دکوراسیون خانه لاکچری و شیک حامد آهنگی کمدین معروف و همسرش +فیلم

دکوراسیون خانه لاکچری و شیک حامد آهنگی کمدین معروف و همسرش +فیلم

دکوراسیون خانه لاکچری و شیک حامد آهنگی کمدین معروف

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی، کمدین، مجری و بازیگر طنز ایرانی است. او پدرش را سال‌هاست از دست داده و تنها برادرش به نام حمید هم فوت کرده. حامد آهنگی با صفورا آغاسی از بازیگران سابق تئاتر ازدواج کرده و یک پسر بنام آراد دارد که متولد 4 اردیبهشت 1393 است. او فوتبالیست هم بوده و در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان باشگاه ملوان بندر انزلی در پست مهاجم بازی می‌کرد.

فرش ذوالانواری

در این مطلب ویدئویی از خانه لاکچری حامد آهنگی را مشاهده خواهید کرد و با سبک دکوراسیون خانه لوکس او آشنا خواهید شد. پس با ما در چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون خانه لاکچری حامد آهنگی

این روزها ویدئوی خانه دوبلکس حامد آهنگی با فضای گرمش در برنامه شام ایرانی توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

در دکوراسیون این خانه برای تعریف ورودی از متریال دکوراتیو سنگ به رنگ قهوه‌ای روی دیوارهای کنار در استفاده شده که فضای گرمی برای خوشامدگویی ایجاد کرده. همچنین پله‌های خانه دوبلکس او با متریال چوب و فلز به گرمی دکوراسیون داخلی خانه مدرن او افزوده. دکوراسیون شیک خانه او با اکسسوری‌های مدرن و جذاب و مبلمان و پرده شیک در این ویدئو خودنمایی می‌کند.

دکوراسیون ورودی خانه حامد آهنگی

دکوراسیون نشیمن خانه حامد آهنگی

دکوراسیون آشپزخانه خانه حامد آهنگی

داستان بازیگری حامد آهنگی

حامد آهنگی که دارای مدرک کارشناسی است در سال 1372، با ورود به یکی از گروه‌های نمایشی بندر انزلی پا به عرصه هنر گذاشت. باحضور در نمایشی به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد که باعث شد جدی‌تر به هنر بازیگری فکر کند. از سال 1380 تاکنون به عنوان استندآپ کمدین، نویسنده و کارگردان نمایش‌های کوتاه طنز زیادی فعالیت داشته. او نخستین بار در دی ماه 1395 در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای کمدی پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه شد.

حامد آهنگی کمدین معروف به همراه پسر و همسرش

و در آخر

در این مطلب دکوراسیون خانه لاکچری و شیک حامد آهنگی و فضای گرم خانه‌اش را دیدید. برای دیدن تصاویر دکوراسیون خانه دیگر بازیگران معروف ایرانی مطلب خانه لاکچری و دوبلکس شاهرخ استخری در بلژیک را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه