Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com submit order image
Chidaneh.com placeholder image

diamond مبلمان جهانتاب

02188201468
راه‌های ارتباطی
کارخانه جهانتاب با شروع فعالیت خود از سال 1353 جزء پیشروان اصلی تولید میز و صندلی در ایران بوده که در طول این 40 سال فعالیت،سابقه تولید انواع میز و صندلی های آمفی تئاتری،اداری،غذاخوری،کارگاهی،بیمارستانی و اپن بار را در کارنامه خود دارد.
هم اکنون افتخار ما رویت میز و صندلی های ساخت کارخانه جهانتاب در جای جای میهن عزیزمان میباشد که گاهاً تولید آنها به پیش از 20 سال پیش باز میگردد.
کارخانه
محصولات جهانتاب در فضایی به وسعت 5000 متر مربع مجهز به کارگاه های تولید میز و صندلی فلزی،تولید میز و صندلی چوبی،تولید صفحات و سازه های MDF،واحد های رنگ چوب و فلز،پرداخت حرفه ای جوش ها،جوشکاری آرگون و آلومینیوم،واقع در محدوده کهریزک استان تهران تولید می گردد.
طراحی،تحقیق و توسعه
کارخانه جهانتاب مفتخر است که هر ساله بیش از 10 مدل جدید میز و صندلی با رعایت استاندارد های کیفی و ارگونومیک به بازار ارائه میدهد،همواره سعی ما بر این است که کلیه نیاز های مخاطبان خود را در تمام زمینه ها از جمله نوع کاربری،نوع نشیمن،تنوع رنگ،طراحی و مد روز را بر آورده میسازیم.
در راستای تحقق این هدف،تیم طراحان و مدیران کارخانه ی جهانتاب دائماً در تکاپو برای رسیدن به کارآمد ترین محصولات روز دنیا از لحاظ مدل و کیفیت می باشد و همواره در جهت راه اندازی واحد های جدید تولید تلاش می کند.
66 آلبوم تصویر
1
گزارش ویدیویی
آدرس
تهران
شماره‌های تماس

دیدگاه کاربران
جمشیدی در تاریخ 02 اردیبهشت 1402
با سلام شما مشهد دفتر یا نمونه کار دارید

ثبت دیدگاه