Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com submit order image
Chidaneh.com placeholder image

gold آرکا معمار نوژا (نوژا دیزاین)

02122209395
راه‌های ارتباطی
شرکت مهندسی معماری آرکا معمار نوژا:
مهندسین معمار گروه نوژا با سال‌ها حضور فعال در صنعت ساختمان و همچنین اجرای پروژه‌های متعدد طراحی و معماری در مناطق 1 و 2 و3 تهران، آماده انجام هر گونه خدمات و مشاوره در زمینه ساخت و ساز می‌باشند.
گروه مهندسین مشاور نوژا با داشتن نمایندگی از برندهای معتبر اروپایی در زمینه تامین و عرضه انواع مصالح چوبی قابل استفاده در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان آماده همکاری با شرکت‌ها می‌باشد.
همچنین گروه نوژا با در اختیار داشتن کارگاه‌های تخصصی مجهز به فناوری روز دنیا، در تولید فرآورده‌های چوبی داخلی و خارجی از طراحی و نصب تا اجرا آماده همکاری می‌باشد.
-
تاریخچه:
شرکت مهندسین مشاور نوژا در سال1393 توسط مهندس سعید گودرزی به منظور فعالیت در زمینه‌های تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی و طراحی نما و طراحی غرفه‌های نمایشگاهی و طراحی فضای سبز تاسیس شد.
ارتقاء و پیشرفت شرکت مهندسین مشاور نوژا با تلاش و پشتکار معماران خلاق و با تجربه تداوم یافته است و در حال حاضر پروژه‌های بسیاری را در دست تهیه و اجرا دارد.
اولویت‌های شرکت مهندسین مشاور نوژا با توجه به استفاده از خلاقیت و طرح‌هایی کارآمد است که در این راستا تا کنون پروژه‌های زیادی را انجام داده است و توانسته گامی مثبت در این زمینه بردارد.
همچنین پرورش نیروهایی خلاق و حرفه‌ای یکی از شاخصه‌های این شرکت می‌باشد به طوری که این شرکت در سال ابتدایی تاسیس خود توانسته پروژه‌های ارزشمند زیادی را اجرا کند.
توانمندی‌های شرکت مهندسین مشاور نوژا با تکیه بر توان بالای فنی مهندسی و برخورداری از توان کارشناسی طراحانی است که راستای اهداف شرکت فعالیت می‌کنند.
44 آلبوم تصویر
1
گزارش ویدیویی
3
مطلب
آدرس
اندرزگو، بین بلوار کاوه و قیطریه، نبش بلوچ شمالی، پلاک4، طبقه4
شماره‌های تماس

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه