3 تا از شهرک‌های لوکس و برند رویان شمال

3 تا از شهرک‌های لوکس و برند رویان شمال

شهرک‌های لوکس و برند رویان شمال

در سال‌های اخیر شهرک‌های برند با ویلاهای لوکس طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. رویان نیز یکی از زیباترین مناطق استان مازندران، زیبایی طبیعت جنگل و دریا را همزمان در خود جا داده. در شهرک‌‌های لوکس و برند رویان، هم از زیبایی جنگل و دریا لذت می‌برید، هم در فضایی دنج و امن به انواع امکانات لاکچری و شهری دسترسی خواهید داشت. مسلما ویلاهای این شهرک‌های لوکس با طراحی‌های خاص و امکانات بالا قیمت‌های بالایی هم خواهند داشت. با ما همراه باشید تا با 3 تا از شهرک‌های برند و لوکس رویان و امکانات آن‌ها آشنا شوید…

فرش ذوالانواری

شهرک دریابیشه از شهرک های لوکس و برند رویان

1- شهرک مشهور دریابیشه رویان

شهرک دریابیشه از مشهورترین و قدیمی‌ترین شهرک‌های لوکس مازندران از سال ۱۳۵۱ راه‌اندازی شد. این شهرک در مسیر رویان به نوشهر بین پارک سیسنگان و رویان، جنگل و دریا با 80 هکتار مساحت قرار گرفته. در سال‌های اخیر شهرک بازسازی شده و ویلا‌های متنوع و زیبایی در شهرک ساخته شده‌اند. ۱۲000 مترمربع از این شهرک به مشاعات ساحلی اختصاص داده شده و با عبور از یک زیرگذر به ساحل می‌رسید. بخشی از زمین‌های شهرک نیز مخصوص زمین‌های ورزش، جاده‌های پیاده‌روی، رستوران و کافه است.

ویلای لوکس شهرک دریابیشه رویان

فضایی دنج با امکانات رفاهی بالا و دسترسی به جنگل و ساحل، زندگی در شهرک دریابیشه را رفاهی و دلنشین کرده. در شهرک دریابیشه برخلاف باقی شهرک‌ها تنوعی بین ویلا‌ها دیده می‌شود. 403 قطعه زمین شهرک در قواره‌هایی از 480 تا 1000 مترمربع متغیر است. با اینکه تنوع بافت و سبک ویلاها از مدرن تا کلاسیک، چشم را نوازش می‌دهد اما شرایط ساخت ویلا در دریابیشه منطبق بر ضوابط خاصی است. در این شهرک ۳۰ نگهبان، ۲۴ ساعته در حال نگهبانی برای حفظ امنیت شهرک هستند.

ورودی شهرک لوکس و برند رویان فردوس

2- شهرک فردوس از شهرک‌های لوکس و برند رویان

در مسیر رویان به نوشهر در سمت راست، قسمت شمالی شهرک فردوس و در سمت چپ بخش جنوبی آن واقع شده. ساخت شهرک فردوس به سال ۱۳۴۲ باز می‌گردد. ویلا‌های بسیار زیبای قسمت جنوبی شهرک جنگلی و در بخش شمالی شهرک ویلا‌های ساحلی بنا شده‌اند. این شهرک با 60 هکتار مساحت دارای ویلاهایی با مناظر سبز و آبی است. اگرچه بیشتر بخش شهرک را ویلاهای جنگلی تشکیل داده‌اند اما در 15 هکتار شمالی، ویلاهای ساحلی دیده می‌شوند. دو بخش شمالی و جنوبی شهرک با یک زیرگذر به هم راه دارند.

ویلای مدرن شهرک فردوس لوکس و برند رویان

امکانات لوکس، مشاعات 6 هکتاری دارد، معماری خاص و چشمگیر ویلاها و پوشش گیاهی اطراف ویلا از جذابیت‌های شهرک مهرگان به شمار می‌رود. اکثر ویلاهای شهرک فردوس دارای امکاناتی نظیر سونا، جکوزی و استخر‌های بزرگ هستند. ویلا‌ها در شهرک فردوس فلت یا دوبلکس، با سطح اشتغال 40 درصد و ارتفاع بین ۵ تا 5/7 متر متغیر هستند. 320 واحد شهرک معمولا متراژی بالغ بر 1000 و گاه حدود 2000 مترمربع دارند. در ساخت و ساز ویلاها حفظ منظره ویلا، از ضروریات است. برای حفظ امنیت شهرک ۵۰ نگهبان در حال تردد در شهرک هستند.

شهرک مهرگان از شهرک های لوکس و برند شمال

3- شهرک مهرگان از شهرک‌های لوکس و برند رویان

شهرک مهرگان از شهرکهای لوکس و برند رویان، جاده منتهی به آبشار آب پری قرار گرفته. این شهرک لاکچری کمترین فاصله را از دریا و جنگل و چشم‌اندازی بسیار زیبا به دریا دارد. این شهرک لوکس دارای 70 هکتار مساحت، 12 محله و مشاعات 4 هکتاری آن شامل زمین تنیس و فوتبال، سالن بدنسازی، پارک بازی و کافه رستوران می‌شود. سبک طراحی ویلا‌ها در هر محله از اصول خاصی پیروی می‌کند و با ورود به شهرک نظم و زیبایی خاصی توجه شما را به خود جلب می‌کند.

ویلاهای شهرک مهرگان لوکس رویان

فاصله بین ویلا‌ها در شهرک مهرگان ثابت بوده و با پوشش گیاهی خاص بسیار زیبایی در هر محله طراحی شده. از این طریق محدوده ویلا‌ها جدا می‌شود و دور تا دور ویلا نمایی سرسبز دیده می‌شود. شهرک مهرگان به دهکده توریستی معروف است. طراحی و ساخت ویلای جدید باید مطابق قوانین شهرک انجام می‌شود. قواره زمین‌های مهرگان از 300 تا 1000 متر هستند اما امکان تجمیع چند زمین با هم و ایجاد ملک بزرگتر هم وجود دارد. در ورودی شهرک دو گیت نگهبانی قرار گرفته و نگهبانی ۲۴ ساعته از شهرک مراقبت می‌کند.

فضای باز شهرک فردوس از شهرک های لوکس و برند رویان

و در آخر

شهرک‌های شمال، فرصت‌های بی‌نظیری برای غیربومیانی فراهم می‌کند که به‌دلیل عدم سکونت، دغدغه امنیت دارند. در این شهرک‌های لوکس و برند رویان می‌توانید حس زندگی و شادی، امکانات لوکس، همنشینی با جنگل و دریا و طبیعت زیبای شمال و از همه مهمتر امنیت را تجربه کنید. اما چه کسانی توانایی خرید ویلا در این شهرک‌های لوکس و گران‌قیمت را دارند؟


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه