروف چوبی ایرانی خاص
ظروف چوبی ایرانی شیک

مزایای استفاده از ظروف چوبی

استفاده از ظروف چوبی ایرانی چه به عنوان ظروف آشپزخانه و چه به عنوان ظروف تزئینی، مزایای بسیاری دارد که از میان آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ظروف چوبی از زیبایی بسیار زیادی برخوردار هستند
  • ظروف چوبی موجب ایجاد خراش بر روی وسایل آشپزخانه شما نخواهد شد
  • از آنجایی که چوب، گرما را انتقال نمی دهد مانع از آسیب دیدن و سوختن دستان شما خواهد شد
  • ظروف چوبی، هیچ گونه مواد مضری را به غذای شما وارد نخواهد کرد
  • ظروف چوبی به واسطه بافت طبیعی خود، حس و حال بهتری دارند
  • این نوع از ظروف معمولا ماندگاری و دوام بالایی دارند
  • رشد میکروب و باکتری در چوب نسبت به پلاستیک و فلز به مراتب کمتر است
  • ظروف چوبی محافظ محیط زیست بوده و قابل بازگشت و تجزیه پذیر هستند
ظروف چوبی شیک
ظروف چوبی خاص و شیک
ظروف چوبی پذیرایی شیک
ظروف چوبی مصرفی زیبا
ظروف چوبی پذیرایی لوکس
ظروف چوبی پذیرایی خاص
ظروف چوبی خاص و شیک

خرید ظروف چوبی ایرانی شیک

برای آن که بتوانید ظروف چوبی خاص وخوبی را برای خود خریداری کنید باید به مسائل و نکات متفاوتی توجه داشته باشید. برای مثال باید این را بدانید پاکیزه و تمیز نگه داشتن ظروف چوبی، تاثیر بسیار زیادی در سلامت آنها خواهد داشت. یکی از مسائلی که می تواند طول عمر ظروف چوبی شما را بالا ببرد و مقاومت آن را نیز افزایش دهد، استفاده از روکش هایی بر روی آنهاست که به اصطلاح روغن کاری نامیده می شوند. استفاده از روغن کاری باعث می شود که ظروف شما ماندگارتر باشند و بتوانید از آنها برای مصرف روزانه نیز استفاده نمایید.

ظروف چوبی سنتی

مسئله دیگری که باید در رابطه با ظروف چوبی پذیرایی مد نظر خود داشته باشید محل نگهداری از این ظروف است. توصیه می کنیم که ظروف چوبی خود را در جایی نگه دارید که دائما در جریان هوا قرار بگیرد. سعی کنید ظروف چوبی خود را برای مدتی طولانی بر روی هم قرار ندهید. بنابراین اگر با مشکل کمبود جا رو به رو هستید بهتر است که تا جای ممکن بین ظروف چوبی خود فاصله ایجاد کرده و یا در میان آنها لایه هایی مثل پارچه قرار دهید تا ظروف چوبی شما آسیب ندیده و به هم نچسبند.

ظروف چوبی جدید
ظروف چوبی مدرن
ظروف چوبی مدرن و شیک

ظروف چوبی ایرانی: زیبایی خانه و آشپزخانه

بسیاری از شرکت های ایرانی تولید کننده و صادر کننده انواع لوازم و ظروف چوبی آشپزخانه و دکوری با هدف ساخت ظروف چوبی باکیفیت به عنوان تولیدات ملی، مشغول فعالیت هستند. 

برخی مشکلات ظروف چوبی موجود در بازار شامل عدم مقاومت در برابر حرارت و یا رعایت نکات بهداشتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. بهترین کار این است که از برندهای معتبر خرید کنید و دقت داشته باشید که محصولات مورد نظرتان توسط این برند تضمین شده و گارانتی داشته باشد.

ظروف چوبی مدرن و خاص
ظروف چوبی پذیرایی مدرن

شرکت های خوب برای طراحی و ساخت ظروف چوبی خود از بهترین متریال ها استفاده می کنند و بر اساس استانداردهای بهداشت جهانی پیش میروند.

حواستان باشد محصولی که می خرید باید در مقابل رطوبت و آب مقاومت بالایی داشته باشد به طوری که بتوان آن را بدون نگرانی با ماشین ظرف شویی شستشو داد.

 برای مشاهده سایر ظروف چوبی ایرانی، به تولیدکنندگان و فروشندگان ظروف و ابزار آشپزخانه در چیدانه مراجعه کنید!

شما می توانید این مطالب را نیز مطالعه کنید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه