2 تا از شهرک‌های لوکس و برند در ساحل فرح‌آباد ساری، شمال

2 تا از شهرک‌های لوکس و برند در ساحل فرح‌آباد ساری، شمال

شهرک‌های لوکس و برند ساحل فرح‌آباد ساری

در گذشته‌ای نه چندان دور، خرید ویلا در منطقه‌ای لوکس از شمال به تنهایی کفایت می‌کرد. اما امروز، علاوه بر محل قرارگیری، طراحی و امنیت ویلا نیز اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل، ویلاهایی که در شهرک‌های امن، برند و لوکس قرار گرفته‌اند نظر طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کنند. در این بین شهرک‌های لوکس و برند ساری به دلیل امنیت بالا، زیبایی، طراحی ویلاهای لوکس و قدمت چند ساله، جزو شهرک‌های معروف شمال هستند. در مطالب گذشته چیدانه در مورد 3 تا از شهرک‌های لوکس رویان شمال صحبت کردیم در این مطلب می‌خواهیم با 2 تا از شهرک‌های لوکس و برند ساری آشنا شویم، پس با ما همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

شهرک ساحلی جام جم ساری در ساحل فرح آباد

شهرک ساحلی جام جم ساری در ساحل فرح آباد

شهرک جام جم ساری، با مساحت ۸۵ هزار مترمربع در نوار ساحلی فرح‌آباد ساری واقع شده و دارای فضایی بسیار دوست‌داشتنی و زیباست. مجتمع مسکونی شهرک جام جم، شهرکی رو به ساحل، دارای انواع مختلف ویلاهای ساحلی شیک و زیباست. در شهرک جام جم ساری، ۳۶۸ واحد ویلای دوبلکس با متراژ ۹۲ مترمربع وجود دارد. همچنین دارای امکانات امنیتی مانند نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین‌های مداربسته است. علاوه بر این‌ها امکاناتی مانند سواحل اختصاصی، فضاهای بازی و ورزش نیز، این شهرک لوکس و برند ساری را متمایز کرده است.

ساحل فرح‌آباد ساری در مازندران، یکی از زیباترین و بهترین سواحل شمال کشور است. امکاناتی مانند موتور چهار چرخ، شهربازی و سینما چند بعدی از چذابیت‌های این ساحل به شمار می‌رود. همچنین موقعیت شهرک جام جم در ساحل فرح آباد ساری نیز نشان برند بودن و برتری این شهرک ساحلی است.

شهرک شاهین خزر، در ساحل خزر آباد ساری

شهرک شاهین خزر، در ساحل خزر آباد ساری

ساحل خزرآباد، یکی از جاذبه‌های گردشگری ساری است که در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال این شهر واقع شده. ساحلی بکر، زیبا و درخشان که برای قایق‌سواری و تمام تفریحات دریایی بسیار مناسب است. ساحل خزرآباد، در نزدیکی مراکزی چون تالار پذیرایی کاویانی، مجتمع فرهنگی و آموزشی شرکت ذغال‌سنگ البرز مرکزی، پمپ بنزین کاویانی و سوپرمارکت مجید قرار گرفته است.

بخشی از ساحل خزر آباد، که به نام فرح آباد نیز معروف است، به شهرک شاهین خزر ساری تعلق دارد. این شهرک دارای ویلاهای ساحلی لوکس با متراژها و امکانات گوناگون است. در این بین ویلاهای دوبلکس شاهین خزر خودنمایی می‌کند.

شهرک‌های لوکس و برند ساری یعنی شهرک ساحلی جام جم و شهرک شاهین خزر

و در آخر

در این مطلب با دو تا از شهرک‌های لوکس و برند ساری یعنی شهرک ساحلی جام جم و شهرک شاهین خزر آشنا شدید. کیفیت بالای زندگی در این شهرک‌های لوکس و برند ساری همراه با امنیت، امکانات لوکس و رفاه فراوان، نزدیکی به ساحل و جنگل و جذابیت‌های گردشگری، باعث شده خرید ویلا در این شهرک‌ها، طرفداران بیشتری نسبت به ویلاهای خارج شهرک ساری داشته باشد.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه