Chidaneh.com placeholder image

فضای گرم و دنج به کمک سبک کلاسیک

به قلم: تحریریه چیدانه

فضای کلاسیک: پالت رنگی خاکی ملایم و کرم توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، به ویژه اگر با رنگ سیاه همراه شود. با چیدانه همراه شوید تا فضاهای کلاسیک این خانه که دارای طراحی داخلی پر از آرامش و در عین حال پیچیده است و اجزای آن در فضا سیال هستند را ببینید.

سرویس خواب بالسا

نشیمن جلوی پنجره با پارچه های ابریشمی

 کوسن‌های متنوع، پرده‌های ابریشمی طرح‌دار، طرح گل‌دار پارچه‌ها، و گل روی میز رنگ‌های باغ را وارد این نشیمن جلوی پنجره که در اتاق نشیمن قرار دارد کرده است.

میز اتاق نشیمن با طرح های زیبا

طرح‌های زیبا و نقش برجسته‌های خاص روی میزی لاک‌الکل کاری شده به سبک میزهای انگلیسی.اگر به سبک کلاسیک علاقه مندید مطلبی را که قبلا درباره یطراحی خانه ای سرزنده و شاد به سبک کلاسیک منتشر کرده ایم، بخوانید.

اتاق نشیمن به سبک کلاسیک

 کابینت بالای شومینه نیمه‌باز هستند و یک طرح زیبا از کشتی‌های بادبانی را در قسمت باز آن طراحی شده است. دو کوسن روی کاناپه دارای طرحی زیبا هستند و با رومیزی و مبل تکی هماهنگی زیبایی دارند.

قاب عکس‌ها بر روی دیوار

قاب عکس‌ها به شیوه‌ای درهم‌ریخته و غیررسمی، به شیوه‌ای که خیلی مجلل به نظر نمی‌رسد به دیوار نصب شده‌اند.

راهروی ورودی با جزئیات کلاسیک

درها دارای سطوحی براق و روغنی هستند و دو تابلوی زیبا به دو دیوار روبه‌روی هم در راهروی ورودی نصب شده‌اند.

آشپزخانه با کابینت های چوبی کلاسیک

کاشی‌های دست‌ساز و کابینت‌های چوبی احیاشده به این آشپزخانه زیبایی خاصی داده‌اند. رنگ شیری موجود در آشپزخانه باعث شده است تا یخچال و اجاق گاز استیل به خوبی به چشم بیاید.

صندلی آشپزخانه آنتیک

یک صندلی آنتیک، یک تخته‌سیاه، و یک فانوس قدیمی به آشپزخانه شخصیت داده‌اند.

 اتاق کار به رنگ سیاه

دستگیره‌های برنجی و زیبا در اتاق کار این خانه می‌درخشند. ترکیب رنگ سیاه با رنگ‌های خنثی ملایم در فضا به خوبی دیده می‌شود.

فضای صبحانه خوری

 ایوان سرپوشیده قدیمی و ساده این خانه تبدیل به یک فضای صبحانه دنج و زیبا شده است. این فضا در مجاورت آشپزخانه قرار دارد. روکش نشیمن‌های صندلی‌ها و نیمکت‌ها از جنس چرم سیاه است. چارچوب نشیمن‌ها و دیوارها به رنگ سفید هستند و در کنار رنگ‌های سیاه ترکیب زیبا و ایده‌آلی را در این فضا به وجود آورده‌اند.

روشویی سیاه رنگ چوبی 

رنگ غالب این فضا رنگ آبی دیوارهای چوبی است که به صورت تخته‌های افقی بر روی دیوار قرار گرفته‌اند. در مقابل این دیوار آبی رنگ یک دستشویی سیاه رنگ چوبی قرار دارد که در واقع یک صندوقچه آنتیک بوده است که آن تبدیل به این دستشویی زیبا شده است.

اتاق‌خواب اصلی

در اتاق‌خواب اصلی رنگ سیاه پیوند دهنده عناصر مختلف این اتاق شامل چارچوب تخت‌خواب، نیمکت جلوی تخت‌خواب، آباژور، کوسن‌ها، و صندلی کنار تخت‌خواب است. قالیچه به رنگ خاکستری خنثی است.

کابینت مخفی

این کابینت در درون دیوار اتاق‌خواب اصلی پنهان شده است.و می توانند وسایل با ارزش خود را در آن پنهان کنند.

حمام اصلی به سبک کلاسیک

در این فضا رنگ سیاه حضور برجسته‌ای دارد و از طریق میز آینه، قاب آینه، و کفپوش‌های سنگی لوزی شکل فضایی یکدست در ترکیب با دیگر رنگ‌های خنثی این حمام ایجاد کرده است. برای دیدن عکس های طراحی سرویس بهداشتی به سبک کلاسیک در گالری عکس چیدانه به اینجا مراجعه کنید.

اتاق پذیرایی

این فضا قبلا یک ایوان آفتاب‌گیر بوده است اما تبدیل به اتاق پذیرایی شده است. مبل‌ها از جنس چوب درخت ماهون هستند. تعدادی از اجزای این فضا به رنگ خنثی هستند مانند پرده‌ها، روکش مبل‌ها، و غیره که در کنار اجزای سیاه رنگ جلوه‌ای زیبا را خلق کرده‌اند.

کفپوش‌های اتاق پذیرایی

در اتاق پذیرایی، بر روی کفپوش‌ها طرح‌های یونانی حک شده است.

اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید مطلب خانه ای پر از شگفتی به سبک کلاسیک! را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: .housebeautiful | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
damine در تاریخ 24 شهریور 1393
خیلی زیبا و دلنشینه

ثبت دیدگاه