تصاویری جذاب از دکوراسیون خانه مهرداد صدیقیان!

تصاویری جذاب از دکوراسیون خانه مهرداد صدیقیان!

دکوراسیون خاص و جذاب خانه مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۷ در تهران بازیگر معروف ایرانی است. او در یک خانواده ۴ نفره متولد شد، یک برادر بزرگ‌تر به نام مهدیار دارد و مجرد است. طدیقیان به ژانر اکشن علاقه دارد، به لباس پوشیدن اهمیت زیادی می‌دهد و عاشق انجام کارهای خطرناک مانند پریدن از بلندی، بانجی جامپینگ و پاراگلایدر است. اخیرا تصاویر دکوراسیون خانه مهرداد صدیقیان پربازدید شده است.

کاغذدیواری آیدی

در این مطلب تصاویری از دکوراسیون خاص و جذاب خانه مهرداد صدیقیان را مشاهده خواهید کرد. پس در ادامه با ما در چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون خاص و جذاب خانه مهرداد صدیقیان

دکوراسیون خاص و جذاب خانه مهرداد صدیقیان

این روزها تصاویری از دکوراسیون خانه مهرداد صدیقیان پربازدید شده است. در تصویری که از ویلایی در شما از خود منتشر کرده دکوراسیون لوکس و مدرن و مبل‌های چرم خودنمایی می‌کند. اما در تصاویر دیگری خانه‌ای گرم مشاهده می‌شود با گل‌های آپارتمانی تزیین شده که حال و هوای خانه‌های ایرانی را دارد. همچنین در تصویر دیگری دکوراسیون پاییزی جذاب بالکن خانه او جلب توجه می‌کند.

دکوراسیون خانه مهرداد صدیقیان

زندگی شخصی و هنری مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان پس از دریافت دیپلم ریاضی، در رشته نمایش دانشگاه پذیرفته شد اما به دلیل فعالیت در عرصه بازیگری، تحصیلاتش را ادامه نداد.  او در ۱۳۸۴ در سن ۱۷ سالگی در فراخوان بازیگری برای بازی در نقش اصلی فیلم عصر جمعه به کارگردانی مونا زندی انتخاب شد و به ایفای نقش پرداخت. سال ۱۳۸۵ با فیلم اتوبوس شب به کارگردانی کیومرث پوراحمد در کنار خسرو شکیبایی بازی کرد. صدیقیان برای بازی در این فیلم کاندیدای بهترین بازیگر آسیا در جشنواره آسیا پاسیفیک شد. همچنین از جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

دکوراسیون پاییزی جذاب بالکن خانه مهرداد صدیقیان

صدیقیان سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۳ ساله بود با سریال سقوط یک فرشته جلوی دوربین رفت که دیده شد اما شهرت اصلی او با سریال مدینه سال ۱۳۹۳ آغاز شد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب ۱۳۸۵ و ماجرای نیمروز ۱۳۹۵ نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد. همچنین در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با چهار فیلم لقب پرکارترین بازیگر را از آن خود کرد. او در لامینور آخرین ساخته داریوش مهرجویی هم بازی کرده است. و در فیلم تصور با لیلا حاتمی همبازی بوده است.

مهرداد صدیقیان

و در آخر

در این مطلب تصاویری از دکوراسیون جذاب و خاص خانه مهرداد صدیقیان را مشاهده کردید و مختصری با زندگی شخصی و هنری او آشنا شدید. برای دیدن تصاویر دیگر بازیگران محبوب ایرانی مطلب دکوراسیون داخلی لوکس خانه بهنوش طباطبایی را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران
ساحل در تاریخ 23 دی 1402
خیلی مسخره و بی معنی بود. .. متاسفم

ثبت دیدگاه