تصاویر نمای لوکس و دکوراسیون شیک خانه سحر دولتشاهی

تصاویر نمای لوکس و دکوراسیون شیک خانه سحر دولتشاهی

نمای لوکس و دکوراسیون مدرن خانه سحر دولتشاهی

فعالیت‌های سحر دولتشاهی بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران و همسر همایون شجریان خواننده محبوب ایرانی همیشه برای مخاطبان فضای مجازی جالب بوده. ازدواج اول سحر با رامبد جوان موفق نبود. او با اینکه مشهور است اما فوبیای شلوغی دارد. در ادامه مطلب نمای لوکس و دکوراسیون شیک خانه سحر دولتشاهی را مشاهده خواهید کرد.

کاغذدیواری آیدی

برای آشنایی بیشتر با نما و دکوراسیون داخلی خانه سحر دولتشاهی با ما در چیدانه همراه باشید.

نمای لوکس خانه سحر دولتشاهی

نمای لوکس و دکوراسیون شیک خانه سحر دولتشاهی

در تصویر پیش رو که بسیار پربازدید شده سحر دولتشاهی را در حیاط خانه‌ای می‌بینید که در باغی سرسبز قرار دارد و نمایی کلاسیک به سبک معماری شرق از دور مشاهده می‌شود. گفته می‌شود تصویر مربوط به خانه قصر مانند سحر دولتشاهی و همایون شجریان است. اما برخی هم معتقدند این تصویر متعلق به خانه آن‌ها نیست. قبل‌تر هم در فضای مجازی تصویری از سحر دولتشاهی در دکوراسیون شیکی منتشر شده بود که با ساز کلاسیک پیانو و اکسسوری‌های مدرن دکور شده بود.

سحر دولتشاهی در دکوراسیون شیک خانه‌

زندگی شخصی و هنری سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ از سنین کم کارت مربی‌گری و نجات غریق داشت و در مسابقات مادرش را همراهی می‌کرد. او که علاقه خاصی به موسیقی دارد در سنین پایین سه تار می‌زده و همیشه رابطه‌اش را با موسیقی با گذاراندن کلاس‌های سولفژ و دوره‌های آواز حفظ کرده. سحر دولتشاهی در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده‌. او در دوران دانشگاه خوب می‌نوشته و هنوز هم بخشی از دغدغه‌اش نوشتن است.

زندگی شخصی و هنری سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی که از کودکی به بازیگری علاقمند بود کارش را اواخر دهه 70 با تئاترهای دانشجویی آغاز کرد. تئاتر نیمروز خواب آلود در سال ۱۳۸۰ نخستین کار حرفه‌ای او و فیلم چهارشنبه‌سوری در سال 1384 نخستین حضورش در سینما بود. دولتشاهی دوبار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های عصر یخبندان ۱۳۹۳ و چهارراه استانبول و عرق سرد ۱۳۹۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر شد. او برای بازی در مجموعه قورباغه ۱۳۹۹تا۱۴۰۰ نامزد بهترین بازیگر زن درام از جشن حافظ شد.

تصاویر نمای لوکس و دکوراسیون شیک خانه سحر دولتشاهی

و در آخر

در این مطلب تصاویر نمای لوکس و دکوراسیون شیک خانه سحر دولتشاهی همسر همایون شجریان را با هم دیدیم. برای دیدن تصاویر خانه دیگر بازیگران مشهور ایرانی مطلب دکوراسیون داخلی خانه شیک لیلا حاتمی را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه