Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com submit order image
Chidaneh.com placeholder image

diamond سرامیک پرسلان PMA | IMPERIO

02145609
راه‌های ارتباطی
شرکت پیشگامان معماری آریا مجموعه ای با گسترۀ وسیعی از فعالیت ها در صنعت ساختمان است که در حال حاضر با بیش از 100 نفر نیروی انسانی متخصص، در زمینه تولید و واردات سرامیک و اسلب پرسلانی، چسب و مواد شیمیایی ساختمان و فرنیچرهای سرامیکی فعالیت میکند.
این مجموعه فعالیت خود را با تاسیس برند کاله سرامیک ایران و اخذ نمایندگی فروش انحصاری محصولات شرکت کاله بدور ترکیه که یکی از برندهای برتر تولید سرامیک در اروپا میباشد، در سال 1380 آغاز کرد. کاله سرامیک ایران همچنین با توسعه این همکاری در سال 1382 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری فروش مواد شیمیایی ساختمانی از شرکت کاله کیم ترکیه نیز شد.
شرکت پیشگامان معماری آریا با تاسیس برند PMA و گسترش فعالیت های خود در سال 1391 تولید محصولات سرامیک پرسلانی را آغاز کرده و در سال 1399 موفق به تولید اسلب های پرسلانی شد. این مجموعه در ادامه این روند در سال 1400 با اضافه کردن گروه محصولات لوکس و مدرن سرامیک و اسلب پرسلانی برند IMPERIO DE CERAMICA و راه اندازی دفتر فنی این برند در کشور اسپانیا، سبد محصولات خود را غنی تر و کامل تر از پیش کرده است. تمامی محصولات این دو برند به روش OEM تولید شده و توسط تیم QC اختصاصی شرکت در راستای تضمین کیفیت در مراحل تولید و بسته بندی کنترل می شوند.
55 آلبوم تصویر
5
گزارش ویدیویی
8
مطلب
آدرس
دفتر مرکزی: تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، برزیل غربی، ساختمان شماره 80
شماره‌های تماس

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه