دکوراسیون لوکس خانه رامین رضاییان، بازیکن محبوب فوتبال ایران

دکوراسیون لوکس خانه رامین رضاییان، بازیکن محبوب فوتبال ایران

دکوراسیون لوکس خانه رامین رضاییان

رامین رضاییان سمسکندی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۹ بازیکن فوتبال ایران است. او در حال حاضر در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

گروه معماری اشکان اذانی

اخیرا تصاویری از دکوراسیون خانه رامین رضاییان پربازدید شده که خواهید دید. و با ویژگی‌های دکوراسیون خانه این بازیکن فوتبال آشنا خواهید شد. پس در ادامه با چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون لوکس خانه رامین رضاییان

دکوراسیون لوکس خانه رامین رضاییان

در تصاویر خانه رامین رضاییان، دکوراسیون لوکس و مجلل با تزیینات زیاد و پرکار و پرده‌های بلند سنگین خودنمایی می‌کند. خانه این بازیکن محبوب فوتبال کشورمان نزدیک به سبک ویکتوریایی چیدمان شده است. دکوری‌های فلزی پرکار، میز کنسول چوبی منبت کاری شده، کاناپه کلاسیک با روکش مخمل به رنگ سبز صدری، پرده‌های مخمل طرح‌دار شلوغ از ویژگی‌های سبک کلاسیک هم پیروی می‌کنند.

دکوراسیون خانه رامین رضاییان

زندگی فوتبالی رامین رضاییان

رامین رضاییان سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن، پرسپولیس، ریزه ‌اسپور ترکیه، اوستنده بلژیک، الشحانیه، الدحیل و السیلیه را دارد. او با بازی در تیم صبای قم، فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد. رامین پس از چند نمایش موفق در راه‌آهن فصل۲۰۱۴-20۱۵ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد. در همان سال به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر دوره چهاردهم شناخته شد.

او در بازی پرسپولیس و سپاهان پنالتی را پاس داد و مهدی طارمی آن را به گل تبدیل کرد. این پنالتی مشابه ضربه لیونل مسی و لوییس سوارز در فوریه سال گذشته برابر سلتاویگو بود. سایت آس اسپانیا به این موضوع اشاره کرد، ویدئو این گل را به اشتراک گذاشت و نوشت: بازیکنان ایرانی مانند پنالتی لیونل مسی و لوییس سوارز ضربه زدند و شاید بهتر از آن‌ها.

رامین رضاییان در دبی

و در آخر

در این مطلب تصاویر دکوراسیون لوکس و مجلل خانه رامین رضاییان بازیکن محبوب و با استعداد فوتبال کشورمان را مشاهده کردید و با سبک دکور خانه او آشنا شدید. برای دیدن تصاویر خانه دیگر بازیکنان فوتبال ایران مطلب تصاویری جالب از خانه لاکچری وریا غفوری را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه